April 25, 2019

Σκέτη μαγεία, ο κώλος σου!

Μανάρα μου, τί κώλος είναι αυτός που έχεις; Ο πιο στρουμπουλός και αφράτος πισινός που έχω δει σε θηλυκό. Με τρελαίνει να στον γλύφω, να του ζουλάω τα κωλομάγουλα, να πασπατεύω την τρυπούλα του. Να στον γαμάω, να βλέπω τον πούτσο μου να βυθίζεται μέσα του. Να στον χώνω αργά μέσα στην κωλοτρυπίδα, με τρόπο που να αισθάνεσαι ένα παράξενο τσούξιμο στον κώλο σου, συνειδητοποιώντας πως σου ξυπνάω καυλιάρικες απολαύσεις, κάθε φορά που σε παίρνω πρωκτικά...

Ντρέπεσαι να το ομολογήσεις στις φίλες σου, αλλά ο σοδομισμός είναι από τις πιο αγαπημένες σου ηδονές. Εκστασιάζεσαι! Με το τρέμουλο του καυλιού μου που σου ταρακουνάει σεξουαλικά τον πρωκτό σου, ανοίγοντάς τον καθώς σε πίεζω προς τα κάτω. Με τον τρόπο που μπαινοβγάζω τον ερεθισμένο πούτσο μου γρήγορα μέσα στο κωλαράκι σου ξεφυσώντας όλο καύλα. Τον αισθάνεσαι το σφιγκτήρα σου να σφίγγεται γύρω από το καυλί μου, να ανοίγει από την επιμονή μου και να γλυκαίνεται πολύ και καυλώνεις και συ απολαμβάνοντας το γαμήσι, μωρό μου…

Το καταλαβαίνω πάντα κούκλα μου, πότε ο κώλος σου ζητά τον πρησμένο πούτσο μου να χωθεί βαθύτερα μέσα σου και σε ξεκωλιάσει. Εκεί που σου χουφτώνω τα βυζιά από μπροστά και βυθίζομαι τελείως μέσα του, κάνοντάς σε να τιναχτείς απ' την ηδονή. Πάρε με, όσο πιο βαθιά αντέχεις καυλιάρα μου, νοιώσε το ρίγος να διαπερνά το κορμί σου. Με τρέλανες όταν κατάλαβα πως χύνεις και με τον πούτσο από πίσω. Πως έρχεσαι στον πιο έντονο οργασμό σου με το παλούκι του εραστή σου να γεμίζει την κωλοτρυπίδα σου. Όταν νιώθεις το γαμιά σου ν' αδειάζει με τη σειρά του το σπέρμα του μέσα στον κώλο σου…

Ο κώλος δεν παίρνεται, κερδίζεται! Και εγώ κέρδισα το να είμαι ο κωλομπαράς σου καύλα μου, να το ξέρεις. Ποτέ δεν θα δώσεις σε άλλον τον κώλο σου, στο ζητάω. Πέσ'το μου, το υπόσχεσαι; Ορκίζεσαι πως θα αφήνεις μόνο εμένα να τον πηδάω και δεν θα τον ξαναδώσεις σε άντρα; Θα είμαι ο αποκλειστικός κωλομπαράς σου να σου ανοίγω την κωλοτρυπίδα, να έχεις μόνιμα μέσα της τη πούτσα μου, να την παίρνεις και να γλυκαίνεσαι. 'Οποτε με θέλεις, θα'ρχομαι να σε κωλομπαρεύω να γεύεσαι το αληθινό γαμήσι. Τέτοιο πούτσαρο δεν τον βρίσκεις εύκολα... θα μπαινοβγαίνει μέσα σου για μέρες. 

Στο υπόσχομαι! 


No comments:

Post a Comment