January 10, 2021

Υπάρχει περίπτωση να είσαι διαθέσιμη για αύριο απόγευμα;

Είναι αρκετός καιρός που δεν έχουμε βρεθεί καυλιάρα μου και ποθώ να σε κάνω δική μου. Να σε στριμώξω στο τοίχο, να σε φιλάω λαίμαργα και να σε χουφτώνω παντού… Να σου βγάλω τη μπλούζα και να σου ξεκουμπώσω το σουτιέν, ελευθερώνοντας τα βυζιά σου που θα ξεχυθούν ελεύθερα μπροστά μας. Τι όμορφες βυζάρες κούκλα μου και πόσο πολύ γουστάρω να τις χουφτώνω ανάμεσα στις παλάμες μου. Να τις βάζω στο στόμα πιπιλώντας τις σκληρές από καύλα ρώγες...

Εσύ ταυτόχρονα να μου έχεις βγάλει έξω το καυλί και τώρα να με μαλακίζεις. Θυμήσου τώρα που διαβάζεις τι όμορφο πούτσο που έχω και πως σε θέλει συνέχεια… Πράγματι ένα τεράστιο καυλί, χοντρό και μακρύ, και τόσο έμπειρο –από αυτά  που είναι περιζήτητα στις γκόμενες. Ανέκαθεν σου άρεσαν οι "δυνατές" πούτσες και τα μεγάλα καυλιά, αλλά το δικό μου δεν ταιριάζει τέλεια μόνο στο μουνί σου, αλλά ταυτόχρονα και στο στόμα σου και στη κωλάρα σου και όπου αλλού το ζητήσεις. Και συν τοις άλλοις είναι και εξαιρετικά έμπειρο. Ιδανικό καυλί για μεγάλες πουτάνες σαν κι εσένα μωρό μου…

Πριν το καταλάβεις θα έχεις μείνει μόνο με το μικροσκοπικό στρινγκάκι σου που μετά βίας καλύπτει το υγραμένο μουνί σου. Καιρό είχα να νοιώσω το τόσο λαχταριστό, σαρκώδες μουνάκι σου και θα μου το δώσεις να το γλύψω! Η γλώσσα μου θα εισχωρήσει στο εσωτερικό και θ' αρχίσει το σπατουλάρισμα. Θυμήσου πόσο όμορφα σε γλύφω… Σκυμμένος ανάμεσα στα μπούτια σου, συνεπαίρνομαι από το γλυφομούνι μεθυσμένος από τη καύλα σου… δεν θέλω να σταματήσω!

Τώρα είναι έτοιμο… μπορώ  να στο γαμήσω! Θέλω να σε δω να πηδιέσαι, να δω τον πούτσο μου να σε γαμάει. Το βλέπω στα μάτια σου… το λαχταράς και συ, αφού σε τρελαίνει να πηδιέσαι με το καυλί μου.

Αλλά πρώτα θα στο δώσω να παίξεις λιγάκι. Θα καθίσω στο καναπέ και θα γονατίσεις ανάμεσα στα πόδια μου, θαυμάζοντας ό,τι σε λίγο θα 'ναι μέσα σου. Θα πιάσεις την μισοκαυλωμένη πούτσα και θ' αρχίσεις να την χαϊδεύει με τη παλάμη σου.. Βλέπεις πόσο χοντρή είναι και πως γίνεται τεράστια καθώς την μαλακίζεις. Έτσι… ανάμεσα στα βυζιά σου, κάνοντάς μου ισπανική… να τα γαμάς με το καυλί του εραστή σου. Το θέαμα με το χοντρό πουτσοκέφαλο που μπαινοβγαίνει και χάνεται ανάμεσα στους βύζαρους με καυλώνει τρομερά.

«Γλύψ' το τώρα καύλα μου, δείξε μου ακόμα μια φορά τι καλές πίπες κάνεις!» Άλλο που δεν θες, να τον βάλεις στο στόμα και ν' αρχίσεις ένα υπέροχο τσιμπούκι όπως μόνο εσύ ξέρεις. Από αυτό στο οποίο πιπιλάς το χοντρό πουτσοκέφαλο και κατεβαίνεις αργά σε ολόκληρο το κοντάρι κάνοντας πινέλο με τη γλώσσα σου.  Και με τα νύχια απαλά μου χαϊδεύεις τις γεμάτες σπέρμα κρεμασμένες αρχιδάρες και κάθε τόσο τις σηκώνεις και τις ρουφάς στο στόμα.  Και μετά επιστρέφεις από εκεί που ξεκίνησες επιμένοντας… όλο το θηρίο που έχεις κάνει τον πούτσο μου μέσα στο στόμα, να τον καυλώσεις τόσο που μετά όταν στον βάλω μέσα να τον νοιώσεις μέχρι τη κοιλιά σου!

Τέλεια τσιμπουκλού είσαι κούκλα μου! Έχεις γίνει εξπέρ με τις τόσες φορές που έχεις πιπώσει αυτό το καυλί. Τώρα θα με στείλεις, με το στόμα ορθάνοικτο να προσπαθείς να καταπιείς ολόκληρο το χοντρό ψώλαρο. Και θα σε βοηθήσω… πιάνοντας σταθερά το κεφάλι σου θα σε γαμήσω στο στόμα… Πουτάνα μου, όλο μέσα!!! Να νοιώθω τη πούτσα τώρα να καρφώνεται με δύναμη και να μοιάζει να σε μπουκώνει και να σου κόβει την ανάσα.

Τόσες μέρες που έχουμε να βρεθούμε και δεν νομίζω να αντέξω τη πρώτη φορά να σε πηδήξω. Τα χύσια μου δεν θ' αργήσουν να εκτοξευτούν. Γνωρίζεις πόσο πολύ με φτιάχνει να σε βλέπω να με πιπώνεις κοιτώντας με στα μάτια, μέχρι να χύσω στις τσιμπουκοχειλάρες σου. Και θα τα δεχτείς σαν υπάκουη σκυλίτσα… όλα πάνω στα μαλλιά σου και στο πρόσωπο. Σχεδόν ταυτόχρονα θα στάξουν και χαμηλότερα, καταβρέχοντας στέρνο και βυζιά. Και διψασμένη όπως είσαι δεν αργεί η στιγμή που θα πάρεις τον πούτσο μου στο στόμα και βγάζοντας την γλώσσα θα μου τον καθαρίσεις από τα χύσια...

Όμως αντέχω κι άλλο. Και θα επιστρέψω για δεύτερο γύρο. Αυτή τη φορά στη μουνάρα σου. Δεν τελειώσαμε… 

SMS#4: Κίνηση για παροχή βοήθειας σε ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη.

Στο χρωστάω καυλιάρα μου το πήδημα μετά από τόσο καιρό lockdown και πάντα τιμώ τις υποσχέσεις μου!

No comments:

Post a Comment