September 18, 2021

Γαμήσι μαραθώνιος

Μωρό μου, πόσο όμορφα πηδηχτήκαμε τις προάλλες! Έστω και απρογραμμάτιστα. Με παλάβωσες… Από τη πρώτη στιγμή που σε έπιασα από το χέρι και σε οδήγησα ανάμεσα στον καθρέφτη και στο κρεββάτι -για να σε δω να γονατίσεις μπροστά στα πόδια μου- και στάθηκα ολόγυμνος μπροστά σου…

Εσύ, πάντα υπέροχη, άλλο που δεν ήθελες να ανταποκριθείς στο ερωτικό κάλεσμά μου. Γονάτισες, έπιασες τον πούτσο μου και τον έπαιζες απαλά για αρχή. Τον έφερνες κοντά στα χείλη σου και τον κοιτούσες, αλλά και τον σάλιωνες με τ' ακροδάχτυλά σου. Με το χέρι σου έπιανες και τ' αρχίδια μου, τα πίεζες απαλά και έτσι όπως κρέμονταν χαλαρά άρχισες να γλείφεις τις λαχταριστές μπάλλες και τις έπαιρνες μία-μια στο στόμα μου. Μόνο βογκητά ικανοποίησης μπορούσαν να βγούνε βγήκε από τα χείλη μου εκείνη την ώρα. Και αφού με τυράννησες έτσι γλυκά, τις άφησες ανεβαίνοντας ψηλότερα για να πάρεις το καυλί μου στο στόμα σου, κάθε φορά και πιο βαθιά. Με το χέρι ακουμπισμένο στο μηρό μου ώστε να είμαι εγώ αυτός που θα γαμούσε το στόμα σου με τον πούτσο, ελέγχοντας απόλυτα τις κινήσεις του κεφαλιού σου με τα χέρια μου. Έτσι όπως σ' αρέσει να πιπώνεις… με περασμένα τα δάχτυλα του χεριού μου μέσα στα μαλλιά σου, να δίνω ρυθμό στο τσιμπούκι και όταν προσπαθείς να σηκωθείς να σε πιέζω να τον κρατήσεις λίγο ακόμα μέσα, κάτι που πάντα κάνεις ευχάριστα...

Όπως πάντα, το τσιμπούκι σου με είχε καυλώσει απίστευτα. Το καυλί μου πλέον ήταν έτοιμο να εκραγεί και αποφάσισα να μεταφερθούμε στο κρεββάτι όπου θα μπορούσα να χαλαρώσω κάπως από την ένταση του βασανιστικού ερεθισμού. Ξαπλώνω ενώ εσύ παραμένεις γονατιστή μπροστά στο καθρέφτη γλείφοντάς μου ακατάπαυστα τον πούτσο… Η πίπα σου, όπως πάντα, εξαιρετικά αισθησιακή… δείγμα γυναίκας που τρέφεται από το να βλέπει τον καυλωμένο εραστή της να λειώνει από τις σεξουαλικές της περιποιήσεις.

Πλέον καθώς είχες τον πούτσο μου συνέχεια στο στόμα σου, οδηγήθηκα στο να σου πιέζω το κεφάλι σου με τα χέρια μου, για να τον χώσεις όλο μέσα. Έφτασε σχεδόν στο λαρύγγι σου και εσύ αδιαμαρτύρητα τον κράταγες στο στόμα σου παρότι ήταν σαφές ότι είχε αρχίσει να σε πνίγει. Για να σε ξεκουράσω έβγαλα το καυλί μου από το στόμα σου και σου ταϊσα αμέσως τα αρχίδια μου ζητώντας σου να βάλεις και τα δύο μαζί στο στόμα σου, όπως και έγινε! Η ζέστη που περιέβαλε τα αρχίδια μου μέσα στο στόμα σου με καύλωσε τόσο πολύ που σε οδήγησα χαμηλότερα… να αρχίσεις να γλείφεις την κωλοτρυπίδα μου. Καθισμένος πάνω στο κρεββάτι και απολαμβάνοντας το θέαμα στο καθρέφτη, χωρίς καθυστέρηση οδήγησες το πρόσωπό σου πάνω στο κώλο μου βάζοντας την κωλοτρυπίδα μου στο στόμα σου. Με τη γλώσσα άρχισες να την γλείφεις, ενίοτε δε και να δαγκώνεις τη περιοχή με τα δόντια σου. Διστακτικά, μη με πονέσεις στην αρχή, πιο επίμονα στη συνέχεια καθώς σε ενθάρρυναν οι αναστεναγμοί ηδονής που μου προκαλούσες. Συνέχισες να με γλείφεις σε όλη τη περιοχή και παρότι η καύλα μου είχει φτάσει στο ζενίθ εξακολουθούσες να έχεις την κωλοτρυπίδα μου στο στόμα σου και να την γλείφεις εναλλάξ με τ' αρχίδια μου…

Χωρίς να έχω άλλα περιθώρια αντοχών σου ζήτησα να ξαναβάλεις το καυλί μου στο στόμα σου και να μην το βγάλεις αν δεν στο έλεγα εγώ. Το γεγονός ότι είχα στο κρεββάτι μου μια ερωμένη που δεχόταν όλες τις επιθυμίες μου πιο άνετα και από μια καλοπληρωμένη πουτάνα, ήταν αρκετό για να με τρελάνει στην καύλα...

Ξαφνικά σε έπιασα από τις μασχάλες και σε σήκωσα όρθια. Σου έριξα μια σφαλιάρα στο κωλαράκι σου και με οδήγησα στο κρεβάτι. Είχε φτάσει πλέον η ώρα να σου ανταποδώσω τη περιποίηση. Γύρισα το σώμα σου πλαγίως, ώστε να βλέπω το μουνί σου στο καθρέφτη. Τα βυζιά σου ήταν ακόμα σχετικά στητά παρότι είχες ξαπλώσει και αποφάσισα να πιάσω την μια καυλωμένη ρώγα σου και να την τραβήξω με σχετική δύναμη με το ένα μου χέρι, ενώ με το άλλο άρχισα να σου σφαλιαρίζω απαλά, το βυζί από το κάτω μέρος του. Βόγκαγες από καύλα και το σώμα σου τρίβονταν στα σεντόνια… Είχες τα πόδια σου ελαφρώς ανοιχτά και χωρίς να σε προειδοποιήσω συνέχισα να σου σφαλιαρίζω τα μουνόχειλα αυτή τη φορά, ενώ εσύ συνέχισες να έχεις το στόμα σου πάνω στον πούτσο μου. Απολάμβανα τη καύλα σου, τον τρόπο που ταραζόσουν ολόκληρη και πριν το καταλάβεις σου σφαλιάριζα ξανά τα μουνόχειλα με περισσότερη δύναμη, λέγοντας σου ότι σε λίγη ώρα θα σε ξέσκιζα στο γαμήσι… Συνέχιζες να γλείφεις το καυλί μου, ενώ εγώ αποφάσιζα να σου βάλω τα δάχτυλα μου στη μουνάρα σου και να σου την οργώσω. Πλέον είμαστε σε στάση 69 όπου εσύ με έγλυφες όπου έβρισκες… πούτσο, αρχίδια και κωλοτρυπίδα, ενώ εγώ είχα τρία δάχτυλα να οργώνουν το μουνί σου και το στόμα μου μια να γλείφει και μια να δαγκώνει την κλειτορίδα σου και τα απαλά σου μουνόχειλα. Πολύ σύντομα ξέσπασε και ο πρώτος σου οργασμός…

Εκείνη ακριβώς τη στιγμή που πλημμύριζες το σύμπαν μουνόχυμα, άρχισα με το ένα μου χέρι να βάζω ένα-ένα τα δάχτυλα μου ταυτόχρονα μέσα στο μουνί σου και τον κώλο σου, προσπαθώντας να τα ξεχειλώσω όσο μπορούσα περισσότερο, ενώ με το στόμα σου έγλυφα με δύναμη το πλούσιο στήθος σου. Προσπαθούσες όσο μπορούσες να πνίξεις τα ουρλιαχτά σου ενώ εγώ πλέον είχα ήδη έχω βάλει τέσσερα δάχτυλα ολόκληρα στη μουνότρυπά σου, πηδώντας με το χέρι μου όλο τον κόλπο σου μέχρι βαθειά την μήτρα σου.

Ήξερα πλέον τι ήθελες όσο τίποτε άλλο… Πούτσο… πούτσο… και περισσότερο πούτσο! Παραμέρισα το κυλοτάκι σου και σ΄έβαλα να μου στηθείς στα τέσσερα. Ήσουν μούσκεμα τώρα. Με τα δάχτυλα μου, σπατουλάρισα μουνόχυμα στο μουνάκι σου και αφού ήρθα πίσω σου, με μια κίνηση τον κάρφωσα μέσα σου. Από τη πρώτη κι όλας στιγμή σε γάμησα άγρια αλλά σου άρεσε. Δάγκωσες το μαξιλάρι για να μην ακουστείς, όσο κάρφωνα δυνατά το μουνί σου. Μπαινόβγαινα με δύναμη, ενώ  τα χέρια μου, χάιδευαν πότε την κωλάρα σου και πότε τα βυζιά σου. Όλη αυτή την ώρα μου μιλούσες… μου έλεγες πόσο καλά σε γαμούσα, ότι θέλεις να με σκίζω κάθε φορά που βρισκόμαστε και ότι όσο σε πηδάω με τόση όρεξη και μαεστρία θα μου έκανες ότι σου ζητούσα. Με αυτές τις λέξεις έφτασες στον επόμενο οργασμό. Τέλειωνες, ενώ ένα καυλί σε γαμούσε ακόμα… Δυνατά! Παθιασμένα!

Θα σε κρατούσα περισσότερη ώρα στο κρεβάτι, έτσι μπροστά στο καθρέφτη, να σε χαζεύω στημένη στα τέσσερα με μένα όρθιο από πίσω να σου τον καρφώνω με δύναμη στο μουνάκι σου. Και έτσι θα συνέχιζα όλο το βράδυ…Γούσταρα όμως και άλλους τρόπους να σε πηδήξω… Γι αυτό και σ' έβαλα να ξαναπάρεις τον δρόμο για το καυλί μου φιλώντας το...

Αυτή τη φορά το ενδιαφέρον μου μεταφέρθηκε στην κωλοτρυπίδα σου που την σάλιωσα πολύ επαγγελματικά και σου πρόσφερα τον 18ποντο σφιχτό πούτσο με τις πεταχτές φλέβες, όλο με μιας στην ανοιχτή σου κωλάρα. Η αίσθηση ήταν μοναδική και η σούφρα σου πραγματικά άνοιξε στα δύο! Είνα το κρυφό όνειρο κάθε άντρα να γευτεί, έστω και μια φορά στη ζωή του, ένα τόσο καλό ξεκώλιασμα. Τι να πω εγώ που το γεύομαι κάθε φορά μαζί σου…

Ακολούθησε γαμήσι μαραθώνιος. Από παντού και εναλλάξ. Μουνί, κώλος, πάλι μουνί και ξανά πάλι κώλος… Μπρούμυτα στο κρεββάτι, με το σώμα μου να σε πλακώνει και το χέρι μου περασμένο από κάτω σου να τρίβει τη κλειτορίδα σου… Με σένα ξαπλωμένη ανάσκελα να χύνεις ξανά πάνω στο πούτσο μου με άναρθρες κραυγές ηδονής σε στάση face to face… Από πίσω στα όρθια, με το πόδι σου πάνω στο κρεββάτι… Μαζί με μένα, κάνοντας έναν απίστευτο περίπατο στο δωμάτιο και στην συνέχεια καταλήγοντας στην εξώπορτα για ένα όρθιο ξεκώλιασμα πάνω της. Το αποκορύφωμα ήταν φυσικά όλες αυτές οι φορές που έχυσες παρακαλώντας με να μην σταματάω να σε πηδάω…

Και  εγώ όμως, δεν άντεξα άλλο. Έτσι όπως είμαστε στην εξώπορτα, με μια κίνηση σε γύρισα να γονατίσεις μπροστά μου, τραβώντας το κορμί σου ελαφρά προς τα πίσω ώστε να φανούν τα στήθη σου και αρχίζοντας να τον παίζω δεν άργησα να αδειάσω τα καυτά μου χύσια πάνω στο στήθος, στο λαιμό και στο μουτράκι σου. Ανασήκωσες λίγο το κεφάλι σου και με πήρες στο στόμα σου, για να συνεχίσω να χύνω όλο το υπόλοιπο σπέρμα μου μέσα του. Οι τελευταίες του σταγόνες ήταν στην γλώσσα σου.

Άλλες θα έφτυναν τον πούτσο μου αφού δεν θα μπορούσαν να τον κρατήσουν άλλο στο στόμα τους αφού θα τις είχαν πνίξει τα χύσια μου. Εσύ όμως είσαι το κάτι άλλο! Παρ' ότι κατάπινες με σχετική δυσκολία λόγω της μεγάλης καύλας μου, επέμενες να τον έχεις στο στόμα σου και μετά την εκσπερμάτωση για να μου καθαρίσεις τον πούτσο. Και μόνο όταν άρχισα να ξεκαυλώνω σταμάτησες να γλείφεις, ώστε να πας στο μπάνιο για να ξεπλύνεις τα χύσια μου που είχες στο πρόσωπό σου.

Τελειώνοντας, σε ευχαριστώ γλυκούλα μου για όλα όσα έχεις κάνει μαζί μου, που δεν θα είχες καν τολμήσει να προσπαθήσεις αν δεν σ' είχα βάλει να απολαμβάνεις την κάθε ερωτική διαδικασία με τον ιδιαίτερα μοναδικό μου τρόπο... Είσαι μοναδική στο να μου ικανοποιείς όλες τις φαντασιώσεις παράνομου σεξ που έχω μαζί σου.

Και όσο τα σκέφτομαι όλα αυτά, γίνομαι μαζί σου ακόμη πιο πύραυλος. Θα ακολουθήσουν λοιπόν και άλλα απίστευτα γαμήσια μωρό μου. Στο υπόσχομαι γιατί τα αξίζεις. Και τα κέρδισες με το σπαθί σου!


No comments:

Post a Comment