May 25, 2022

Γρήγορο ξεκαύλωμα

Είμαι στην δουλειά σε μέρα με πολύ ένταση. Παίρνω μήνυμα στο κινητό από σένα για το αν θα μπορέσω να βρεθούμε μετά την δουλειά, αλλά και επίσης μου λες ότι θέλεις να με δεις γιατί: Σήμερα θα σκοτώσω άνθρωπο…

Μέσα στην ένταση απάντησα μονολεχτικά ένα  ναι, είχα να ασχοληθώ με τις δικές μου εκκρεμότητες. Συνεχίζεις τον διάλογο και μου απαριθμείς ένα - ένα τα λάθη που έχουν γίνει στο γραφείο, αναζητώντας λύσεις στα προβλήματα, και προσπαθώντας να μην ουρλιάξεις μέσα από το τηλέφωνο. Σου απαντώ ότι και εδώ γίνεται χαμός, οπότε θα τα πούμε το απόγευμα.

"Μπορείς να μου πεις τι έχεις σήμερα και τα έβαλες με όλο τον κόσμο;" Αυτές ήταν οι πρώτες κουβέντες που σου είπα μόλις μπήκα μέσα το σπίτι. Εσύ δεν απάντησες καθόλου, λέγοντας μια δικαιολογία που ούτε καν άκουσα και ήρθες προς το μέρος μου. Σε έβλεπα καθώς με πλησίαζες… το ξέρω αυτό το βλέμμα: είναι ένα βλέμμα μέσα την καύλα σε συνδυασμό με ένταση, νεύρα, άγχος, όλα ανακατωμένα συναισθήματα, χωρίς άκρη.

Με πιάνεις από τους ώμους και με κολλάς πάνω σου. Αρχίζεις να με φιλάς λαίμαργα, έντονα, απόλυτα… σε αφήνω να συνεχίσεις. Κατόπιν ξεκινάς να τρίβεσαι πάνω μου… έχεις ήδη καυλώσει και αισθάνομαι την ψωλάρα σου να γίνεται μεγαλύτερη και χοντρή κάτω από το παντελόνι μου… δεν σταματάς το τρίψιμο της πούτσας σου πάνω από τα ρούχα μου και νιώθω ότι ολοένα και μεγαλώνει η καύλα σου…. Αλλά εγώ δεν είμαι έτοιμη, θέλω λίγο χρόνο, δεν έχω μουσκέψει ακόμα όσο τουλάχιστον χρειάζεται, ώστε να δεχτώ την καυλωμένη πούτσα σου στο μουνάκι μου.

Απελευθερώνομαι από την αγκαλιά σου και προχωράω προς τον καναπέ …ξέρω ότι έχεις καυλώσει πολύ, αλλά θέλω να σε φτιάξω ακόμα περισσότερο και να φτιαχτώ και εγώ. Αρχίζω να γδύνομαι χωρίς να σε κοιτάω, με γυρισμένη την πλάτη μου… κατεβάζω  πρώτα το παντελόνι και το βρακάκι μου και μένω ημίγυμνη από την μέση και πάνω… σε ακούω έρχεσαι κοντά μου… σε νιώθω ακριβώς από πίσω μου.. καταλαβαίνω τι θέλεις αμέσως: θες μουνί αγοράκι μου σαν λυσσασμένος, ούτε η πίπα θα σε ηρεμίσει, ούτε το χέρι μου, νιώθω την πούτσα σου έτοιμη να σπάσει από την καύλα, θες να αδειάσεις όλη την κρεμούλα σου πάνω μου.. με πιάνεις από τα χέρια και μου τα φυλακίζεις πίσω ακριβώς στην μέση μου και με βάζεις να σου στήσω το μουνί για γαμήσι, θες να με ξεσκίσεις χωρίς να  στηρίζομαι πουθενά παρά μόνο στα πόδια μου, να είμαι σκυμμένη με αυτόν τον τρόπο για να έχεις καλύτερη διείσδυση.

Μπαίνεις μέσα μου με δύναμη, άγρια, σχεδόν κτητικά, μουγκρίζοντας.. αλλά δεν είμαι έτοιμη ακόμα… το καταλαβαίνεις και σταματάς. Μου αφήνεις τα χέρια μου ελεύθερα και χωρίς να βγεις απ το μουνάκι μου αρχίζεις και με χαϊδεύεις παντού, τα χέρια σου είναι τώρα στις ρωγίτσες μου και μου τις χαϊδεύεις κυκλικά με τον αντίχειρα όπως μου αρέσει… ανατριχιάζω σχεδόν με αυτό και σε αφήνω να συνεχίσεις. Προχωράς παρακάτω και ακουμπάς την κλειτορίδα μου, έχει ήδη πρηστεί αλλά όχι πολύ και κυρίως τα υγρά μου δεν είναι αρκετά για ένα καλό ξέσκισμα. Την χαϊδεύεις έντονα, γρήγορα, θέλεις να μουσκέψω για να συνεχίσεις γαμάς το μουνί με ένταση και κυρίως θέλεις να αδειάσεις πάνω μου όλο το φορτίο σου.

Τώρα αρχίζω και μουσκεύω αρκετά, έχω ήδη πολλά υγρά και έχω καυλώσει πολύ. Το αισθάνεσαι και εσύ, και η πούτσα σου αρχίζει και σηκώνεται και πάλι. Μου πιάνεις πάλι τα χέρια και να βάζεις πίσω από την πλάτη μου. Σου αρέσει αυτή η στάση μωρό μου, θέλεις να αισθάνεσαι ότι μπορείς να με κυριεύσεις, ότι με γαμάς χωρίς λογική, ότι είμαι παραδομένη στην καύλα  σου, καθώς και ότι δεν στηρίζομαι πουθενά και έχεις τον τελικό έλεγχο στο κορμί μου για να με ξεσκίσεις τελείως.

Αρχίζεις έντονα την διείσδυση: μπαινοβγαίνεις στο μουνί, αγκομαχώντας και λέγοντας διάφορα, ενώ εγώ καυλώνω όλο και περισσότερο έτσι που σε ακούω. Με το να μου κρατάς τα χέρια από πίσω και να μην με αφήνεις να στηριχτώ κάπου, μεγαλώνει την ένταση και το ρυθμό της διείσδυσης, αισθάνομαι αιχμάλωτη στο έντονο γαμήσι σου, υποταγμένη στις επιθυμίες σου και ακολουθώ το ρυθμό σου χωρίς αντίρρηση.

Τώρα οι ψωλιές σου είναι εντονότερες, τα βυζάκια μου χτυπιούνται πάνω κάτω, όπως μου ξεσκίζεις το μουνί, το οποίο είναι ήδη έτοιμο να χύσει,  ενώ  έχω υποταχθεί σχεδόν στην καύλα που μου δίνεις. "Θέλω να χύσω" σου λέω, κάτι το οποίο έρχεται αμέσως μετά, ενώ βγάζω μουγκρητά από το στόμα μου την ώρα που σε πλημμυρίζω με τα μουνόζουμα μου. Χύνω με αυτόν τον τρόπο για λίγο ακόμα κι εσύ συνεχίζεις να με ξεσκίζεις μέχρι να σταματήσω να φωνάζω.

Σε περιμένω να τελειώσεις και εσύ, αλλά φάνηκε ότι ήθελες άλλα πράγματα.. αφού λοιπόν είσαι σίγουρος ότι έχυσα, σταματάς το γαμήσι και με βάζεις να γονατίσω μπροστά σου: Σε κοιτάω με νόημα και σου λέω: "Θες πίπα μωρό μου; Δεν σου φτάνει το μουνί μου να χύσεις; Τι θέλεις άλλο;" Αντί για απάντηση μου βάζεις το πουτσοκέφαλο στα χείλια μου και το γυρίζεις περιμετρικά γύρω από αυτά. "Άνοιξε το στόμα σου!" μου λες· σχεδόν με διέταξες να το κάνω. Αφού ανοίγω το στοματάκι μου και περιμένω την ψωλάρα σου να μπει μέσα του, εσύ αρχίζεις και χύνεις, μου πετάς στο ανοιχτό μου στόμα όλη την πηχτή κρεμούλα σου βγάζοντας κραυγές και μουγκρίζοντας σχεδόν... ''Πάρταααα!!!''  πρόλαβες να μου πεις, γιατί την επομένη στιγμή μου άδειασες όλο το φορτίο σου στο πρόσωπό μου…

Τα χύσια σου κυλούσαν από τα χείλη μου και κατέβαιναν προς τα βυζάκια μου, μου τα λέρωσες και εγώ άλειψα γύρω - γύρω από τις ρωγίτσες μου την κρεμούλα σου που ξέρω ότι σου αρέσει να το βλέπεις… έμεινα έτσι για ώρα να με βλέπεις με τα χύσια σου στα βυζάκια μου και να γουστάρεις...

Ήταν μοναδικό το σημερινό γαμήσι αγοράκι μου...


1 comment:

  1. Μ' έφτιαξε πολύ η σημερινή αφήγησή σου!

    ReplyDelete