September 5, 2023

Μία ωραία φαντασίωση...

Ποτέ δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί οι εραστές πρέπει να έχουν μονογαμική σχέση. Δεν είναι λίγο άδικο να χαίρεται ένα γυναικείο κορμί μόνο ένας άντρας; Αποφάσισα λοιπόν να σου προτείνω να κάνουμε παρτούζα... έχω πολλά χρόνια να το κάνω, μάλλον από φοιτήτρια. Όχι βέβαια ότι δεν ήθελες...αλίμονο! Μου πρότεινες στην αρχή να φέρεις μία πρώην γκόμενά σου που μάλλον θα την έπειθες για κάτι τέτοιο, αν κατάλαβα καλά. Φέρε όποια θέλεις, αρκεί να την έχω του χεριού μου κι να κάνει ό,τι θα της πούμε.

Εγώ από την άλλη το πήγα λίγο μακρύτερα: σου είπα ότι καλή η γκόμενα, αλλά εγώ θέλω άλλο παιχνίδι, να βρούμε 2-3 ψωλαράδες να παίξω μαζί τους, μέχρι όσο πάει, και εσύ να είσαι στην άκρη του δωματίου και να βλέπεις το γαμήσι. Ενίοτε δε, να δίνεις και οδηγίες στους τύπους για τον τρόπο που μου αρέσει να με ξεσκίζουν.

Τρελάθηκες από την ιδέα και σου εξήγησα τι θέλω να κάνουμε: θα μπούμε στο δωμάτιο εγώ και αυτοί. Εσυ θα είσαι ήδη μέσα. Θα γονατίσω μπροστά τους και θα αρχίσω ένα υπέροχο τσιμπούκι, από αυτά που σου κάνω και εσένα και δεν προλαβαίνεις καλά καλά να το καταλάβεις και έχεις σχεδόν χύσει. Αλλά αυτοί θα κρατηθούνε, γιατί έχουμε δρόμο μπροστά μας. Θα πιπώνω πρώτα τον έναν, μετά τον δεύτερο και τέλος τον τρίτο. Από λίγο θα είναι η πίπα, γιατί δεν θέλω να χύσουν γρήγορα. Θα βάζω την πρώτη πούτσα στο στόμα μου, θα με μπουκώνει, θα την κάνω χοντρή και μακριά και μετά θα την βγάζω, θα βάζω μετά την επόμενη κτλ, κτλ. Ταυτόχρονα θα μαλακίζω και το διπλανό καυλί μέχρι να έρθει η σειρά του. Κάντο εικόνα αγοράκι μου: η ερωμένη σου να είναι γονατισμένη στην μέση του δωματίου ενός ξενοδοχείου και να την κρατάνε τρεις ψωλαράδες βάζοντας και βγάζοντας τις ψωλάρες τους από το στόμα της...

Σε φαντάζομαι μωρό μου όρθιο να με κοιτάς στα μάτια. Θα βγάζουν φωτιές είμαι σίγουρη. Την ώρα που θα παίρνω πίπα στους τύπους θα τραβάς μαλακία. Θέλω να τους κάνω χοντρούς, καθώς θέλω να με ξεσκίζουν πρώτα ο ένας, μετά  ο δεύτερος και μετά ο τρίτος, έτσι όπως με ξεσκίζεις εσύ όταν έχω τον δονητή στο μουνί και γλείφω την ψωλάρα σου για να γίνει κάγκελο ή μήπως όταν παίρνω πίπα στην ψωλάρα σου και στον δονητή ταυτόχρονα , όπως επίσης σου αρέσει και αυτό. Αυτό που με απογειώνει είναι ότι σου αρέσει να  μου κρατάς το κεφάλι και να καρφώνεις το παλούκι σου σαν τρελός στο στόμα μου ουρλιάζοντας, βλέποντας με να πιπώνω ταυτόχρονα την πούτσα και τον δονητή  και στην συνέχεια, ενώ δεν έχω προλάβει καν να βγάλω τον δονητή από το στόμα, να πετάς πάνω στην γλώσσα μου με δύναμη την υπέροχη κρεμούλα σου.

Το τσιμπούκι σταματάει για λίγο. Τώρα θέλω άγριο γαμήσι, από τους ψωλαράδες μου. Πηγαίνω στο κρεβάτι και τουρλώνω μουνί και κώλο. Με φαντάζομαι να είμαι στημένη στα τέσσερα με το μουνί υγρό, καυλωμένο και έτοιμο, ενώ περιμένω τα καυλιά τους να μπουν μέσα. Πωπώ μωρό μου, τι καύλα! Φαντάσου να κρατάνε τις ψωλές τους από την βάση, οι δύο να τις κουνάνε μπροστά από το πρόσωπό μου και ο τρίτος να με έχει πιάσει από την μέση και να μου καρφώνει την πούτσα στην μουνάρα... Τι θα κάνεις τότε αγοράκι μου; Θα μπεις και εσύ στο παιχνίδι ή θα συνεχίσεις να βλέπεις το ξέσκισμα με όρθια την πούτσα;

Θα με γαμήσουν γρήγορα και κοφτά. Στην αρχή θα είναι συγκρατημένοι και σύντομοι, άλλωστε πρέπει να ικανοποιήσω και τους τρείς τους, έτσι δεν είναι; Κατόπιν θα γαμήσουν και οι τρεις το μουνί, και θα το κάνουν με σειρά, όπως πρέπει γιατί θέλω να τους απολαύσω όπως είναι. Στην συνέχεια θα είναι το καλύτερο: σε σκέφτομαι ασυγκράτητο από την καύλα να έρχεσαι μπροστά μου και χωρίς μιλιά να παίρνεις το καλύτερο κομμάτι: το υπέροχο κωλαράκι μου! Θα χωθείς μέσα με δύναμη, ενώ θα τρελαθείς από την καύλα όταν νιώσεις ότι με πονάς. Γιατί με πονάει η ψωλάρα σου όταν μπαίνει με δύναμη στην κωλοτρυπίδα μου: θυμάσαι τις προάλλες στο ξενοδοχείο όταν μου έβαλες την σφηνούλα στην αρχή μέσα στην κωλάρα, γιατί φοβήθηκες ότι θα πονάω, και τις επόμενες μέρες δεν θα μπορέσεις να απολαύσεις την μικρή τρυπούλα μου; Άλλωστε η πούτσα σου γίνεται τεράστια όταν γαμάει το κωλαράκι μου, δεν συμφωνείς μωρό μου;

Με εσένα στην κωλοτρυπίδα μου να με ξεκωλιάζεις, θα είμαι απλά μία ανήμπορη ερωμένη που θα πρέπει να ικανοποιήσω και τους άλλους. Ο ένας θα γαμάει το μουνί και ο άλλος θα μου μπουκώνει το στόμα εναλλάξ με τον τρίτο... φαντάσου πόση καύλα θα έχω εκείνη την στιγμή και πόσο  γαμήσι θα θέλω να φάω, θα έχω πάει σε άλλη διάσταση μωρό μου είμαι σίγουρη. Αλλά και εσύ δεν πας πίσω: θα γαμάς το κωλαράκι ουρλιάζοντας από καύλα και ένταση.

Αφού θα έχω χύσει αρκετές φορές, είναι βέβαιο αυτό, θα περιμένω να χύσεις εσύ και οι άλλοι: σκέφτομαι να μου τα πετάξετε όλα παντού: στα βυζιά, στα κωλομέρια, στην κοιλιά, όπου είναι ο καθένας και μετά να σε αφήσω να αλείψεις τα χύσια σας πάνω στο κορμί μου. Το ξέρω πως σου αρέσει να το κάνεις, το θεωρείς λάφυρο και το ιδανικό τελείωμα ενός πετυχημένου ξεσκίσματος... τι λες λοιπόν μωράκι μου για όλα τα παραπάνω; καλή φάση;


4 comments:

  1. να το γυρισεις σε βιντεο και να το ανεβασεις εδω
    θα ναι απολαυση να σε δουμε να σε παιρνουν τρενακι οι πουτσες

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aυτό είναι πολύ δύσκολο να συμβεί ... για να δει κάποιος, το δικό μου μουνί να πηδιέται πρέπει να περάσει από ... Συμπληγάδες

      Delete
    2. είσαι υπεροχη, ότι ανεβάζεις είναι ουράνια καυλωτικο.. αφιέρωσε λίγο χρόνο παραπάνω... σ ευχαριστούμε για την προσπάθεια σου!!,

      Delete
    3. Είναι μεγάλη καυλιάρα και ελπίζω να μας χαρίσει πολλές ιστορίες της στο μέλλον...

      Delete