February 22, 2022

Όλα για τη κωλάρα σου!

Ο υπέροχος κώλος που έχω τώρα μπροστά μου, είναι η κωλάρα σου! Ένας φανταστικός κώλος που μπορεί να παλαβώσει κάθε άντρα. Δυο ολοστρόγγυλοι γλουτοί να με προσκαλούν να τους αρπάξω, να τους χουφτώσω, να τους σφίξω και να τους λιώσω μεσ' στα χέρια μου. Ξέρεις καυλιάρα μου, ένας τέτοιος σαρκώδης πισινός για να μπορέσει να ανοίξει ανάμεσα στα κωλομέρια χρειάζεται κάτι μεγάλο και μακρύ. Αυτή η μεγαλειώδης κωλάρα, με το απύθμενο βάθος που διαθέτει, έχει ανάγκη να γευτεί αρσενική ψωλή αναλόγου μεγέθους. Αντίθετα, η μικρή ροδαλή κωλοτρυπίδα της, είναι σφιχτή σαν δαχτυλίδι και εφαρμόζει τέλεια σε κάθε πούτσο που θα καταφέρει να την παραβιάσει.

Η αλήθεια είναι ότι, πριν γνωριστούμε προτιμούσες -ή μάλλον ήξερες μόνο- να τον παίρνεις στο μουνί· αλλά όσες φορές δοκίμασες από πίσω μαζί μου, ξετρελάθηκες. Ίσως είναι η "απαγορευμένη" φύση της πράξης ή το ζωώδες που σε ερεθίζει. Όντας μια ανοιχτόμυαλη γυναίκα που της ξύπνησα τις κοιμησμένες επιθυμίες, σου αρέσει να πειραματίζεται και να δοκιμάζεις κάθε νέα ερωτική εμπειρία που μπορεί να σου προκαλέσει έντονη ευχαρίστηση. Όλα ήταν εκεί από την αρχή· η δυσκολία ήταν να βρεθεί ο κατάλληλος να σε ικανοποιήσει. Και εγώ ευτυχώς, μπόρεσα να τα καταφέρω όπως σου άξιζε. Έπειτα, επιθυμούσα να μοιραστώ μαζί σου αυτό το αληθινό θαύμα της φύσης που είναι η σεξουαλική ένωση ανευ όρων και ορίων, ώστε να σε κάνω ευτυχισμένη. Και η εδραιωμένη πλέον παράνομη σχέση μας αποδεικνύει ότι και εσύ η ίδια, προτιμάς τον εραστή που η πούτσα του είναι συνέχεια έτοιμη για δράση και μπορεί να διαπεράσει εύκολα έναν τόσο απαιτητικό κώλο. Και ένας τέτοιος μεγάλος ψωλαράς, είναι ευπρόσδεκτος να δοκιμάσει τις αντοχές του στο κορμί σου.

Μου έχεις ήδη στηθεί στα τέσσερα γλυκειά μου και περιμένεις να σου ανοίξω τα κωλομάγουλα και να σε ξεπατώσω. Ο τροφαντός σου κώλος προσφέρεται για κάθε είδους μεταχείριση. Και περιμένεις να τον χουφτώσω, να τον γλείψω, να τον ανοίξω στα δύο, να τον κοκκινίσω στο ξύλο και να στον ξεσκίσω. Πλέον, μου τον έχεις πάντα διαθέσιμο για ατέλειωτη πούτσα και ξεκώλιασμα, μια πραγματική μυσταγωγία για έναν λάτρη του πρωκτικού όπως εγώ. 

Πες την αλήθεια. Μια τέτοια θεσπέσια κωλάρα, δεν ήταν ντροπή να παραμένει αχρησιμοποίητη και ανεξερεύνητη;


No comments:

Post a Comment