August 25, 2022

Εγώ, εσύ και ο φίλος σου

Το είχες οργανώσει τέλεια… τυχαία συνάντηση δήθεν με τον φίλο σου και φτάσαμε μετά από ώρα να συζητάμε για τρίο μεταξύ μας. Όχι βέβαια ότι είχα θέμα με το συγκεκριμένο ζήτημα, αλλά απολάμβανα αυτήν την αφέλειά σου: του να νομίζεις ότι δεν καταλαβαίνω τα αυτονόητα. Έτσι, το παιχνίδι γίνεται πιο έντονο, οι καύλες πιο δυνατές, οι ορμές πιο ζωντανές.

Την επόμενη κιόλας μέρα που κανονίστηκε η όλη κατάσταση, αισθανόμουν ιδιαίτερα χαρούμενη, γιατί σκεφτόμουν ότι η εν λόγω μέρα έφτασε… σχόλασα νωρίτερα από την δουλειά και έφτασα να ξεκλειδώνω την πόρτα στο σπίτι. Μπαίνω μέσα, σας κοιτάω: πόση καύλα στάζατε και οι δύο, με τρελαίνει αυτή η αίσθηση του να είσαι έρμαιο στις ορέξεις μου, του να σου λέω κάτι και εσύ να το κάνεις, του να σου εκφράζω μία επιθυμία και εσύ να την εκτελείς…

Ο φίλος σου κατάλαβε την ένταση που υπήρχε ανάμεσά μας, αλλά τον είχες προετοιμάσει κατάλληλα, άλλωστε αυτός να έχει την ιδιότητα του ‘’εκτελεστικού οργάνου’’ οπότε δεν νομίζω ότι είχε για μας, ιδιαίτερη σημασία η άποψή του. Μετά τις τυπικές χαιρετούρες και τα μπλά – μπλά, θεώρησα ότι ήρθε η ώρα για γαμήσι. Φτάνω μπροστά στον τύπο και αρχίζω να τον χαϊδεύω, σιγά-σιγά ανάμεσα στα πόδια του και ανάμεσα στο χώρισμα που κάνει το παντελόνι του. Καυλώνει και το δείχνει, το ίδιο και εγώ. Με πιάνει από τους ώμους και αρχίζει τα γλωσσόφιλα, ήταν αρκετά ώστε να αρχίσω να βγάζω τα ρούχα του. Εσύ κάθεσαι στην καρέκλα και μας κοιτάς, χωρίς καμία αντίδραση. Αφού πέρασε κάποια ώρα στο να χαϊδεύομαι μπροστά σου, κατεβάζω το παντελόνι μαζί με το σλιπάκι του  και αρχίζω ένα απίστευτο τσιμπούκι: αργά στην αρχή, έβαζα όλη την καυλωμένη ψωλάρα του στο στόμα μου και στην συνέχεια  έβγαζα την γλώσσα μου και χάιδευα μόνο το πουτσοκέφαλό του. Εσύ κοιτούσες με ένταση, σου αρέσει να με παίρνεις μάτι αγοράκι μου, την ώρα που μπουκώνω άλλους πούτσους, όπως επίσης σου αρέσει να με βλέπεις να πηδιέμαι με άλλους  μπροστά σου.

Ο φίλος σου άρχιζε και μούγκριζε από την καύλα μετά από τέτοια πίπα, ενώ εγώ  του έπιασα την πούτσα από την βάση του, ώστε να τον μπουκώσω καλύτερα στο στόμα μου και να αυξήσω την ένταση. Βλέποντας την φάση στην καρέκλα που καθόσουν καύλωσες ακόμα περισσότερο και  άρχισες να τραβάς μαλακία, καθώς μπροστά σου πίπωνα τον τύπο. Ήμουν όρθια με ανοιχτά τα πόδια και είχα μπουκωθεί με την πούτσα του άλλου, χωρίς να στηρίζομαι πουθενά. Ήταν ήδη καυλωμένη η ψωλάρα σου από την προηγούμενη ώρα, αλλά με τις κινήσεις που έκανες το επιτάχυνες ακόμα περισσότερο.

 Συνέχιζα να πιπώνω τον τύπο με ένταση γιατί σε είδα ότι είχες αρχίσει να καυλώνεις δυνατά. Χάιδεψες για λίγη ώρα ακόμα την ψωλάρα σου  βλέποντας με να πιπώνω τον άλλον και στην συνέχεια ήρθες και στάθηκες ακριβώς δίπλα μου με όρθια την ψωλή να στέκεται στον αέρα. Ήθελες πίπα τώρα… ήθελες το στοματάκι μου να σε φτιάξει και στην συνέχεια να  ξεσκίσεις το μουνί μου. Η πούτσα σου ήταν σε σημείο αρκετά κοντά μου που να μπορούσα να την πίπωσω και αυτήν.  Αλλά εσύ έτσι όπως στεκόσουν δίπλα μας, μου πιάνεις το κεφάλι και το πιέζεις με δύναμη στην ψωλή του φίλου σου. Δεν σταμάτησες καθόλου όλο το σκηνικό για πολύ ώρα: πίπωνα τον φίλο σου και εσύ έδινες το ρυθμό σου στο τσιμπούκι μου.

Η πίεση που έκανες ήταν τόσο μεγάλη που αισθανόμουν το πουτσοκέφαλο  του άλλου στο λαρύγγι μου. Αρκετές  φορές και με ένταση συνέχισες το συγκεκριμένο παιχνίδι σου, ώστε να καυλώσουμε πολύ κι οι τρεις. Ο φίλος σου μούγκριζε από τη ηδονή, αλλά δεν έκανε καμία κίνηση, απλά απολάμβανε το όλο σκηνικό: πίπα, ανοιχτό μουνί για γαμήσι και  εσένα να στέκεσαι έτοιμος  να ξεσκίσεις το μουνί ή να σε πιπώσω όπως το έκανα με τον άλλον.

Ο άλλος μετά από λίγη ώρα τραβήχτηκε μέσα στην ένταση: ‘’δεν θέλω να χύσω ακόμα’’ ήταν αυτό που είπε και πήγε και έκατσε στην καρέκλα που καθόσουν πριν από λίγη ώρα. Είχε έρθει όμως η σειρά σου αγοράκι μου για γαμήσι, το καταλάβαινα από τις αντιδράσεις σου. Μου έβαλες τα χέρια στο κρεβάτι για να στηρίζομαι και όπως είχα ανοιχτό το μουνί μπήκες μέσα μου δυνατά και βαθιά…. Μούγκριζα από την καύλα, τόση ώρα ήθελα να φάω πούτσο και γαμήσι και σε περίμενα να με σκίσεις, ώσπου στο τέλος δεν αντέχω και αρχίζω να χύνω με σπασμούς. Εσύ επιτάχυνες ακόμα περισσότερο την διείσδυση και ταυτόχρονα χάιδευες και την κλειτορίδα μου ώστε να με τελειώσεις γρηγορότερα. Ήταν τέλειο αυτό που έκανες αγοράκι μου: να πηδιόμαστε μπροστά στον άλλον, αυτός να τραβάει μαλακία και εγώ να χύνω μη μπορώντας να κρατηθώ από την ένταση.

Αφού τελείωσα, ήρθε η σειρά του άλλου να με σκίσει: ‘’στήστο μου’’ ήταν οι κουβέντες του. Και με παίρνει εκεί στα όρθια με γρήγορες και κοφτές κινήσεις, χωρίς να έχω προλάβει να συνέλθω από το γαμήσι σου. Για λίγη ώρα με γαμούσε δυνατά,  ενώ  ταυτόχρονα μου έβαζε το δάχτυλο του στο κωλαράκι μου θέλοντας να το ανοίξει καλά. Έπαιξε με την τρυπούλα μου αφού ήθελε να καταλάβει μέχρι που άνοιγε… αλλά είναι σφιχτό το κωλαράκι μου και για να ανοίξει θέλει περισσότερη προσπάθεια.

Μετά από λίγο σταμάτησε το γαμήσι σχεδόν αγκομαχώντας. Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πως δεν είχε χύσει μέχρι τώρα, δυο φορές έφτασε στο όριο, αλλά το κράτησε. Όσο για σένα, είχες ήδη ξαπλώσει στο κρεβάτι και περίμενες να κάτσω πάνω σου.. ‘’έλα τώρα εδώ μωρό μου’’ μου είπες, και εγώ ανοίγοντας το μουνί, έκαστα και βολεύτηκα στην σηκωμένη ψωλάρα σου που την είχα παραμελήσει για αρκετή ώρα.

Άρχισα να χοροπηδάω στην πούτσα σιγά – σιγά στην αρχή και γρηγορότερα στην συνέχεια.  Ο φίλος σου δεν μπορούσε να λείψει από το παιχνίδι και βάζοντας αρκετή ποσότητα λιπαντικού στο κωλαράκι μου, άρχισε να βάζει πρώτα το δάχτυλο και στην συνέχεια το παλούκι του. ‘’Πονάω’’  είπα σχεδόν αμέσως, ‘’ το ξέρω’’  μου απάντησε, ‘’αλλά το θα συνηθίσεις’’. Άρχισε να μου ξεσκίζει τα κωλαράκι με δυνατές ψωλιές, και εγώ πονούσα ακόμα περισσότερο, αλλά δεν ήθελα να σταματήσει. Μπήκε μέσα και έμεινε εκεί για λίγη ώρα και εσύ συνέχιζες να μου ξεσκίζεις το μουνί. Ώσπου στο τέλος με πιάνει από τους ώμους και αρχίζει να μου ανοίγει την τρυπούλα μου με την ψωλάρα του λέγοντας’’ θα σε χύσω τώρα μωρό μου… πάρταααα’’ Για αρκετά δευτερόλεπτα έχυνε φωνάζοντας από την καύλα και στην συνέχεια βγήκε από το ξεσκισμένο πλέον κωλαράκι μου και κάθισε αγκομαχώντας και χωρίς αντοχές στην άκρη του κρεβατιού.

Αφού ο ένας γαμιάς μου έχυσε, ήρθε η ώρα και για τον δεύτερο: σηκώνομαι από την ψωλάρα σου και αρχίζω να σε πιπώνω γρήγορα: ήθελα να τελειώσεις πετώντας την κρεμούλα σου στα βυζάκια μου. Το κατάλαβες αμέσως και μου λες: ‘’θα σε χύσω τώρα’’ και μου πετάς μέσα στο στόμα τα υγρά σου βγάζοντας κραυγές καύλας που με τρέλαναν.. αφού άδειασες στο στοματάκι μου την υπέροχη κρεμούλα σου, εγώ το άνοιξα και έφτυσα πάνω μου ότι είχες αδειάσει στο στόμα μου… ο άλλος τρελάθηκε από την φάση και ήρθε μου πασάλειψε τα βυζιά με το σπέρμα σου και στην συνέχεια με έβαλε να γλείψω τα δαχτυλάκια του με την γλώσσα μου και να τα καθαρίσω καλά…. Έπειτα κάτσαμε και οι τρεις στο κρεβάτι, εξαντλημένοι από το γαμήσι, αλλά γεμάτοι που ζήσαμε τέτοια εμπειρία.

Ήταν υπέροχο το τρίο που κάναμε αγοράκι μου… η επόμενη φορά βέβαια που έγινε ήταν ακόμα καλύτερη!


2 comments:

  1. Τους ξεζούμησες τους πούτσους γιά μία ακόμα φορά.

    ReplyDelete
  2. Αυτοί με ξεζουμίσανε μάλλον, από όλες τις τρυπούλες μου...

    ReplyDelete