April 29, 2019

Για τη χαρά της καύλας σου...

Απόψε που θα σε δώ, θα σου ανοίξω πάρα πολύ τα πόδια και θα σου τα ακουμπήσω πάνω στα μπράτσα της πολυθρόνας για να έχω ελεύθερο πεδίο στη μουνάρα σου τη μουσκεμένη. Θα νοιώσεις ένα χάδι… τα δάχτυλά μου να σου ανοίγουν αργά-αργά τα μουνόχειλα και μέσα στο ημίφως θα διακρίνεται μία απίστευτη γυαλάδα από τα υγρά σου. Με καύλωσες πολύ και σαν πεινασμένος λύκος θέλω να σου τα γλύφω και να στα καταπίνω με λύσσα. Ακατάπαυστα. Εσύ μόνο να βογκάς, να μου ψιθυρίζεις καυλόλογα και να μου χαϊδεύεις τα μαλλιά...

Τι όμορφο θέαμα μωρό μου να σου ανοίγω πολύ τα μουνόχειλα και να ξεπροβάλλει η πρησμένη κλειτορίδα σου. Και πόσο τρελαίνομαι να σου την ακουμπάω λίγο με τη γλώσσα μου και να σε νιώθω να τρέμεις. Μόνο εγώ ξέρω ακριβώς τι κινήσεις πρέπει να κάνω για να σε καυλώσω και για να σε κάνω να χύσεις, γιατί έχω διαβάσει καλά το δικό σου το κορμί. Και να σε φέρνω σε οργασμό με το στόμα μου, είναι από τα πιο θεσπέσια δώρα στη ζωή...

Θέλω να νιώσω την κλειτορίδα σου να πάλλεται πάνω στη γλώσσα μου που την γλείφει με κυκλικές αργές κινήσεις. Να μου ανοίξεις ακόμη περισσότερο τα πόδια σου και να με κοιτάς καθώς χώνω τα δύο μου τα δάχτυλα μέσα στον κόλπο σου. Είναι απίστευτο το πόσα υγρά βγάζει, πόσο η κλειτορίδα σου μεγαλώνει ακόμα περισσότερο, τα μουνόχειλα πρήζονται και η ηδονή σε αναγκάζει να κουνάς τη λεκάνη σου σε ένα ξέφρενο ρυθμό. 

Χύνεις τόσο όμορφα, τόσο υπέροχα με γλυφομούνι! Και για μένα είναι από τα πιο ξεσηκωτικά παιγνίδια το να πίνω όλη σου την καύλα και μετά να σε τραβάω πάνω μου και να σε τρελαίνω σε ένα βασανιστικό γλωσσόφιλο. Αυτές τις μέρες, είμαι συνέχεια καυλωμένος και έτοιμος να σε κάνω να χύσεις πάρα πολλές φορές με γλυφομούνια απίστευτα, που κανείς άλλος μέχρι σήμερα δεν σου έχει προσφέρει με τόσο αχόρταγο ρυθμό..


No comments:

Post a Comment