May 17, 2022

Η πρώτη φορά

Είσαι ότι ήθελα από έναν άνδρα: πετυχημένος επιχειρηματίας, αρκετά καλή οικονομική επιφάνεια, αυτοδημιούργητος και πάνω από όλα ωραίος άνδρας. Δούλεψα κοντά σου περίπου 3-4 μήνες. Σε πρώτη φάση ήταν όμως αρκετοί ώστε να σου εκδηλώσω την καύλα που αισθανόμουν για σένα. Είχα πάρει την θέση της γυναίκας σου στην εταιρία, αφού αυτή αποχώρησε μετά από τη γέννηση του τρίτου σας παιδιού και είχα άμεση πρόσβαση στο ευρύτερο επιχειρηματικό σου περιβάλλον.

Από την πρώτη στιγμή που σε είδα αισθανόμουν ότι ήξερα που θα καταλήξουμε: να ξεσκιζόμαστε στο γαμήσι σαν τα ζώα, το οποίο έγινε και σχετικά γρήγορα. Δουλεύοντας δίπλα σου και σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα δεν μπορούσα να κρύψω την καύλα που αισθανόμουν για σένα, όταν ερχόσουν στο γραφείο μου και ήθελες στοιχεία για το ένα ή το άλλο πράγμα. Μέχρι τότε ήσουν αυστηρός μαζί μου, χωρίς να μου δίνεις το παραμικρό δικαίωμα. Αισθανόμουν άβολα όταν σε έβλεπα να τριγυρίζεις μέσα στα γραφεία και σχεδόν κοκκίνιζα όταν με έπιανες να σε κοιτάω. Χαμήλωνα το βλέμμα χωρίς καμία ανταπόκριση βέβαια, αλλά τουλάχιστον είχα την ικανοποίηση να σε κοιτώ ελεύθερα αφού ήσουν ο διευθυντής μου, που έδινες οδηγίες στις υφισταμένες σου.

Μια μέρα μέσα σε ένταση με φωνάζεις έξαλλος στο γραφείο σου, σχεδόν με διέταξες  να κλείσω την πόρτα και να κάτσω και κοιτώντας με στα μάτια μου λες: έχω την εντύπωση ότι θέλεις να μου πεις κάτι. Τα έχασα δεν ήξερα τι να σου πω…  δηλαδή τι περίμενες να ακούσεις διαφορετικό από την δουλειά; ότι θέλω να με ξεσκίσεις σαν πουτάνα, ότι καυλώνω μέχρι τέλους όταν σε βλέπω, ότι σε σκέφτομαι και τραβάω μαλακία… τι να σου πω δηλαδή; Αυτά ήθελες να ακούσεις; Αντί αυτών σου είπα μια βλακεία για την δουλειά και σηκώθηκα να φύγω. Μισή ώρα με παίδευες να σου πω τι ήταν αυτό που ήθελες να ακούσεις και που ήξερα ότι είχες καταλάβει τι ήθελα, αλλά εγώ δεν τολμούσα να το ξεστομίσω…

Την επόμενη μέρα πάλι τα ίδια, ώσπου κάποια στιγμή σηκώνομαι και βάζοντας τα χέρια μου στο γραφείο σου  το παραδέχομαι επιτέλους: ναι ρε θέλω να με ξεσκίσεις, αυτό θέλω! Και αυτό ήταν! Μου έδωσες ρεπό για την επομένη μέρα και μου είπες να πάω σε ένα συγκεκριμένο ξενοδοχείο σε κάνα μισάωρο …γύρισα πίσω στο γραφείο να ενημερώσω την προϊσταμένη ενώ εσύ είχες ήδη φύγει από την δουλειά.

Στην διαδρομή για το ξενοδοχείο δεν θυμάμαι και πολλά: είχα καυλώσει τόσο πολύ καθώς οδηγούσα και αισθανόμουν τόσο υγρή, τόσο έτοιμη, τόσο δικιά σου… Φτάνω επιτέλους στο ξενοδοχείο, με ανάμεικτα συναισθήματα, από την μια ήσουν ο  διευθυντής μου και επομένως έπρεπε να μείνω μακριά, ενώ από την άλλη σκεφτόμουν το καυλί σου, σε ήθελα τόσο πολύ, το βρακάκι μου ήταν μούσκεμα, αισθανόμουν την κλειτορίδα μου να έχει πρηστεί, την αισθανόμουν να τρίβεται στο τζην και ήθελα και άλλο, ήθελα περισσότερο να καυλώσω, να χύσω εκεί μέσα στο αμάξι μωρό μου, όλα αυτά ανακατωμένα, χωρίς λογική…

Σου χτύπησα τελικά και μου ανοίγεις, όπως πάντα είχες προλάβει να τα κάνεις όλα: είχες κάνει μπάνιο, και με περιμένεις έτοιμος στο μισοφωτισμένο δωμάτιο μόνο με το μπουρνούζι. Δεν μιλήσαμε, τι να πούμε άλλωστε;… ήρθα κοντά σου μες την καύλα, με πιάνεις από τους ώμους και αρχίζεις να με φιλάς λαίμαργα, έντονα, βίαια σχεδόν. Οι γλώσσες μας ενώνονταν, χώριζαν, ξαναενώνονταν· όλα μαζί και συνέχεια. Εσύ έδειχνες να έχεις υπομονή, αλλά εγώ μάλλον όχι. 

Το χέρια σου με έγδυσαν σε δευτερόλεπτα. Έμεινα γυμνή στην μέση του δωματίου και εσύ να με χαϊδεύεις παντού. Σου πήρα το χέρι σου και άρχισα να το γλύφω στην αρχή και μετά συνέχισα να γλύφω τα τρία δαχτυλάκια σου που θα μου χάριζαν την ηδονή. Τόσα ήθελα να έμπαιναν στο μουνάκι μου.. τόσα ήθελα να νιώσω μέσα μου Τα σάλιωσα αρκετά, ενώ δεν άντεχα άλλο: σου έβαλα τα δάχτυλα στο υγρό πλέον μουνί μου και με μία κίνηση σου τα έσπρωξες βαθιά μέσα μου… ούρλιαξα από την καύλα μωρό μου, πόσο ήθελα να σε νιώσω μέσα μου εκείνη την στιγμή… με έπαιξες αρκετή ώρα εκεί στα όρθια να μουγκρίζω από την ηδονή, καθώς ο αντίχειράς σου μου χάιδευε την κλειτορίδα μου, ενώ τα δαχτυλάκια σου μπαινόβγαιναν μέσα μου.

Ήμουν έτοιμη μωρό μου να στα δώσω όλα, είχα τρελαθεί από την καύλα, αλλά με διέκοψες, δεν ήθελες ακόμα να χύσω. Με πήρες από το χέρι και με κάθισες στο κρεβάτι κοιτώντας με στα μάτια. Μου άνοιξες το μπουρνούζι σου και χωρίς κουβέντα μου τον έδωσες κατευθείαν στο στόμα. Με μπούκωσες αμέσως, δεν ήθελες ούτε χάδια, ούτε και να σε φτιάξω με το χέρι μου, μόνο πίεζες την ψωλάρα σου στο στόμα μου με δύναμη. Αναστέναζες βαριά, ενώ εγώ συνέχιζα να σε πιπώνω στο ρυθμό σου καθώς είχες βάλει και τα δυο σου χέρια στα μαλλιά μου και πίεζες την καυλωμένη σου ψωλάρα σου στο στόμα μου...

Μου γαμούσες το στόμα εκείνη την ώρα, παραδομένος στην ηδονή και την προσμονή και εγώ συνέχιζα να σε πιπώνω μουσκεύοντας ακόμα περισσότερο. Ένιωθα ήδη τα υγρά μου να πλημμυρίζουν το μουνάκι μου, ήθελα να χύσω, αλλά εσύ με κρατούσες αιχμάλωτη και  πίεζες ακόμα περισσότερο την πούτσα σου στο πρόσωπό μου.

Την επόμενη στιγμή βγήκες μουγκρίζοντας από το στόμα μου, με γύρισες μπρούμυτα να έχεις θέα το μουνί μου που έσταξε από τα υγρά και με μία απότομη κίνηση μπήκες μέσα μου σχεδόν ουρλιάζοντας. Έτρεμα από την καύλα μωρό μου, τα πόδια μου δεν με κρατούσαν άλλο και στηρίχθηκα στο κρεβάτι για να σε νιώσω καλύτερα μέσα στο μουνάκι μου... το γέμισες αγοράκι μου με την ψωλάρα σου και καθώς με κρατούσες από την μέση για καλύτερη διείσδυση ένιωθα να φουσκώνει, να γίνεται περισσότερο χοντρό, να με γαμάει με περισσότερο ένταση και δύναμη.

Είχε έρθει όμως η ώρα μου, δεν άντεχα άλλο. Τα επόμενα δευτερόλεπτα άρχισα να χύνω με σπασμούς σχεδόν, φωνάζοντας σα ζώο, λέγοντας διάφορα όπως: «πάρτα ψωλαρά μου, ξέσκισέ με κι άλλο, θέλω κι άλλο!».  Ένιωθα  την μήτρα μου να χύνει, εσένα να συνεχίζεις να με γαμάς, τα πόδια μου να έχουν λυγίσει από την πίεση και το μουνάκι μου να έχει κατεβάσει τόσα υγρά, ώστε ο πούτσος σου να κολυμπάει μέσα του.

Μετά ήρθε η σειρά σου να χύσεις... Καθώς συνέχισες το έντονο γαμήσι μέσα στο μουνί, στο τέλος μου άδειασες όλη την κρεμούλα σου στα κωλομέρια μου καθώς τα κρατούσες στα χέρια σου και με την χυμένη κρέμα σου τα είχες ήδη λερώσει. Αφού άδειασες πάνω μου όλα τα υγρά σου, με γύρισες προς το μέρος σου με φίλησες τόσο γλυκά και μου χαμογέλασες…

Αυτό ήταν η αρχή για πολλά υπέροχα γαμήσια που ακολούθησαν αργότερα.


2 comments:

  1. Πήγες να του κλείσεις το σπίτι του αφεντικού σου έτσι όπως τον άναψες να σε γαμισει. Η μαμά του δεν τον είχε προειδοποίηση για κορίτσια σαν και σένα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τον είχε προετοιμάσει ίσως αλλά μάλλον φάνηκε... απροετοίμαστος

      Delete