July 9, 2022

Για σένα...

Με περίμενες στο δωμάτιο… σε ήθελα πολύ μωρό μου… έχει περάσει καιρός τώρα πια. Ανεβαίνω με το ασανσέρ του ξενοδοχείου, σκεφτόμουν πόσο ήθελα να με πηδήξεις, να σε νιώσω μέσα μου χωρίς όρια, χωρίς αναστολές, μόνο εσύ και εγώ μέσα στην απόλυτη καύλα. Σου χτυπάω την πόρτα, ανοίγεις αμέσως. Πέφτω στην αγκαλιά σου και αρχίζουμε να φιλιόμαστε αχόρταγα, χωρίς σταματημό… δεν θυμάμαι καν αν πρόλαβες να κλειδώσεις την πόρτα από την φόρα που μπήκα μέσα…. Γονατίζω μπροστά σου… ξέρω ότι σου αρέσει να σε πιπώνω σε αυτήν την στάση, σου τραβάω με δύναμη το σορτσάκι μαζί με το σλιπάκι και πετάχτηκε η ψωλάρα σου έξω. Ήθελες πίπα μωρό μου εκείνη την ώρα ε; Να φτιαχτείς και να με γαμήσεις με τον δικό σου ιδιαίτερο τρόπο.

Αρχίζω το τσιμπούκι όπως σου αρέσει: βγάζω πρώτα την γλώσσα μου έξω και σου γλύφω αρχικά το πουτσοκέφαλό σου  χωρίς χέρια… θέλω να σε φτάσω στο όριο σου αγοράκι μου και μετά να σε πάρω στα χέρια μου… σου γλύφω με τη γλώσσα μου περιμετρικά τη βάλανο, μουγκρίζεις από την καύλα.  Μετά, με την γλώσσα μου μόνο, σε γλύφω σε όλο το μήκος του πούτσου σου μέχρι τη βάση του, ενώ ταυτόχρονα σκύβω ακόμα περισσότερο γιατί θέλω να ρουφήξω και τα αρχίδια  σου …ξέρω ότι τρελαίνεσαι όταν γίνεται αυτό: να σε πιπώνω μωρό μου παντού και στην ψωλή και στα κρεμαστά σου μπαλάκια.

Συνεχίζω το τσιμπούκι αυτή την φορά βάζοντας τα χέρια μου στο παιχνίδι… σου κρατάω την βάση του πούτσου και σε πιπώνω με δύναμη πάνω – κάτω για να καυλώσεις πολύ, σε έχω μέσα στο στόμα μου και συνεχίζω βάζοντας όλη την πούτσα μέσα βαθιά μέχρι το λαρύγγι μου … τώρα η ψωλάρα σου είναι καυλωμένη, σχεδόν όρθια και θέλει μουνί για να ξεκαυλώσει…

Μου πιάνεις τα χέρια και με σηκώνεις: έχει έρθει η δική σου σειρά μωρό μου. Με ξαπλώνεις στο κρεβάτι και μου βγάζεις το φόρεμα, το είχα φορέσει επίτηδες για να καυλώσω κάτι που το πέτυχα κατά πολύ. Μένω με τα εσώρουχα που σου αρέσουν, μου κάνεις στην άκρη το βρακάκι μου και αρχίζεις ένα υπέροχο γλειφομούνι που με τρέλανε… πρώτα γλύφεις περιμετρικά τα μουνόχειλα, πάνω – κάτω, και μετά η γλώσσα σου μπαίνει καρφωτά στο μουνί … με καύλωσες πολύ με αυτό, αλλά ήθελα και άλλο, σου πιάνω το χέρι σου και στο βάζω με δύναμη μέσα στο μουνί και το οδηγώ με τέτοιο τρόπο ώστε να με καυλώσει πολύ και να χύσω… κάτι που γίνεται σε λίγο σχεδόν. Μούγκριζα από την καύλα όταν έχυνα στο χέρι σου μωρό μου, αφού όλα τα υγρά μου ήταν πάνω στα δαχτυλάκια σου.

Μετά από λίγο ξαπλώνω στο κρεβάτι στημένη στα τέσσερα: έρχεσαι πίσω μου… με πιάνεις από την μέση όπως μου αρέσει, και με την μια, μου καρφώνεις την ψωλάρα σου μέσα στο μουνί, πάλι και πάλι να καταλάβω καλά το παλούκι που με γαμάει αγοράκι μου… αρχίζεις να με σκίζεις όλο και πιο δυνατά, όλο και πιο βαθιά, μέχρι την μήτρα μου μωρό μου και εγώ είμαι παραδομένη στο γαμήσι σου. Ανοίγω περισσότερο τα πόδια μου για να έχεις καλύτερη θέα της πούτσας σου που γαμάει το μουνί. Σταματάς κατά διαστήματα, δεν θέλεις να χύσεις αμέσως και μετά καρφώνεσαι με δύναμη στο καυλωμένο μουνί, ώστε να ηρεμήσεις λίγο και να συνεχίσεις σε λίγο με την ίδια ένταση και δύναμη… το καυλί σου έχει φουσκώσει αρκετά, το καταλαβαίνω που πλατσουρίζει μέσα στα υγρά μου, ενώ θέλω και άλλο ξέσκισμα. Δεν μου έφτασε η πρώτη φορά που έχυσα ήθελα και δεύτερη… το καταλαβαίνεις και συνεχίζεις με την ίδια ένταση

Ώσπου τρως φλασιά εκείνη την ώρα και πηγαίνεις και φέρνεις το δονητή από την ντουλάπα. Στην αρχή δεν κατάλαβα τις έκανες, καθώς ήμουν σε άλλη διάσταση, αλλά τον  νιώθω όπως το βάζεις μέσα στο μουνί …μουρμουρίζω διάφορα εκείνη την ώρα, ενώ εσύ συνεχίζεις το γαμήσι: πρώτα έβαζες και έβγαζες τον δονητή από το μουνάκι μου και μετά με το καυλί σου … αχ μωρό μου ήταν τέλειο αυτό που έκανες: με πηδούσατε και οι δυο εναλλάξ, πότε εσύ, πότε ο δονητής  και εγώ ούρλιαζα από την καύλα χωρίς σταματημό ήθελα και άλλο γαμήσι και από τους δυο σας, κάτι το οποίο που το έδινες συνέχεια και με δύναμη!

Μετά από λίγο δεν άντεξα: πιάνω το μαξιλάρι κι κρύβω το πρόσωπο μου να μην μας ακούσει όλος ο όροφος: χύνω σαν μανιασμένη, το κορμί μου τραντάζεται από την καύλα, και ενώ πιέζω το πρόσωπό μου στο μαξιλάρι  τρέμω ολόκληρη από τους σπασμούς της μήτρας μου, εσύ συνεχίζεις να με γαμάς μέχρι να τελειώσω πιάνοντας με από την μέση και σφυροκοπάς το μουνί με περισσότερη ένταση και πάθος… ούτε που θυμάμαι πόση ώρα έχυνα σε αυτή τη στάση και με αυτόν τον τρόπο… έχυσα έτσι στάζοντας υγρά και καύλα!

Σε λίγο και αφού συνήλθα σε νιώθω έτοιμο να χύσεις και εσύ: ‘’σε χύνω’’ …  μου λες και άδειασες την υπέροχη κρεμούλα σου πάνω μου γρήγορα και κοφτά,  μουγκρίζοντας και πιάνοντας με από τα κωλομέρια όπως άλλωστε ταιριάζει σε έναν γαμιά που ξέρει τι θέλει… 

Μετά από λίγο ξαπλώνω στο κρεβάτι  σε κοιτάω και κάθομαι  στην υπέροχη αγκαλιά σου μωρό μου, μέχρι τον επόμενο γύρο…  


2 comments:

  1. Γαμιά που βγάζει γούστα έχεις βρει μάλλον. Σε ξεπάτωσε καλά, βλέπω.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όχι απλά με ξεπάτωσε, με ξέσκισε κανονικά, ούτε που θυμάμαι πόση ώρα με γαμούσε με αυτόν τον τρόπο... αλλά ήταν τέλειος!

      Delete