September 6, 2022

Έρμαιο στις ορέξεις σου

Καθόμουν γυμνή στο κρεβάτι μπρούμυτα, μετά από ένα υπέροχο γαμήσι και εσύ ήσουν στο μπάνιο. Είχαμε μέρες να βρεθούμε, έλειπα με άδεια και ήμουν εκτός υπηρεσίας. Μου έλειψες αγοράκι μου, τόσες μέρες που ήμουν μακριά σου. Μετά από λίγο έρχεσαι μέσα και μου απαριθμείς ένα σωρό αστεία περιστατικά που είχαν γίνει όσο έλειπα και γελούσες σαν παιδί από τις περιγραφές και τις γκάφες των υπαλλήλων σου, θέλοντας να τονίσεις την ανωριμότητα ορισμένων… κάτι το οποίο, κατά την γνώμη μου, είναι πλέον σύνηθες φαινόμενο!

Σε έβλεπα να αλλάζεις διαθέσεις και τρόπο συζήτησης. Το κάνεις όταν είσαι σε εύθυμη διάθεση και μου αρέσει πολύ να σε βλέπω να προσπαθείς να μιμηθείς τον έναν ή τον άλλον. Δεν συμμετείχα όμως στο κέφι σου όπως θα ήθελες, είχα άλλα στο μυαλό μου. Καθόμουν στην ίδια θέση που με είχες αφήσει πριν από λίγο και σε περίμενα, δεν είχα κουνηθεί καθόλου από πριν: ήμουν εκεί με τα πόδια ανοιχτά, να σου κουνάω προκλητικά το κωλαράκι μου. Σε ήθελα πάλι… ‘’Τι ωραίο κωλαράκι είναι αυτό;’’ μου λες και έρχεσαι και ξαπλώνεις ακριβώς από πάνω μου. Με σκέπασες με το κορμί σου και έτσι σωματώδης καθώς είσαι, σχεδόν με τύλιξες σαν σεντόνι, αφήνοντας μόνο το κεφάλι μου ελεύθερο στο πλάι. Μου αρέσει αυτή η αίσθηση όταν το κάνεις αυτό: με καυλώνει και με αφήνει απροστάτευτη στα χάδια σου…

Άρχισα να τρίβομαι από κάτω σου: κουνούσα ρυθμικά την λεκάνη μου και αναστέναζα καθώς άρχιζα να καυλώνω. ‘’Τι θέλεις μωρό μου;’’ με ρώτησες και με κοίταξες στα μάτια. Λατρεύω αυτό το βλέμμα σου, το τόσο αθώο και ταυτόχρονα μες την καύλα. ‘’Θέλω γαμήσι μωρό μου!’’ σου απάντησα. ‘’Δεν χόρτασες ε;’’ με ρώτησες, αλλά δεν πήρες απάντηση. Την επόμενη στιγμή με ακινητοποίησες πιάνοντάς με από τα χέρια, που τα εγκλώβισες κάτω από τα δικά σου. Άρχισες να τρίβεις την ψωλή σου στο κωλαράκι μου ακριβώς, και εγώ να τρίβω την ερεθισμένη κλειτορίδα μου στο σεντόνι. Με  τρελαίνει αυτό το παιχνίδι που παίζουμε όταν είμαι μπρούμυτα και έχω τα πόδια μου ανοιχτά και εσύ, να έρχεσαι από πάνω μου και να αρχίζεις το τρίψιμο του καυλιού σου σχεδόν σε όλο μου το σώμα... άλλοτε με τα χέρια, άλλοτε ανάμεσα στα βυζάκια μου, άλλοτε ακουμπώντας τα ερεθισμένα μου μονόχειλα, ακόμα και όταν ακουμπάει το πουτσοκέφαλό σου την πρησμένη κλειτορίδα μου.

Τώρα είχες ξαπλώσει πάνω μου και καύλωνες με τις κινήσεις μου. Τριβόσουν πάνω μου πιο έντονα και εγώ από την πίεση που μου ασκούσες, έτριβα πιο γρήγορα την μπιλίτσα μου. Έβαλα το μαξιλάρι χαμηλά στην κοιλιά μου, ώστε να σηκωθεί το μουνί και να μπεις αμέσως μέσα. Είχα φτιαχτεί τόσο πολύ και τόσο γρήγορα, που δεν άντεχα άλλο: δεν ήθελα άλλα προκαταρκτικά, βιαζόμουν να φάω πούτσο και σου το είπα: ‘’Βάλτον μέσα!’’, σχεδόν ξεψυχισμένα από την καύλα.  Και εσύ, σαν πρόθυμο αγοράκι που είσαι, το έκανες αμέσως: με έπιασες από την ανασηκωμένη μου λεκάνη και κάρφωσες την ψωλή σου κατευθείαν στο ερεθισμένο μου μουνί. Αναστέναξα από την καύλα μωρό μου, όταν το έκανες αυτό, αρχίζοντας ένα γρήγορο γαμήσι με δυνατές ψωλιές. Ξαναβολεύτηκες πάνω στο κορμί μου στην αρχική σου στάση και μου γαμούσες δυνατά το μουνί, αφού πρόλαβες και ακινητοποίησες και πάλι τα χέρια μου. Έσκυψες στο αυτί μου και μου ψιθύρισες ‘’Μου αρέσει που δεν μπορείς να πας πουθενά και κάθεσαι ήσυχα-ήσυχα σαν καλό πουτανάκι που είσαι και τρως τον πούτσο μου έτσι έντονα’’. ‘’Μμμμ, τη βρίσκεις γαμιά μου με αυτό  ε;’’ σου απαντάω.’’... ‘’Ναι, πολύ’’ μου λες... Μερικές φορές, πιο πολύ με καυλώνουν τα λόγια που λέμε όταν πηδιόμαστε, παρά το ίδιο το γαμήσι.

Αλλά ναι, μου άρεσε και εμένα να είμαι από κάτω σου και να καθοδηγείς τις κινήσεις μου. Σε λίγο και χωρίς να βγεις από μέσα μου με πιάνεις από την μέση και με ανασηκώνεις για να κάτσω στα τέσσερα. ‘’Δεν θέλω έτσι...’’ σου λέω, αλλά εσύ δεν υποχωρείς. ’’Θέλω εγώ!’’ μου απαντάς και συνεχίζεις να ξεσκίζεις το μουνί πιο πολύ και πιο έντονα. Έκανα μια προσπάθεια να ξαναξαπλώσω πίσω στο κρεβάτι, αλλά δεν με άφησες. Με έπιασες από τους ώμους και μου σήκωσες τα χέρια βάζοντάς τα πίσω από την πλάτη μου και ταυτόχρονα έφερες τα πόδια σου δίπλα από το κορμί μου, ώστε να μου κρατάς αντίσταση και να μην πέσω μπροστά. ‘’Έτσι σε θέλω, ανήμπορη, να μην μπορείς να κάνεις τίποτα και τελείως παραδομένη στο γαμήσι μου’’ ήταν τα λόγια σου. ‘’Σε καυλώνει αυτό, ε ψωλαρά μου;’’ σε ρώτησα, ενώ καταλάβαινα ποσό καυλωμένος ήσουν από την στάση που είχαμε πάρει. Τώρα μούγκριζες εσύ από την καύλα και έκανες προσπάθειες ώστε να μην χύσεις. Αυτή η στάση σε τρέλανε: να γαμάς δυνατά το μουνί και εγώ να είμαι έρμαιο στις ορέξεις  σου, σαν υπνωτισμένη που ακολουθεί το γαμιά της, χωρίς αντίσταση: μόνο γαμήσι με ανοιχτό το  μουνί της, να τρώει τις ψωλιές του και να αυξάνει την καύλα του.

Άκουγα την ψωλάρα σου να πλατσουρίζει μέσα μου, εσένα να μουγκρίζεις, το μουνί μου να ανοιγοκλείνει όταν έβαζες και έβγαζες το καυλί σου, ώσπου στο τέλος δεν άντεξα, άρχισα να χύνω, βγάζοντας τις κραυγούλες που βγάζω όταν τελειώνω. Για δευτερόλεπτα φώναζα από την καύλα και έκανα μούσκεμα την καυλωμένη πούτσα σου με τα υγρά μου. Εσύ αυτό περίμενες: να χύσω, για να έρθεις αμέσως να τελειώσεις μέσα μου με δύναμη και ένταση φωνάζοντας και λέγοντας λέξεις που από την καύλα σου δεν μπορούσες να ολοκληρώσεις. Ούτε που θυμάσαι τι έλεγες και σε ποια γλώσσα μιλούσες την ώρα που έχυνες. Τόση ήταν η καύλα σου που αγκομαχούσες ώρα μετά. 

Μείναμε εκεί και οι δυο, χωρίς να μιλάμε, προσπαθώντας να βρουν οι ανάσες μας έναν κανονικό ρυθμό. Μου άφησες κάποια στιγμή τα χέρια, βγήκες με μεγάλη προσπάθεια από μέσα μου και σωριάστηκα σαν νεκρή στο κρεβάτι. Κοιτούσα το κενό σαν χαμένη, δεν μπορούσα να καταλάβω από πού πήγαζε τόση καύλα που είχαμε ο ένας για τον άλλον… Τελικά, ήταν ένα από τα πιο ιδιαίτερα γαμήσια που ζήσαμε μαζί αγοράκι μου!


No comments:

Post a Comment