February 21, 2022

Η αποκλειστική μου πόρνη

- Με έστησες! Μιάμιση ώρα σε περίμενα σα μαλάκας...

Αυτές ήταν οι πρώτες λέξεις που σου είπα, όταν σε είδα να μπαίνεις στο δωμάτιο. 

- Δεν μπορούσα νωρίτερα. Ήταν από τις σπάνιες φορές που ο Λ. γύρισε καυλωμένος από τη δουλειά.  Δεν μπορούσα να του το στερήσω. Μην καταλάβει...

- Και γαμήθηκες μαζί του πριν μου έρθεις;

- Ναι.

Η κατάφαση ήταν χαμηλόφωνη. Η φωνή σου κάπως ταραγμένη, χωρίς να αποφύγει ένα κόμπιασμα...

Είσαι μια πόρνη!

Η ματιά σου χαμήλωσε όλο συστολή.

Σου άρεσε που γαμήθηκες με αυτόν απόψε;... Σου άρεσε;... Πες μου!
 
- Θύμωσες που πηδήχτηκα μαζί του, πριν έρθω εδώ;

Όχι δεν ήμουν θυμωμένος μαζί σου· το αντίθετο, με είχες ανάψει. Αλλά ήθελα να παίξω με το μυαλό σου. Να εκμεταλευτώ την υποτακτική σου φύση. Να σε ξεφτυλίσω.
 
- Γονάτισε τότε και ξεκούμπησέ με. Βάλε το χέρι σου στο μουνί σου να το μουσκέψεις και μετά πιάσε το πούτσο μου και κάνε μου τσιμούκι. Να γευτείς τα χύσια του μαζί με το καυλί μου, πουτάνα! 

Ήξερα το κουμπί σου· πώς να σε υποτάξω και να σε καυλώσω. Ήθελα να σε πιάσω από τα μαλλιά, να σε πετάξω στο πάτωμα και να σε γαμήσω σαν σκύλα. Αλλά δεν ήταν ώρα ακόμα. Σε κοιτάζω στα μάτια καθώς με ξεκουμπώνεις και σου λέω απαξιωτικά...

- Είσαι τσούλα!
 
Σε ξεγυμνώνω και σε χαϊδεύω ανάμεσα στους μηρούς. Πιάνω το βρεγμένο σου κυλοτάκι και με το τραβάω προς τα κάτω, στα μπούτια σου. Βλέπω το όμορφο, γαμημένο μουνί σου και τρελαίνομαι.

- Βγάλε τη γλώσσα έξω σαν υπάκουο καλό σκυλάκι, πουτάνα· και γλείψε με χωρίς αντίρρηση!

Ήξερα ότι εκείνη τη στιγμή δεν ήθελες να με γλείψεις. Όμως ήσουν πρόθυμη να υπακούσεις. Εν τούτοις ήθελα να σε βασανίσω περισσότερο και αντί να σου δώσω την πούτσα μου να την τσιμπουκώσεις σου χώνω δυο δάχτυλα στο μουνί.

- Άκου καλά γαμιόλα! Το μουνί σου θέλει χοντρή ψωλή και όχι μόνο δάχτυλα. Ή το γαριδάκι του μαλάκα σου...

Ξαφνικά τσιτώνεις. Η ταπείνωση και ο εξευτελισμός είναι μεγαλύτερη από όση η αξιοπρέπειά-σου σου επιτρέπει να δεχτείς. Εξεγείρεσαι...

Γάμησε με μαλάκα, αν μπορείς!

Τα λόγια σου ηχούν ξεσηκωτικά μέσα στο κεφάλι μου, με γεμίζουν θυμό και καύλα. Ο πούτσος μου έχει σκληρύνει ανυπόφορα. "Παλιοπουτάνα" σκεφτομαι, "θα σε γαμήσω όπως σου αξίζει". Σε ρίχνω ανάσκελα και πέφτω ανάμεσα στα μπούτια σου. Πιάνοντας με το χέρι μου το ατσαλένιο καυλί μου, το οδηγώ μέσα στη μουνάρα σου που ανοιγόκλεινε με προσμονή. Προσπαθείς να τραβηχτείς για να ελέγξεις τη διείσδυαση, αλλά σε πιάνω και σε κρατάω ακίνητη. Το καυλί μου μπαίνει εύκολα μέσα στο ξεχειλωμένο μουνί σου που είναι υγρό και κολλώδες, από τα υπολείμματα σπέρματος που είχε αφήσει μέσα του ο άντρας σου. Στο γαμάω με δύναμη όπως δεν στο έχω ξαναγαμήσει. Είμαι βέβαιος ότι αισθάνεσαι να σε ξεμουνιάζω, δεδομένης της διαφοράς μεγέθους μεταξύ του δικού μου πούτσου και εκείνου, του μαλάκα που πριν αυταπατόνταν που σε γαμούσε. Βογκάς και λαχανιάζεις, αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν είναι για τη διείσδυση... καταλαβαίνεις ότι τον προσβάλλω, στον απαξιώνω με τον τρόπο μου.

- Θα πας γαμιόλα στο κερατά να του δείξεις πόσο φαρδιά σ' έκανε ο πούτσος που τρως... Να του πεις πως ο γαμιάς που σε κάνει να χύνεις, τον έχει μεγάλο και χοντρό· διπλάσιο από τον δικό του.

Τα λόγια και οι προσβολές μου, είναι για μένα ένα είδος φυσικού βιάγκρα. Έτσι γίνομαι περισσότερο βίαιος και σκληρός. Παρά το γεγονός ότι ήδη απολαμβάνεις αυτή την ιδιόρρυθμη ταπείνωση, τον σπρώχνω όσο πιο βαθιά μπορώ μέσα σου. Τα πόδια σου βρίσκονται πλέον σε χιαστή αγκαλιά στο κώλο του γαμιά που μπαινοβγαίνει μέσα σου με όλο και πιο αυξανόμενη ταχύτητα. Θέλω να σου προσφέρω τη μέγιστη απόλαυση και το πράττω. Την αίσθηση που μόνο μια γυναίκα μπορεί να νοιώσει στην αγκαλιά ενός παράνομου εραστή, καθώς την παίρνει σαν αφιονισμένος επιβήτορας και κτυπάει τ' αρχίδια του πάνω στα κωλομέρια της, ενώ με δυνατές γαμιές της καρφώνει τον καυλωμένο πούτσο του μέχρι την μήτρα. Το μουνί σου συσπάται και στάζει...

- Είσαι μια γαμημένη πόρνη, μια πουτάνα του δρόμου…που θα γούσταρε να πηδιέται με όλους τους άντρες που συναντά. Ψωλού, που της αρέσει να γαμιέται συνέχεια με μεγάλα και σκληρά καυλιά... Η βασίλισσα της πούτσας, είσαι μωρό μου.

- Φυσικά και είμαι πουτάνα και θέλω πούτσες. Τη δικιά σου πούτσα, πρώτα και καλύτερα! Εσύ μ' έκανες τέτοια. Το μουνί μου διψάει για τον καυλωμένο πούτσο σου και για σπέρμα. Γάμησε με λοιπόν... απόδειξέ μου πόσο άντρας είσαι... κάνε με να νιώσω αυτό που πραγματικά είμαι! Δείξε μου ότι απολαμβάνεις το γαμήσι με την πόρνη σου, γαμιά μου...

- Ναι γαμιόλα…σε ξεσκίζω! Αφού ο μαλάκας σου δεν μπορεί να σ'  ικανοποιήσει, θα ΄ρχεσαι να στον κάνω κερατά και ΄σενα τη πόρνη σύζυγο που του τα φοράει... Αν γουστάρεις σου ξεκωλιάζω και το μαλάκα μπροστά σου, μωρή ψωλοζητιάνα και έπειτα σας δίνω πίπα το σκατωμένο καυλί μου να το καθαρίσετε από τα σκατόζουμά του... Να δείτε ποιος είναι ο άντρας! Νοιώθεις καριόλα τον πούτσο μου πώς σου ανοίγει το μουνί;...Σε λίγο θα σε γεμίσω και με τα δικά μου χύσια... παλιοπόρνη...

- Γάμησε με τότε, εκεί που με γάμησε ο άλλος... είμαι η πόρνη σου, η σκλάβα της ψωλής σου και θα σε υπηρετώ… Χύσε όπου θέλεις άντρα μου, γαμιά μου... χύσε με!

Ακούω απ' το στόμα σου, αυτά που θέλω να ακούσω και τρελαίνομαι. Πόσο θα ήθελα αυτό το γαμήσι να κρατήσει ώρες, να σου προσφέρω όλη την ηδονή από το κορμί μου και χιλιάδες οργασμούς… όμως δεν αντέχω και χύνω… χύνω…ποτάμια...

Απότομα τραβιέμαι από μέσα σου και με έναν πλατσουριστό ήχο το χυμένο μουνί σου διαμαρτύρεται. Σε τραβάω προς το μέρος μου και σε βάζω να γονατίσεις. Προσκυνάς το καυλί μου και το βάζεις στο στόμα σου. Ένα λεπτό αργότερα, μου το 'χεις καθαρίσει, στραγγίζοντας όλα τα υπολείμματα σπέρματος στο λαιμό σου. 

Πίνουμε ένα ποτό και συνεχίζουμε αυτή τη φορά στο κρεβάτι μου. Το σεξ που κάνουμε σήμερα είναι ενστικτώδες. Σχεδόν βίαιο! Αυτή τη φορά αδειάζω τα αρχίδια μου μέσα στον κώλο σου και πριν πέσω αποκαμωμένος για ύπνο, καθώς σε βλέπω να ντύνεσαι, κάνω ένα τελευταίο τσιγάρο. Σκοπός μου όποτε μου 'ρχεσαι, είναι να φεύγεις χορτασμένη και πάντα ευτυχισμένη. Ακόμα κι αν το τίμημα για μια τέτοια ευτυχία είναι η ταπείνωση και ο εξευτελισμός ενός κερατά συζύγου που αγνοεί ότι του πηδάνε τη γυναίκα.

No comments:

Post a Comment