June 26, 2022

Δίπλα από την εκδήλωση...

Πόσο βαριέμαι τις εκδηλώσεις που γίνονται από διάφορους φορείς και που μαζεύονται εκατό, διακόσια άτομα σε μία αίθουσα προκειμένου να μιλήσουν και να παινέψουν την μία εταιρεία ή την άλλη… Δυστυχώς σε μία τέτοια εκδήλωση έπρεπε να παραστούμε, και εμείς.. «Πάει το απόγευμα μου» σκέφτηκα, αλλά έπρεπε να πάω δεν είχα άλλη επιλογή… ντύθηκα λοιπόν, βάζοντας μία μακριά φούστα, την αντίστοιχη μπλούζα της και σακάκι από πάνω, όπως απαιτούνταν για την περίσταση...

Έφτασα σχετικά αργοπορημένη, αλλά ευτυχώς μπαίνοντας στην αίθουσα βρήκα κάτι παλαιούς συναδέλφους και μιλούσαμε για την εταιρεία που δουλεύαμε τότε όλοι μαζί… η ώρα περνούσε ευχάριστα και το βλέμμα μου κινήθηκε μέσα στο χώρο χαζεύοντας, ώσπου σε είδα: φορούσες αυτό το κουστούμι που λατρεύω και το πουκάμισο που σου έκανα δώρο πέρσι στην γιορτή σου. Πόσο όμορφος ήσουν! Με κοίταξες στιγμιαία, μου χαμογέλασες, σε λίγο ήσουν στην παρέα μου και λέγοντας μια ηλίθια δικαιολογία με τράβηξες από αυτούς οδηγώντας με έξω.

Με πήγες σε μία αίθουσα δίπλα ακριβώς από την εκδήλωση με κουρτίνες γύρω - γύρω, από πάνω μέχρι κάτω, σαν να κάλυπταν τους τοίχους… «Τι είναι εδώ;» σε ρώτησα. Δεν απάντησες και κόλλησες το στόμα σου στο δικό μου φιλώντας με. «Άσε με» σου λέω, σχεδόν νευριασμένα, «Δεν θέλεις;» μου απαντάς; «Όχι δεν θέλω εδώ με 150 άτομα να είναι δίπλα και ανά πάσα ώρα και στιγμή να μπει ο οποιοσδήποτε».. με τράβηξες στην άλλη άκρη της αίθουσας δίπλα στις κουρτίνες και συνέχισες να με φιλάς λαίμαργα.. «Είσαι κούκλα» σε άκουσα να λες… «Πάω μέσα» σου απάντησα και προσπαθούσα να φτιάξω την φούστα μου ώστε να μην φαίνεται ζαρωμένη…  Δεν θα πας πουθενά» μου μουρμούρισες μέσα στην καύλα και μου ακινητοποίησες τα χέρια ακουμπώντας με στον τοίχο, ενώ άρχισες να τρίβεσαι πάνω μου. Φοβόμουν μήπως  μπει κανένας κατά λάθος, κάποιος από την εκδήλωση να έχει πάρει λάθος το δρόμο για την τουαλέτα ή ακόμα και οι σερβιτόροι να θέλανε να κάνουν κάτι εκεί…

Εσύ δεν είχες καμία τέτοια ανησυχία… το τρίψιμο που έκανες σε είχε φτιάξει μωρό μου και άρχισες να θες περισσότερα… χωρίς να σταματήσεις να με φιλάς, και να τρίβεσαι πάνω μου, μου ελευθέρωσες τα χέρια και ξεκίνησες το βασανιστικό παιχνίδι με τις ρωγίτσες μου όπως μου αρέσει: έβαλες τα χέρια σου κάτω από την μπλούζα μου και άρχισες να με χαϊδεύεις με κυκλικές και επίμονες κινήσεις με τον αντίχειρα σου ώστε να καυλώσω πολύ. Άρχισα να μην έχω αντοχές και εγώ, αλλά εξακολουθούσα να φοβάμαι μήπως μπει κάποιος.

Τώρα το τρίψιμό σου ήταν εντονότερο. Ήξερες να με φτιάχνεις ώστε να μην έχω καμία αντίσταση στα χάδια σου αγοράκι μου, ήξερες να με κάνεις να ζητάω όλο και περισσότερα. Με γύρισες να κοιτάω τον τοίχο και ακινητοποίησες τα χέρια μου πάλι. Το πρόσωπο σου είχε κολλήσει στο λαιμό μου και πίεσες το στήθος μου περισσότερο να ακουμπάει τον τοίχο. Ήθελες να με ξεσκίσεις με αυτόν τον τρόπο να μην σε βλέπω… το κάνεις καμιά φορά όταν θέλεις να μου θυμίσεις ότι αυτό το παιχνίδι το κάνεις εσύ και όχι εγώ…

Αισθανόμουν την πούτσα σου πάνω από το παντελόνι σου να μεγαλώνει και να τρίβεσαι πάνω μου όλο και περισσότερο. Τα χέρια μου τα είχες βάλει να ακουμπήσουν τον τοίχο, είχες βάλει από πάνω τους τα δικά σου και έτριβες το καυλί σου στα κωλομέρια μου πάνω από την φούστα μου. «Σε θέλω τώρα μωρό μου» μου ψιθύρισες, «Δεν ξέρω, φοβάμαι» σου απάντησα, αλλά εσύ δεν καταλάβαινες τίποτα πια. Έτσι όπως ήμουν με γυρισμένη την πλάτη και να στηρίζομαι μόνο στις γόβες μου με κόλλησες ξανά στον τοίχο, σήκωσες την φούστα μου με μία κίνηση, έβαλες στην άκρη το βρακάκι μου  και πιάνοντάς με από την μέση μου κάρφωσες κατευθείαν το καυλί σου μέσα στο μουνί μου.. «Αχ μωρό μου, πιο βαθιά σε θέλω» σου είπα σχεδόν αμέσως. Ακούγοντάς με καύλωσες πιο πολύ και άρχισες να μπαινοβγαίνεις γρηγορότερα στο μουνί.

Τώρα οι κινήσεις σου ήταν έντονες και κοφτές. Έμεινες για λίγο μέσα μου και για την συνέχεια  ξεκίνησες ένα παιχνίδι με την πούτσα σου και το μουνί μου: πότε μου τον κάρφωνες δυνατά και έμενες μέσα για δευτερόλεπτα για να καταλάβω το μέγεθος της καύλας σου, πότε έβγαινες και μου χάδευες τα μουνόχειλα μου με την άκρη της ψωλής σου. Αυτό το παιχνίδι κράτησε για λίγο και φυσικά όλοι οι φόβοι μου διαλύθηκαν …. και να έμπαινε κανείς τώρα, δεν θα μπορούσα να κάνω τίποτα πια.

Πέρα από τα χέρια που μου είχες βάλει στον τοίχο, τώρα κολλούσες και τα βυζάκια μου, ακριβώς από πίσω στεκόσουν και πίεζες στο στέρνο σου στην πλάτη μου για να με κολλήσεις περισσότερο στον τοίχο. Η μπλούζα μου ήταν σχεδόν στην θέση της, το σουτιέν μισοβγαλμένο και εσύ με είχες πιάσει πλέον από την μέση και με γαμούσες δυνατά. «Σ’  αρέσει μωρό μου;» μου ψιθύρισες στο αυτί. «Ναι πολύ» σου λέω και όντως μου άρεσε που πηδιόμαστε σε μία αίθουσα και δίπλα ήταν τόσος πολύς κόσμος…  Μου άρεσε αυτή η αίσθηση κινδύνου του να πηδιέμαι με τα ρούχα στα όρθια, ενώ δίπλα ακριβώς τόσα  άτομα γελούσαν, έτρωγαν και έπιναν χωρίς να μπορούν να σκεφτούν τι γίνεται λίγα μέτρα μακρύτερά τους

Με την σκέψη αυτή έγινα μούσκεμα και άρχισα να αναστενάζω όλο και περισσότερο… εσύ συνέχισες να με γαμάς πιάνοντάς με από την λεκάνη για να πετύχεις καλύτερη διείσδυση και εγώ ήθελα να σε χύσω μωρό μου, ήθελα να σου κάνω χάλια το καυλί με τα υγρά μου, ήθελα να ουρλιάξω από την καύλα που με πηδούσες στα όρθια και να φοράμε όλα τα ρούχα μας, με μόνο εμπόδιο την φούστα μου που την παραμέρισες αμέσως, ήθελα να σε βλέπω να χύνεις και εσύ τρελαμένος  όπως ήσουν..

Σου πιάνω τα χέρια και τα βάζω στο στόμα μου… δεν ήθελα να φωνάξω τώρα, θα μας άκουγαν όσοι περνούσαν απ΄ έξω, αλλά τα γόνατά μου έτρεμαν, τα παπούτσια μου δεν μ κρατούσαν και είχα φτάσει στο όριο, δεν είχα άλλες αντοχές. Το κατάλαβες ότι θα έχυνα και έβγαλες αμέσως το σακάκι σου και μου έκλεισες το στόμα με μία κίνηση για να μην ουρλιάξω από την καύλα, για να μην ακουστούμε στην δίπλα αίθουσα. Χωρίς να σταματήσεις να με γαμάς μου έπιασες το πρόσωπο και πίεσες το στόμα μου στο σακάκι σου για να περιορίσεις τις φωνές μου. Η κίνηση σου αυτή με τρέλανε: οι φωνές που θα έβγαζα την ώρα του οργασμού μεταφέρθηκαν στο κορμί μου την ώρα που η μήτρα μου έχυνε με σπασμούς σχεδόν. Πιέζοντας το σακάκι σου στο στόμα μου καύλωνα όλο και περισσότερο ώσπου στο τέλος κουνιόμουν μαζί σου για να αυξήσω την κορύφωση, και να τελειώσω εκεί στα όρθια χωρίς να στηρίζομαι πουθενά παρά μόνο στις γόβες μου σχεδόν τρέμοντας

Εσύ από την άλλη πλευρά, αφού κατάφερες και με τέλειωσες με αυτόν τον τρόπο, μου ζήτησες να πιάσω την ψωλάρα σου και να αρχίσω να την παίζω… σου αρέσει να βλέπεις το χέρι μου πάνω στην πούτσα σου και να σου τραβάω μαλακία, έτσι ήθελες να χύσεις τώρα αγοράκι μου; Να μου τα πετάξεις όλα πάνω μου;  Αλλά θα με λέρωνες έτσι δεν είναι; Για να μην με λερώσεις λοιπόν μου σήκωσες την μπλούζα μου και στην θέα της γυμνής κοιλίτσας μου, μου τα πέταξες όλα εκεί μουγκρίζοντας σχεδόν … μου άδειασες όλη την πηχτή κρεμούλα σου στην κοιλίτσα μου και εγώ την μάζεψα στο κέντρο να μην κυλίσει προς τα κάτω και λερώσει και την φούστα μου. Αφού έχυσες μωρό μου την επόμενη στιγμή, γονάτισα μπροστά σου και έβγαλα την γλωσσά μου για να σκουπίσω τις τελευταίες σταγονίτσες από το σπέρμα σου που είχαν μείνει πάνω στο καυλί. Τρελάθηκες μωρό μου με αυτό, τόσο που νόμιζα ότι θα ξανακαύλωνες και θα με είχες για δεύτερο γύρο…

Κατόπιν σηκώθηκα, σκουπίστηκα και άρχισα να φτιάχνομαι ώστε να επιτρέψω πάλι μέσα, ενώ εσύ βαριανάσαινες με αυτό που έζησες… τελικά είσαι φοβερός αγοράκι μου!


2 comments:

  1. Εισσι καυλιάρα αρρώστια, για πολύ πούτσα και σφαλιάρα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έχεις δίκαιο, είναι τυχεροί αυτοί που με γαμάνε..

      Delete