November 22, 2021

Ξέσκισμα μετά την έξοδο

Η όμορφη κατάληξη μιας νυχτερινής εξόδου... Στο ξενοδοχείο μαζί. Δεν είχα φανταστεί τέτοια καύλα. Εγώ αναστατωμένος, με τον μεγάλο μου πούτσο να διαγράφεται λαχταριστός μέσα από το σλιπ, εσύ γυμνή, έχοντας κρατήσει μόνο το μαύρο στρινγκάκι και το απαραίτητο αξεσουάρ… Μαύρες ψηλοτάκουνες γόβες. Είσαι η καύλα μου όλη! Απερίγραπτα ποθητή...

Μόλις σε αγκαλιάζω, νιώθεις το χάδι μου να ξεσηκώνει και να καίει όλο σου το κορμί και το μουνάκι σου υγρό και έτοιμο να με δεχτεί. Καθόμαστε στο κρεββάτι και αρχίζουμε τα παθιασμένα φιλιά. Η γλώσσα μου, αχόρταγα ζητά τη δίκη σου και με τα χείλη μου σε τρώω στο λαιμό και στο στήθος. Τα λίγα γένια μου σου ερεθίζουν τρελά τις ρώγες... κάνουν το κορμί σου να ανατριχιάζει κι εσένα να καυλώνεις τόσο, μα τόσο πολύ, που ένιωθες ήδη το εσώρουχό σου μούσκεμα.

Η μεγάλη απόλαυση έρχεται όταν αρχίζω να φιλάω τα ποδαράκια σου... πάνω από τις γόβες στην αρχή και μετά παραπάνω, πίσω από τα γόνατα και εσωτερικά στα μπούτια, μέχρι να καταλήξω στο κυλοτάκι σου για να γευτώ το μουνάκι σου και να παίξω με τα μουνόχειλά σου. Διαβολεμένα έμπειρη γλώσσα που τρυπώνει παντού, ζεστασιά και υγρασία παντού, μια απίστευτη αίσθηση πραγματικά. Τρώω το μουνάκι σου και με κοιτάς, ανοίγοντας τα πόδια σου ώστε να παίζω καλύτερα μαζί του.

Η συνέχεια μπροστά στο καθρέφτη. Εγώ καθισμένος στην πολυθρόνα κι εσύ γονατιστή μπροστά μου να μου παίρνεις πίπα. Η γλώσσα σου να παίζει με το πουτσοκέφαλο και μετά όλο τον πούτσο μέσα, μέχρι να τον νιώθεις να σε πνίγει. Παίρνεις ένα-ένα τα αρχίδια μου στο στόμα σου και τα τραβάς απαλά. Και μερικές στιγμές δέχεσαι πουτσοσκάμπιλα στο στόμα και στα μάγουλα, γεμίζοντας το πρόσωπό σου με σάλιο. Τα σκέπτομαι και ήδη έχω αναστατωθεί.

Η σειρά σου τώρα να ανέβεις στη πολυθρόνα. Και να μου στηθείς με τη πλάτη, περιμένοντας τη ψωλάρα μου να σε γεμίσει. Χρειάζεσαι έτσι και αλλοιώς τον πούτσο μου, μωρό μου… Είσαι τόσο καυλωμένη για πάρτη μου! Σου κάνω στην άκρη το στρινγκάκι και μπαίνω μέσα σου. Έτσι όπως μου στήθηκες, έχω μια υπέροχη θέα από το καυλί μου που εξαφανίστηκε μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα στο μουνί σου που έχει ανοίξει σαν τριαντάφυλλο προσπαθώντας να το ρουφήξει όλο μέσα του. Νιώθεις να λειώνεις, και εγώ με τη σειρά μου προσπαθώ να σβήσω την φωτιά που μου έχεις ανάψει, άλλα μάταια…

Αλλαγή στάσης… ώρα για ιππασία! Να οδηγήσεις σαν καβαλάρισσα. Κάθεσαι πάνω μου και αρχίζεις να χοροπηδάς πάνω-κάτω στο καυλί μου και εγώ κοιτάζω το όλο σκηνικό στο καθρέφτη. Ο πούτσος μου εμφανίζοταν τώρα υγρός και γυαλιστερός και στη συνέχεια τον κατάπινε πάλι το μουνί σου που καιγόταν από καύλα όπως τον καβαλούσες μέσα σου. Μουγκρίζεις δυνατά από την ηδονή και εγώ για να σε επιβραβεύσω, σου δίνω σφαλιάρες σαν αλήτης στον κώλο σου. Δεν φέρνεις αντίρρηση γιατί σ' αρέσουν τα άγρια αρσενικά. Πονάς λίγο, αλλά δεν δίνεις σημασία… το μόνο που θέλεις είναι να γαμηθείς κι' άλλο…

Σειρά έχει το κρεβάτι. Σε παίρνω άγρια στα τέσσερα μπροστά στον καθρέφτη. Μου αρέσει πάρα πολύ να βλέπεις τον εαυτό σου να γαμιέται σαν μια πόρνη. Και αυτό με κάνει περισσότερο αλήτη… σ' αρπάζω από τους γοφούς σου και αρχίζω να σε γαμάω από πίσω. Μέχρι που δεν σε βαστάνε τα πόδια σου, οπότε συνεχίζω ρίχνοντάς-σε μπρούμυτα στο κρεβάτι και αρχίζοντας να σε σκίζω άγρια. Συνέχισα να σε ξεμουνιάζω έτσι. Εσύ απολαμβάνεις να νιώθεις τον αγαπημένο σου πούτσο να μπαινοβγαίνει μέσα σου σκληρός… να σε γεμίζει, να σε αδειάζει και να σε ξαναγεμίζει. Ακούραστος!

Έχεις τελειώσει ήδη 2-3 φορές, όταν φέρνω τη τσαντούλα με τα παιχνιδάκια μου. Βγάζω έναν δονητή και λιπαντικό. Έχω πρόστυχες ορέξεις! Λιπαίνω καλά την πίσω τρυπούλα σου, βάζοντας και μερικά δαχτυλάκια. Κάπου εκεί αρχίζεις να χάνεσαι. Σε ξανασηκώνω στα τέσσερα. Ο δονητής σφηνωμένος στο κωλαράκι και ο πούτσος μου στο μουνί σου, βαθειά στον πάτο. Ό,τι καλύτερο: ένας παθιασμένος εραστής να σε σκίζει, να σου μπατσίζει τα κωλομέρια και να σου τραβά τα μαλλιά…

Έχεις καιρό να φας πούτσο τόσο έντονα! Είσαι σε έκσταση! Γεμάτη και από τις δυο σου τρύπες, να τελειώνεις ξανά και ξανά. Με γαμάς τώρα εσύ, κουνώντας το κορμί σου ώστε να κοντράρει πάνω μου. Τι υπέροχη γαμιόλα είσαι όταν τα δίνεις όλα για το πήδημα, μωρό μου. Ο πούτσος μου, μούσκεμα από τα υγρά σου, μπαινοβγαίνει πλέον μέσα σου με μανία… δεν αντέχει για πολύ.

Βγαίνω από μέσα σου και ανεβαίνω στο κρεβάτι. Εσύ ανοίγεις το στόμα σου και παίρνεις πρόθυμα το καυλί μου. Το ρουφάς με μανία καθώς συνεχίζεις να γαμιέσαι στον κώλο από το δονητή. Κάπως έτσι τελειώνουμε και οι δύο. Εγώ τινάζοντας τα χύσια μου στις βυζάρες σου και εσύ χαϊδεύοντας τη μουνάρα σου. Πόσην ώρα χύναμε… είναι θολές οι μνήμες. Απίστευτο γαμήσι!

No comments:

Post a Comment