November 23, 2021

Είσαι συνέχεια στο μυαλό μου...

Είμαστε μόνοι, οι δυο μας, και ο ένας θέλει τον άλλον τόσο πολύ. Το βλέπω στα μάτια σου. Ακούω τους πόθους της καρδιάς σου. Σε κοιτάω με πόθο. Φοράς ενα κοντό μπλουζάκι που ίσα- ίσα φτάνει για να καλύψει την αρχή των ποδιών σου και την ομορφιά που κρύβεις απο κάτω σου. Εγώ φοράω μόνο το σλιπάκι μου και βλέπεις το πέος σου (γιατί σήμερα είναι δικό σου· γράφει το όνομά σου) να καυλώνει με το που σε κοιτάζω με την κοντή μπλουζίτσα. Αναστατώνομαι απο την απόλαυση του θεάματος.

Σε πλησιάζω, με πιάνω με τα χέρια μου απο το υπέροχο κωλαράκι σου και σου δίνω ένα παθιασμένο φιλί στο στόμα. Κοιτάζω τις ρώγες σου κάτω απο την μπλούζα, που έχουν σκληρύνει εκείνη την στιγμή και έχουν πεταχτεί. Διαγράφονται προκαλώντας με. Με θέλεις και 'συ πολύ, βλέπω.

Μπαίνουμε στο μπάνιο. Ανοίγω την ντουζιέρα και σε οδηγώ κάτω από το νερό. Σκύβω και εγώ, τόσο που ξαφνικά με νιώθεις κάτω σου. Παραμερίζω με τα δόντια μου το τιρκουάζ στρινγκάκι που φοράς. Έχεις ανάψει πολύ. Δεν κρατιέσαι μωρό μου. Καυλιάρα μου εσύ, πολυαγαπημένη μου! Ξαφνικά νιώθεις μια απερίγραπτη ηδονή. Η γλώσσα μου έχει ακουμπήσει στα μουνόχειλά σου. Το έχεις φρεσκοξυρισμένο για μένα. Σου αρέσει να με περιποιείσαι, να κάνεις τα πάντα για να με ευχαριστείς...

Σε γλύφω ακατάπαυστα, πότε στο μουνί και πότε στη κλειτορίδα. Νοιώθεις μια τέλεια αίσθηση να σε κυριεύει. Σου αρέσει τόσο πολύ.. χάνεσαι... ταξιδεύεις... Βάζεις το ένα σου πόδι πάνω στην μπανιέρα και εγώ συνεχίζω να σε γλύφω, να τρώω τα μουνόχειλά σου, να τα φιλάω, να τα παίζω, να σε κάνω να λιώνεις, να εξατμίζεσαι. Αισθάνεσαι τόσο πολύ την ηδονή που φέρνει κάθε κίνηση της γλώσσας μου που γλιστρά πάνω στο μουνάκι σου, που έχεις τρελαθεί. Καίγεσαι! Και εγώ δεν λέω να σταματήσω...

Μένουμε γυμνοί... Δυο πύρκαυλοι εραστές, που συναντιόνται στην λίμνη της ηδονής... σε έναν κόσμο μακρινό, παραμυθένιο. Βρισκόμαστε στην μπανιέρα. Καθισμένοι ο ενας απέναντι από τον άλλο. Νιώθω το πόδι σου πάνω στα μπαλάκια μου. Αρχίζεις να τα χαϊδεύεις απαλά. Νιώθεις την επιθυμία μου να γλύψεις το θηρίο μου, τον πούτσο μου που πάλλεται απο την ηδονή. Δεν αντέχω... Είναι σαν ηφαίστειο έτοιμο να εκραγεί, να βγάλει την λάβα του. Με νιώθεις αγάπη μου. Θέλω να μου τον πάρεις στο στόμα, να με υπηρετήσεις οπως δεν με υπηρέτησε καμμιά άλλη. Και δεν χρονοτριβείς...

Απολαμβάνω πλέον το χοντρό καυλί μου να χώνεται στο στόμα σου. Και ξέρω ότι σαν πόρνη που γίνεσαι για μένα, θα υποκύψεις μέσα σε δευτερόλεπτα στον πειρασμό της πούτσας. Να πάρεις όλο και περισσότερη, όλο και πιο βαθιά! Κλείνοντας τα μάτια και βογκώντας, καθώς το καυλί θα γλυστράει στον λαιμό σου… Σφίγγοντας με το χέρι σου τον πούτσο και αρχίζοντας να τον μαλακίζεις ενώ ρουφάς με πάθος… Αχόρταγα! Τον βγάζεις και τον γλύφεις σε όλο το μήκος του, τον μετράς παίζοντάς τον με το χέρι, του πιπιλάς το κεφάλι και τότε τον χώνεις όσο πιο βαθιά μπορείς στο στόμα.  Μέχρι να τον νοιώσεις έτοιμο να σε πνίξει. Και μόνο τότε τον αφήνεις. Στα πρόθυρα της έκρηξης...

Πετάγομαι και βρίσκεσαι δίπλα μου. Πέφτω μα πάθος πιάνω στα βυζιά σου και αρχίζω να τα δαγκώνω απαλά και να ρουφάω τις ροζ ρόγες σου που εκείνη την στιγμή έχουν καυλώσει και μεγαλώσει πολύ. Όρθιες σαν κεράσια να περιμένουν να τις τραγανίσω ανάμεσα στα δόντια μου... Και όλη αυτή την ώρα, το χέρι σου χάιδευααϊδεύει τον πούτσο μου, τον παίζει, τον σφίγγει. Ενώ εγώ ασχολούμαι με τα βυζιά σου και σε τρελαίνω τόσο που αναστενάζεις δυνατά από την ηδονή... Μωρό μου, μόνο εγώ σε κάνω και νιώθεις έτσι. Μοναδική μου γυναικάρα... Καυλιάρα μου...

Σε τράβηξα με δύναμη πάνω μου. Άγγιξες τα μπράτσα μου, και ένιωσες τον πούτσο μου να ακουμπά το μπούτι σου και να πλησιάζει ορμητικά στον παράδεισο της μουνάρας σου. Σε ήθελα τόσο, οσο και εσύ. Ήσουν σκλάβα μου, έρμαιο της επιθυμίας μου. Σηκώθηκα ξαφνικά και σε πήρα στην αγκαλιά μου. Τα χείλη μας δεν ξεκολλούσαν. Σε φιλούσα με πάθος, σε έτρωγα... Έτσι βρεμμένη, σε έβαλα στο κρεββάτι ανάσκελα, έσκυψα και ακούμπησα και πάλι την γλώσσα μου στο μουνάκι σου. Δεν το χορταίνω μωρό μου. Το γλύφω, το τρώω, το πεθαίνω. Αρχίζω να το ρουφάω, να του δαγκώνω τα μουνοχειλάκια. Τρελαινόσουν. Είναι καυτό και υγρό για μένα.

Ξέρω όμως ότι με θέλεις τόσο πολύ μέσα σου. Να γίνω η σάρκα σου. Γι αυτό και σε γλύφω όλο και πιο δυνατά και αναστενάζεις όλο και πιο πολύ. Βογκάς. Μέχρι που σταμάτησα απότομα, τόσο που έχασες την φωτιά του πάθους μου. Σε πήρα στα πόδια μου και καθώς σου έγλυφα ξανά τα βυζάκια, μπήκα μέσα σου. Ω καύλα μου, τι ηδονή! Ο πούτσος μου όργωνε το καυτό μουνί σου. Ω, μωρό μου, τι καύλα...

"Γάμα με με μωρό μου, πήδα με, σκίσε την μήτρα μου!", με παροτρύνεις... Έχεις ανάψει, είσαι ιδρωμένη απο καύλα, αλλά και ο πούτσος μου βγάζει φωτιές. Σε γαμάω, όπως κανείς άλλος. Όσο ο πούτσος μου εξερευνά το μουνί σου, το στόμα μου είναι πάνω στις ρώγες σου. Σε καυλώνω και με καυλώνεις ασταμάτητα. Θέλεις να τελειώσω πάνω σου. Διστάζεις να μου το πεις, αλλά το καταλαβαίνω. Είσαι στον παράδεισο της ανεξέλεγκτης καύλας που μόνο εγώ μπορώ να σου δώσω. Νιώθεις τον πούτσο μου μέσα σου και είσαι ευτυχισμένη. Και τότε αρχίζω να σε γαμάω με περισσότερη δύναμη. Ο πούτσος σκλήρυνε τόσο ώσπου τραβήχτηκα και ένιωσα τα υγρά μου να κυλάνε πάνω σου. Τα πέταξα με δύναμη στη κοιλιά σου, στο στέρνο σου, στις βυζάρες σου, στο λακκάκι του λαιμού σου... τα ένιωσες να κυλάνε καυτά, πάνω σου. Τι ευτυχία... τι γαλήνη...

Έπεσα πάνω σου. Με αγκάλιασες τρυφερά και άρχισες πάλι να χαδεύεις τον πούτσο μου, που ήθελε τα χάδια σου. 'Εσταζε ακόμη... Σε φίλησα με τρυφερότητα στον λαιμό, δοκιμάζοντας το σπέρμα μου. Είσαι υπέροχη! Ξέπνοοι από την καύλα και από την ηδονή, γυμνοί ο ένας στην αγκαλιά του άλλου... Μια απέραντη ηδονή κυρίευσε το κορμί μου… έτσι που κρατούσα την κάθε στιγμή μας στην αγκαλιά μου…

Κλείνω τα μάτια και σε φέρνω νοητά κοντά μου. Δίπλα μου. Σε νιώθω, ακούω την ανάσα σου να με αναστατώνει.

Μωρό μου!

Σε θέλω!


2 comments:

  1. Ωραίο γλειφομούνι της έκανες...αλλά και αυτή:κυρία!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Με παλαβώνουν όταν είναι κυρίες. Τρελλαίνομαι να τις γλύφω...

      Delete