May 7, 2023

Το τέλειο ξέσκισμα!

Aγαπημένοι μου ψωλαράδες... καλησπέρα! Καιρό έχω να γράψω λόγο διαφόρων υποχρεώσεων που με κρατούσαν δέσμια, δουλειά πολύ, σεμινάρια, οικογενειακές υποχρεώσεις, ταξίδια κτλ, κτλ. Η παρακάτω ιστορία είναι από το τελευταίο μου ταξίδι και την αφιερώνω στον ψωλαρά που με ξέσκισε, αλλά και σε όλους εσάς που με διαβάζετε... Καλή ανάγνωση και... καλά γαμήσια!

Aπό το τηλέφωνο μου έλεγες ότι μου είχες μια έκπληξη, αλλά δεν την ονόμαζες, άλλωστε τι έκπληξη θα ήταν αν μου έλεγες τι δώρο θα μου είχες αγοράσει; Έρχεσαι λοιπόν και με παίρνεις από το σταθμό με το αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε για το ξενοδοχείο. Μόνο που δεν σε έφαγα στο αμάξι από την καύλα που είχα.. και εκεί μέσα στο αυτοκίνητο να μπορούσα, θα άνοιγα τα πόδια μου να με ξεσκίσεις επί τόπου... Μπαίνουμε στο δωμάτιο και μου δίνεις τα δώρα μου: ένα τέλειο κόκκινο κορμάκι το οποίο το συνδύασες με μια ασημένια αλυσίδα και ένα κόκκινο λουράκι όπως αυτά τα λουράκια που δένουν τους σκύλους... Τρελάθηκα όταν το είδα... θέλεις να με ξεσκίσεις σαν σκύλα μωρό μου ε; Όπως ξεσκίζουν οι ψωλαράδες τις πουτάνες τους, σε ρώτησα... Σου έκανα το χατίρι και αφού γδύθηκα αφήνοντας μόνο το σουτιέν, γονάτισα μπροστά σου και σε άφησα να μου φορέσεις το λουράκι να το προσαρμόσεις στο λαιμό μου και να κρέμεται η αλυσίδα...

Με έβλεπα στον καθρέφτη: με έκανες την σκυλίτσα σου που θέλει πολύ γαμήσι. Έπειτα, τραβώντας την αλυσίδα με έκανες μια βόλτα στο δωμάτιο. Εγώ ήμουν πεσμένη στα τέσσερα και μπουσούλαγα και παρόλο που φορούσα μόνο το σουτιέν μου εσύ φορούσες όλα σου τα ρούχα. Σταματάς σε κάποιο σημείο του δωματίου και έρχεσαι μπροστά στο πρόσωπό μου. Κρατώντας πάντα την αλυσίδα στο ένα σου χέρι σκύβεις και με φιλάς στο στόμα λέγοντάς μου: "κοίτα τι σου έχω!" και ξεκουμπώνεις το παντελόνι σου αφήνοντάς το να πέσει κάτω και μένεις μόνο με το σλιπάκι σου. Σε ρωτάω: "ωραία και τώρα τι θέλεις;" Μου απαντάς: "θα κατεβάσεις το σλιπάκι μου και θα βάλεις στο γλυκό σου το στοματάκι την καυλωμένη ψωλάρα μου και αφού την κάνεις σκληρή και μακριά να σου ξεσκίσει το καυλωμένο σου μουνάκι... εντάξει πουτανάκι μου;". Εγώ σαν καλό πουτανάκι που είμαι υπάκουσα αμέσως, και ξεκινάω μια ωραία και βαθιά πίπα.

Γονατισμένη μπροστά σου όπως ήμουν άρχισα το τσιμπούκι. Στην αρχή έβγαλα μόνο την γλώσσα μου πάνω στην πούτσα. Έγλυφα με την άκρη της γλώσσας το πουτσοκέφαλο και μετά έγλυψα όλη την ψωλή μέχρι την βάση της. Κουνούσα το κεφάλι μου πάνω-κάτω, ώστε η γλώσσα μου να γλείφει όλο και περισσότερο πούτσο. Ένιωθα να με κοιτάς και να τρελαίνεσαι από την καύλα. Η ψωλάρα σου έγινε σκληρή και όπως συνέχιζα την πίπα με διέταξες με δύναμη: "Βάλε τα χέρια σου και πιάστην τώρα πουτάνα!". Υπάκουσα χωρίς μιλιά. Έπιασα την πούτσα και άρχισα το άρμεγμα με το χέρι μου, ενώ ταυτόχρονα την έβαζα περισσότερο στο στόμα μου. Εκεί δεν άντεξες: Δένεις την αλυσίδα σε έναν στύλο μέσα στο δωμάτιο, μου βάζεις ένα μαξιλάρι στα γόνατα και μου πιάνεις το κεφάλι με τα χέρια σου: αυτό ήταν... άρχισες να μου γαμάς το στόμα δυνατά και γρήγορα.

"Πάρτην την πούτσα καργιόλα", φώναξες... Συνέχισες την γρήγορη πίπα και στο τέλος πίεσες την πούτσα στο στόμα μου ώστε να μπει όλη μέσα. Έμεινες εκεί βαθιά στο λαρύγγι μου, για λίγο ενώ εγώ χτυπιόμουν να ελευθερωθώ. "Δεν πας πουθενά τώρα πουτάνα, ήρθε η ώρα να σε ξεσκίσω", μου λες. Και όντως... μετά από λίγο βγάζεις την καυλωμένη ψωλάρα από το στόμα μου έρχεσαι πίσω μου έτσι στα τέσσερα που ήμουν σκυμμένη, και πιάνεις τα χέρια μου πίσω από την πλάτη μου. Με το ένα σου χέρι κρατούσες δεμένα τα χέρια μου ενώ με το άλλο έχωσες 2-3 δάχτυλα στο υγρό μουνί που έσταζε από την καύλα. "Στάζεις πουτάνα", μου λες... "Ναι, θέλω πούτσο μωρό μου" σου απαντώ.

Και με μια κίνηση βγάζεις τα δάχτυλα από το μουνί, πιάνεις την ψωλάρα σου από την βάση και την κάρφωσες με δύναμη στο καυτό πλέον μουνί. Ούρλιαξα εκείνη την στιγμή από την ψωλή που μπήκε στο μουνάκι μου. "Σκίστο μου, έτσι ψωλάρα μου γάμησέ το να ηρεμήσει!". "Πάρτο τώρα έτσι με δύναμη καργιόλα"... Συνεχίζεις την δυνατές ψωλιές σου και εγώ ήμουν εκεί στα τέσσερα με το λουρί στο λαιμό μου και περασμένη την αλυσιδούλα στο στύλο του δωματίου, τα χέρια μου δεμένα πίσω στην πλάτη να μου τα κρατάς, τουρλωμένο το κωλαράκι μου, να βλέπεις την τρυπούλα του και να φτιάχνεσαι, να δέχομαι τις δυνατές ψωλιές σου να μου τρυπάνε την μούνα... Τι τέλειο θέαμα: σήκωσα το κεφάλι μου και είδα το γαμήσι μας στον καθρέφτη απέναντι... Καύλωνες ολοένα και περισσότερο βλέποντάς με υποταγμένη στο γαμήσι σου, ακινητοποιημένη στο πάτωμα να τρώω πούτσο, χωρίς να μπορώ να κουνηθώ και την όρθια ψωλάρα σου να μπαινοβγαίνει το καυλωμένο μουνί που ήταν έτοιμο να χύσει.

Λίγα δευτερόλεπτα μετά δεν άντεξα άλλο, δεν μπορούσα να κρατηθώ με τίποτα. Άρχισα να χύνω τόσο δυνατά που αναγκάστηκες να μου ελευθερώσεις τα χέρια από την λύσσα που με έπιασε εκείνη την στιγμή. Το μουνί έχυνε καυτά υγρά, τα πόδια μου τρέμανε στο πάτωμα που ήμουν πεσμένη, μούγγριζα από την ένταση και σε όλο αυτό το σκηνικό εξακολουθούσες να μου γαμάς με δύναμη το μουνί. "Πάρτα ψωλαρά μου"... μπόρεσα να πω μόνο... δεν μπορούσα να βγάλω λέξη από την τόσο καύλα και ένταση που είχα.

Λίγο μετά σταματάς το γαμήσι και έρχεσαι και πάλι μπροστά στο πρόσωπό μου με την όρθια ψωλάρα σου να την κουνάς επιδεικτικά μπροστά μου. Τι καύλα ήταν η συγκεκριμένη θέα... "Τώρα πουτάνα θα σε χύσω εγώ", μου ανακοινώνεις και πιάνεις πάλι το κεφάλι μου χωρίς να έχεις χαλαρώσει την αλυσιδούλα στο λαιμό μου και αρχίσεις να μου γαμάς το στοματάκι μου... "Φάτον τώρα που έχεις χύσει, δώς του να καταλάβει πίπα", μου λες και συνεχίζεις να μπαινοβγαίνεις στο στόμα μου με δύναμη. Εγώ μη μπορώντας να μιλήσω συνεχίζω και έχω την ψωλάρα στο στόμα μου και μπουκωμένη όπως είμαι με την ψωλή, προσπαθώ να πάρω ανάσα από την πίπα. Σε δευτερόλεπτα βγάζεις την πούτσα έξω από το στόμα και με διατάζεις να το έχω ανοιχτό με την γλώσσα έξω, όπως το κάνουν οι πουτάνες στις τσόντες που βλέπουμε. Ανοίγω το στόμα μου, βγάζω έξω την γλωσσίτσα μου και αρχίζεις να μου πετάς τα χύσια σου παντού μουγκρίζοντας από την καύλα... Μου τα πέταξες με δύναμη στην γλώσσα, στο λαιμό, στα βυζιά.... "πάρτα τώρα καργιόλα, τα χύσια μου παντού στα ρίχνω"... Μέχρι και στην αλυσιδούλα στο λαιμό μου πήγανε. Μετά, αφού άδειασε η πούτσα από τα χύσια, αρχίζεις και μου τα αλείφεις παντού, όπου είχαν πάει, μου τα απλώνεις σαν κρεμούλα στο κορμί μου για να δω μέχρι που φτάνουν: στα βυζιά, στο λαιμό, στην κοιλιά μου, παντού.

Σηκώθηκες και με κοιτούσες: "είσαι τέλεια έτσι που σε βλέπω, φρεσκογαμημένη, φρεσκοχυμένη, αληθινό πουτανάκι", μου λες. Χαμογέλασα και μετά άρχισες να με λύνεις για να ξαναβρώ κι πάλι την ισορροπία μου στο περπάτημα. Τόσην ώρα ήμουν στα τέσσερα και γαμιόμουν σαν ζώο, θέλω λίγο χρόνο να συνέλθω από το γαμήσι σου...

Πήγα στο μπάνιο και είδα το μουνί: είχε κοκκινήσει από τις δυνατές ψωλιές σου!


4 comments:

  1. Για πολύ σπερμα εισαι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι, η αλήθεια είναι ότι με ξέσκισε ο τύπος... με γαμούσε σαν πουτάνα μέχρι να χύσει και εγώ καθόμουν σαν καλό κοριτσάκι και έτρωγα πούτσο

      Delete
  2. Έτσι έκανες καυλιάρα; Τόσο καλός ήταν; Τόσο πρόστυχα σε ξέσκισε; Σε αντάμειψε με το υπέροχα σκληρό γαμήσι που χρειαζόσουνα;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έτσι έγινε Away, μου έδωσε το σκληρό γαμήσι που χρειαζόμουν εκείνη την στιγμή και το απόλαυσα μέχρι τέλους!

      Delete