May 19, 2022

Η δεύτερη φορά με πέθανε

Σε παρατηρούσα μέσα από τον καθρέφτη που μπάνιου: ήσουν γυμνός και καθόσουν στο κρεβάτι με το laptop ανάμεσα στα πόδια σου, να μιλάς στο κινητό, προσπαθώντας να φτιάξεις το αυριανό σου πρόγραμμα, ανακατωμένες σημειώσεις στο κρεβάτι και σεντόνια παντού. Η τωρινή σου εικόνα σε τίποτα δεν θύμιζε την εικόνα που είχες πριν από ένα μισάωρο σχεδόν όπου στην ίδια ακριβώς θέση μου ξέσκιζες το μουνί σαν τρελλός φτάνοντας με στην κορύφωση. Θυμήθηκα την προηγούμενη εικόνα σου και άρχισα να καυλώνω πάλι… αλλά πώς να μην το κάνω, αφού το παλούκι σου ήταν ακόμα σφικτό, παρά το ότι είχες αδειάσει το φορτίο σου μέσα στο μουνί μου αναζητώντας την λύτρωση… 

Στάθηκα μπροστά σου σχεδόν γυμνή και σε κοιτούσα στα μάτια… Το κατάλαβες αμέσως και ως δια μαγείας είχαν εξαφανιστεί όλα από το κρεβάτι… laptop, κινητό, σημειώσεις κτλ, κτλ…

«Έλα εδώ μωρό μου, δεν χόρτασες πούτσο; Θες κι άλλο;» με ρώτησες ξέροντας την απάντηση μου… «Ναι σου λέω, θέλω κι άλλο!». Άρχισες τότε να με χαϊδεύεις έντονα, ξεκίνησες από τα χείλια μου που ξέρεις πόσο μου αρέσει αυτό, συνέχισες στα βυζάκια μου, κάνοντας κυκλικές κινήσεις με τον αντίχειρα σου γύρω από την ρώγα μου. Σου αρέσει να χαϊδεύεις τις ρωγίτσες μου, αφού με τον τρόπο αυτό, φτιάχνομαι πολύ και αρχίζω και καυλώνω όλο και περισσότερο.

Στη συνέχεια κατέβηκες χαμηλά στην κοιλίτσα μου και έκανες στην άκρη το στριγκάκι μου. Μου άνοιξες τα πόδια απαλά για να θαυμάσεις το υγρό πλέον μουνάκι μου που άρχιζε να ερεθίζεται γρήγορα. Μου χάιδεψες τα μουνόχειλα με τα ακροδάχτυλά σου, ενώ εγώ άνοιγα ολοένα και περισσότερο τα πόδια μου θέλοντας να σε προκαλέσω να βάλεις το δάχτυλο σου στον κόλπο μου… εσύ όμως συνέχισες το παιχνίδι χωρίς να μπαίνεις μέσα. Απαλά χάδια στα μουνόχειλα με τα ακροδάχτυλα και καμιά φορά άγγιζες και λίγο την πρησμένη κλειτορίδα μου.

«Βάλτο μέσα, σου λέω, έλα!»... σου μουρμούρισα, ενώ είχα ανοίξει τελείως τα πόδια μου. Η θέα του υγρού μουνιού μου σε έφτιαξε πολύ και με έπιασες από την πλάτη να στερεωθώ καλύτερα αφού συνέχισες με τον ίδιο τρόπο το χάδι σου… «Σε θέλω μωρό μου… έλα!», «Όχι ακόμα μου λες, σε λίγο». «Δεν αντέχω, σου λέω», «Το ξέρω» μου λες και συνέχισες ατάραχος να με χαϊδεύεις περιμετρικά στα μουνόχειλα που ήταν μες την καύλα.

Έπρεπε να κάνω κάτι… πήρα το δάχτυλο σου και αφού το έλειψα από τα υγρά μου, το οδήγησα κατευθείαν στον κόλπο μου... θυμάμαι βογκούσα από την καύλα όταν επιτέλους το έσπρωξες με δύναμη μέσα μου.. Χρησιμοποιούσα το χέρι σου σαν καυλί και το έβαζα και έβγαζα στο μουνί μου, σαν να σε οδηγούσα, ώστε να καταλάβεις πόσο πολύ είχα μουσκέψει.

Αλλά εσύ ατάραχος … συνέχισες να με φιλάς και να με χαϊδεύεις φτάνοντας με όλο και πιο ψηλά… «έλα μωρό μου… έλα, δεν αντέχω άλλο, θέλω να με ξεσκίσεις…» σου ξαναλέω. Τότε μόνο σηκώθηκες και πήρες την πρωτοβουλία να αναλάβεις ενεργητικότερο ρόλο: το χέρι σου άρχισε να μπαινοβγαίνει πιο γρήγορα, εγώ είχα ανοίξει τελείως τα πόδια μου και περίμενα την ψωλάρα σου να με ξεσκίσει και στο δωμάτιο ακούγονταν οι μικρές κραυγούλες που βγάζω όταν είμαι έτοιμη να χύσω.

Σου αρέσει να παίζεις με το μουνί αγοράκι μου: με βάζεις να ξαπλώσω και έρχεσαι μες την καύλα και μου κάνεις παιχνιδάκια: τα ακροδάχτυλά σου αγγίζουν τα μουνόχειλα μου περιμετρικά δεξιά και αριστερά και ενώ έχω μουσκέψει αρκετά ακουμπάς με τον αντίχειρα την μπιλίτσα μου. Τότε είναι που με τρελαίνεις, τότε είναι ανοιχτό για γαμήσι το μουνί μου και εσύ χαϊδεύεις ελάχιστα την πρησμένη πια κλειτορίδα μου… με έχεις στην ίδια στάση για αρκετή ώρα, βλέπεις τις αντιδράσεις μου και ανάλογα βάζεις το δάχτυλο σου στο πρησμένο μου μουνί ή συνεχίζεις να χαϊδεύεις τα μουνόχειλα…

Τελειώνοντας αυτή την διαδικασία και αφού δεν αντέχω άλλο πια, ήρθες από πάνω μου με έπιασες από τα πόδια για να ανοίξω ακόμα περισσότερο και μου έχωσες την ψωλάρα σου μέσα… απόλυτα, ολοκληρωτικά, μοναδικά! Σχεδόν μούγκρισα από την καύλα καθώς σε δευτερόλεπτα άρχισα να σου κάνω τον πούτσο χάλια από τα υγρά που κατέβαζα. Έχυσα μπήγοντας τα δάχτυλα μου στα σεντόνια, με τις συσπάσεις της μήτρας μου να με κυριεύουν και να μουγκρίζω από την ηδονή που αισθανόμουν. Οι κραυγές που έβγαλα με καύλωναν ακόμα περισσότερο και ήθελα κι άλλο γαμήσι… με είχες τρελάνει με τα χάδια σου και δεν είχα τελειώσει ακόμα όπως θα ήθελα.

Σε πιάνω από τους ώμους κι σε γυρίζω κάτω από μένα: τώρα εγώ έχω τον έλεγχο… σου αρέσει αυτή η επίδειξη δύναμης από την μεριά μου γιατί ξέρεις στο τέλος ότι θα χύσεις όπως εσύ θέλεις και όχι όπως εγώ σου λέω. Αλλά εκείνη την ώρα ήθελα εγώ να σε γαμήσω, έκαστα πάνω στην ψωλάρα σου και με γρήγορες κινήσεις χοροπηδούσα πάνω της, πόσο μου άρεσε η πούτσα σου έτσι που με ξέσκιζε, ήταν χοντρή, σαν ατσάλι που με οδηγούσε στην ηδονή, στο απόλυτο χύσιμο, χωρίς λογική.

Σου γεμίζω τον πούτσο με υγρά και φωνάζοντας από καύλα ξαναχύνω αυτή την φορά πιο δυνατά, πιο άγρια, πιο απόλυτα: «Πάρτα ψωλαρά μου… αυτά δεν ήθελες; πάρτα τα χύσια μου!», σου λέω και αφού τελειώνω γέρνω στο πλάι καθώς αισθάνομαι ότι δεν έχω άλλες αντοχές...

Εσύ όμως είχες άλλα σχέδια: με στήνεις στα τέσσερα εκεί στο κρεβάτι και αρχίζεις να σφυροκοπάς το χυμένο μου μουνί τόσο άγρια που αισθανόμουν ότι θα με ανοίξει στα δύο. Για λίγη ώρα με ξεμουνιάζεις αρκετά έντονα και στο τέλος χύνεις μέσα σε μια παραζάλη καύλας που δεν μπορείς να ελέγξεις. Τα υγρά σου μου πλημμύρισαν τα μπούτια και τα αισθανόμουν να κυλούν προς τα κάτω μέχρι τα πόδια μου…

Αποκαμωμένοι και οι δυο ξαπλώνουμε στο κρεβάτι, τόσο ικανοποιημένοι, τόσο πλήρεις… απόλυτα χαλαροί και γεμάτοι.


3 comments:

  1. Που σε ειχαν εσένα κρυμμένη? Να μας τιμάς πιο συχνά με την παρουσία σου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ε ναι... αυτό θα γίνεται από εδώ και το εξής!

      Delete
  2. Ποτάμια σπέρμα θα 'χουν χυθεί για πάρτη σου καυλιάρα.

    ReplyDelete