October 28, 2020

Άσβεστη επιθυμία

Μωρό μου… σε σκέφτομαι συνέχεια. Με καυλώνεις τόσο πολύ, που από την επόμενη κι όλας μέρα που περνά από τη τελευταία φορά που έχουμε ξεσκιστεί, μου λείπει ο έρωτάς σου και νοιώθω μια παρόρμηση να τραβάω μαλακία έχοντας τις καυτές περιπτύξεις μας στο μυαλό μου, πολλές φορές την ημέρα.

Δεν είναι σπάνιο να έχω ερωτική επαφή -και ως συνήθως έντονη- μαζί σου και όταν μένω μόνος, να τον βγάζω έξω και να τον παίζω έχοντας στο μυαλό μου διάφορες στιγμές μας. Την εικόνα σου με τολμηρό ντύσιμο, με παντελόνια που τονίζουν τον κώλο σους. Ή να κάθεσαι μισόγυμνη μπροστά μου, φορώντας μόνο τα σέξυ εσώρουχά σου και τα ψηλοτάκουνα. Και πιο καυτές φαντασιώσεις. Να φέρνω για παράδειγμα στο μυαλό μου την πούτσα μου στα χέρια ή στο στόμα σου… Καυλώνω ξέροντας που αυτό σε τρελαίνει, σε κάνει να λαχταράς να βάλεις το πουτσοκέφαλό μου στα χείλη σου, να μαλάζεις τα αρχίδια μου στα δάχτυλά σου, να μου τραβάς μαλακία και να σουφρώνεις τα χείλη σου από αισθησιασμό… Και φτιάχνομαι απίστευτα με το πόσο καυλιάρα είσαι και συ με τη σειρά σου. Που σου αρέσει να γαμιόμαστε παρέα με τις πλαστικές πούτσες που έχω σχεδόν πάντα μαζί μου, και  τα υπόλοιπα sex toys που ξέρω ότι σε ξεσηκώνουν.

Την επόμενη φορά που θα τα φέρω, θα κάνουμε νέες παραλλαγές στα παιχνίδια μας. Τί λες λοιπόν;  Θα σ' άρεσε να κάθεσαι ξαπλωμένη στο κρεββάτι,  απέναντί μου, και να μαλακίζεις με τους δονητές τις τρύπες σου ενώ εγώ θα παίζω το καυλί μου; Θα μ' έβαζες να σου γλύψω το μουνί με τη σφήνα να σου στουπώνει τον κώλο ή το ανάποδο; Το φαντάζεσαι πως θα 'ναι… να σου κάνω ένα ρουφηχτό γλυφομούνι που να το διακόπτω για ένα γλυφτό σπατουλάρισμα, με όλη την επιφάνεια  της γλώσσας μου, από την ρίζα του βουλωμένου σου κώλου μέχρι την κλειτορίδα; Είμαι σίγουρος πως θα σε τρελλάνει. Ή σε μια άλλη φάση να παρτουζώσουμε μαζί τον ροζ δονητή… να πάρουμε εναλλάξ ή ταυτόχρονα τη πλαστική πούτσα στο στόμα μας και ν' αρχίσουμε να την τσιμπουκώνουμε παρέα; Και να σε μαλακίζω μέχρι ν' αρχίσεις να τρέμεις, να χάνεις τα λόγια σου, να βλέπω το πρόσωπό σου να έχει αλλοιωθεί από την ηδονή και να χύνεις με σπασμούς στο κάθε μου άγγιγμα.

Με φτιάχνει επίσης να μου μιλάς, να ρωτάς, να μου λες πράγματα και περιγραφές, για να με καυλώνεις όσο δεν παίρνει. Η καύλα σου αλλά και ο ερεθισμός που μου μεταδίδεις, με κάνει να μην σκέφτομαι τίποτα ούτε να μπορώ να φανταστώ τι θα επακολουθήσει.

Αύριο που θα βγούμε, να το ξέρεις. Ξαναθυμήθηκα όλη την προχθεσινή φάση. Το γονατιστό τσιμπούκωμα, την καύλα που ήταν ζωγραφισμένη στα πρόσωπά μας, όλες τις στάσεις που πηδηχτήκαμε, το γλυκό πάθος, τους απανωτούς σου οργασμούς, το χύσιμο στο στόμα σου, όλα… και έχω πλέον φοβερές καύλες για τη πάρτη σου.


No comments:

Post a Comment