April 26, 2019

Τα μοναδικά γαμήσια μας

Ό,τι και να πούμε για να κοροϊδέψουμε τους εαυτούς μας, ξέρουμε πως θα ξαναγίνει. Και θα ξαναγίνει πολλές φορές, μωρό μου. Κάθε φορά, καλύτερα… πιο ηδονικά από την προηγούμενη. Κι αυτό είναι το μεγάλο μυστικό που θα κουβαλάμε σε όλη μας τη ζωή. Γιατί όταν βλεπόμαστε, ζούμε στα όρια, τη ΔΙΚΗ ΜΑΣ καύλα!  Αυτή που όσο και να εθελοτυφλούμε, όσο και να το παραβλέπουμε, κανένας άλλος δεν θα μπορέσει ποτέ να την υποκαταστήσει σε όλη της την ένταση. Αυτή που είναι πάντα τόσο γλυκιά και τόσο εκρηκτική, όσο εκείνο το πρώτο ερωτικό μεθύσι δυο απίστευτα ταιριαστών στη χημεία του γαμησιού εραστών, στο πρώτο ξενοδοχείο που βρήκαμε στο κέντρο της Αθήνας! 

Αυτή η καύλα που έμεινε για χρόνια ζωντανή και αξέχαστη. Αυτή που, όταν τα πράγματα δεν πηγαίνουν καλά στη ζωή, αρκεί για να μας αναζωογονεί, να μας ενθαρρύνει και να μας δίνει δύναμη! Μέσα μας, μια φλόγα καίει άσβεστη και απαιτεί τη συνέχεια, σαν τον τυφώνα που συνεχίζει να απλώνεται, σαρώνοντας το σύμπαν…  Γιατί το δικό μας δεν είναι σαρκικό σεξ απλά, δεν είναι μια ερωτική σκηνή σαν τις άλλες. Είναι παρανάλωμα ηδονικής απόλαυσης σώματος και ψυχής, μια αναπαράσταση της κοσμογονίας… μια μικρογραφία της συμπαντικής έκρηξης.

'Οσοι όμως εραστές κι αν περάσουν απ' τη ζωή σου, βαθειά μέσα στις αναμνήσεις σου θα είναι πάντα ζωντανές εκείνες οι θεσπέσιες φορές που μυήθηκες τόσο έντονα στα μυστικά των ερωτικών απολαύσεων. Οι φορές που σε έκανα να τρέμεις ολόκληρη και να μου χύνεις τον πούτσο τόσο πολύ που με είχες γεμίσει υγρά παντού και κυλάγανε και στ' αρχίδια μου… Οι φορές που σταμάταγες και έγερνες επάνω μου να πάρεις ανάσα, αλλά εγώ δεν έχανα χρόνο και σε γύριζα αμέσως στα τέσσερα για να στον ξαναχώσω αμέσως με δύναμη στο μουνί και ν' αρχίσω να σε σκίζω δυνατά και γρήγορα.

Είναι σε αυτά τα γαμήσια που έκανες σαν να έχανες επαφή με τον κόσμο... έγερνες στο κρεβάτι σφίγγοντας τα σεντόνια και παραδινόσουν σαν υπνωτισμένη στο γαμήσι που σου έκανα, βογκώντας δυνατά και ενίοτε παραμιλώντας. Παραμιλούσες που γαμιέσαι με μένα και με το πόσο πουτάνα είσαι… που σε ξεσηκώνω και εσύ πηδιέσαι σαν να έχεις να πηδηχτείς ένα χρόνο… που ποτέ δεν είχες γαμηθεί σωστά πριν με γνωρίσεις και που μόνο εγώ σε πηδάω έτσι…

Και παρότι έχεις χύσει ποτάμια και έχεις χάσει το μέτρημα των οργασμών σου, εγώ πάντα συνεχίζω να σε γαμάω με μανία, μέχρι που να μην αντέχεις άλλο. Πού θες να σε χύσω μωρό μου; Είμαι σίγουρος που πάντα η απάντησή σου θα είναι «όπου θέλω!», γιατί τέτοιο καυλιάρη σαν και μένα δεν είχες ποτέ στο κρεβάτι σου. Και φορές τόσο πρόστυχο που να σε μεταχειρίζομαι σαν πόρνη, για ν' αδειάσω πάνω σου την κτηνώδη καύλα μου! Ένα κυνικό αρσενικό ζώο, που σε φτιάχνει όμως απίστευτα στο γαμήσι.

Στο στόμα και στα βυζιά γουστάρω να σε χύνω καριόλα! Αλλά την επόμενη φορά που θα το κάνουμε -και θα 'ναι σύντομα- θέλω να μιλάς στο τηλέφωνο με την κολλητή σου και να της λες τα νέα σου, την ώρα που θα σε χύνω σαν παλιοπουτάνα. Θα γονατίσεις μπροστά μου κανονικά και θα σου τον δώσω στο στόμα για τσιμπούκι και θα την πάρεις τηλέφωνο αμέσως. Κατά βάθος καυλώνεις με κάτι τέτοια και έτσι, παρόλο που μου κάνεις τη δύσκολη, θα βρεθείς να της μιλάς στο κινητό και ταυτόχρονα να μου γλύφεις τ' αρχίδια μου καθώς εγώ θα τον παίζω μπροστά στο πρόσωπο και τα βυζιά σου.

Όταν θα 'μια σχεδόν έτοιμος να χύσω θα στο δείξω να το καταλάβεις και θα τον πάρεις στο στόμα σου. Η πρώτη ριπή καυτού σπέρματος θα φύγει μέσα στο στόμα σου και μετά θα τον τραβήξω έξω και θ' αρχίσω να χύνω τα βυζιά σου και τη μούρη σου σαν σιντριβάνι. Και το σκηνικό θα με κάνει να χύσω πάρα πολύ, ειδικά μετά από τόσες φορές που είχα κρατήσει τον εαυτό μου για να συνεχίσω να σε γαμάω. Από πλευράς μου πάντως, θα προσπαθήσω να μην ακουστώ με τα βογκητά μου την ώρα που θα χύνω, για να μην σε καταλάβει η κολλητή σου. Θα πρέπει όμως και συ να προσπαθήσεις να της μιλάς αμέριμνα, σα να μη τρέχει τίποτα. Το παχύ σπέρμα θα τρέχει επάνω στο τηλέφωνο και εσύ στη κουβεντούλα σου. Ενώ ταυτόχρονα θα τα ρουφάς όλα σα πόρνη, θα γλύψεις τα χύσια μου από το ακουστικό, θα καθαρίσεις και θα καταπιείς τα πάντα...

Αν το καταφέρεις να με τελειώσεις έτσι σιωπηρά, μόνο εμείς οι δύο θα ξέρουμε πόσο τσουλάρα είσαι, που μιλάς στο κινητό στη φίλη σου, με το στόμα σου να στάζει τα χύσια μου και με το πούτσο μου να αλείφει το σπέρμα στα βυζιά σου. Αν όχι, θα το μάθει και κάποιος τρίτος… πως κάνεις τέτοια ακόλαστα όργια με τον εραστή σου, πως είσαι εντελώς υποταγμένη στη πούτσα που μόλις σ΄έχει γαμήσει. Και στις δυο περιπτώσεις όμως, θα μου αποδείξεις πως είσαι μεγάλο ταλέντο… ότι σπάνια έχω συναντήσει τόσο θερμό και έτοιμο για όλα, θηλυκό. Που να αξίζει τον απόλυτο σεβασμό του αρσενικού επιβήτορα.

No comments:

Post a Comment