April 11, 2021

Συναδελφικά τσιμπούκια

Σου έχω ξαναπεί μωρό μου, πόσο πολύ αγαπώ τα τσιμπούκια σου. Όχι μόνο το γεγονός ότι γουστάρεις να με πιπώνεις με τη πρώτη ευκαιρία, αλλά για το μαγικό τρόπο που περιποιείσαι το καυλί μου, την επιμονή να με κάνεις να βγάζω όλα μου τα υγρά για πάρτη σου, τη θέληση του να κάνεις σε ένα καυλί ό,τι και για όσο πολύ γουστάρεις.

Δεν είναι το απλό, καθημερινό τσιμπούκι το δικό σου. Μία πίπα που πιθανόν να κάνει κάποια γκόμενα όταν της το ζητήσει ο εραστής της. Με σένα είναι παραπάνω. Ιεροτελεστία! Και αυτό το παραπάνω με τρελαίνει. Ένα τσιμπούκι που γίνεται σε ένα πούτσο, όχι απλώς για να τον τελειώσει ή να τον ετοιμάσει βιαστικά για γαμήσι, αλλά για να ασχοληθεί μαζί του όσο πιο πολύ είναι δυνατόν, να τον παίξει, να τον ρουφήξει, να τον καταπιεί, λατρεύοντάς τον. Γιατί γνωρίζεις ότι δεν είναι ο οποιοσδήποτε πούτσος, αλλά ο πούτσος κάποιου που σε λατρεύει για την καύλα που του χαρίζεις. Κάποιου που δεν είναι "παρτάκιας" στο κρεββάτι αλλά ένα άνθρωπος που γούσταρει να σε βλέπει να απολαμβάνεις την απόλυτη ηδονή...

Έχω τρελαθεί στην ψωλόκαυλα από τότε που ήρθες στην ζωή μου μουνάρα μου. Όλα αυτά τα χρόνια. Στο λέω έτσι ωμά! Είσαι γκόμενα που τρελαίνει. Με προκαλείς στο σεξ να σε οδηγήσω να γευτούμε όλες  τις ηδονές· ακόμη και αρκετές που θα φαίνονταν αρκετά extreme στο μέσο άνθρωπο.

Τι να πρωτοθυμηθώ… Στη ταράτσα του μπαρ στα Εξάρχεια να με τσιμπουκώνεις… στη παραλία στο Λαγονήσι να μου χαϊδεύεις το πούτσο και να μην σκέφτομαι τίποτε άλλο από το πώς να σε γαμήσω κάτω από τ’ άστρα… να σε παίρνω στα όρθια στη πόρτα του ξενοδοχείου για να σ' ακούνε οι καθαρίστριες πόσο δυνατά πηδιέσαι… να με μαλακίζεις στα όρθια στο μπαρ της πλατείας Καρύτση προσπαθώντας να μη μας καταλάβει ο κόσμος… να σου δαχτυλώνω μουνί και κώλο στο Rockwood κοντά στη σερβιτόρα και να προσπαθείς να καπνίσεις παριστάνοντας την αδιάφορη… να μου παίρνεις τσιμπούκι στο αυτοκίνητο σχεδόν σε κάθε στενό της πόλης προκαλώντας μου δυνατές κραυγές ηδονής στο χύσιμο… να μιλάς με τη κολητή σου στο τηλέφωνο αφού σ' έχω καταγαμήσει και εξακολουθώ να σε ταϊζω πούτσο… να σ΄έχω στα γόνατα στην άκρη του δρόμου στα Βριλήσσια, νύχτα και να με πιπώνεις βιαστικά για νας με τελειώσεις προτού μας πάρουν μάτι διάφοροι περίεργοι και εγώ να λούζω με τα χύσια μου όλο σου το μουτράκι… Κι άλλα...

Αλλά αυτό που με τρελαίνει σε σένα είναι ήταν ότι γουστάρεις όσο τίποτα τα τσιμπούκια, όπως κι εγώ. Είναι πράγματι φανταταστική η πίπα σου… Τσιμπούκι ωριμότητας, καταπληκτικό κι ανεπανάληπτο, γεμάτο συναίσθημα. Δεν έχει καμιά σχέση με την αγχωτική και ενοχική πίπα της εφηβίας, είναι απογείωση!!! Και τι καλύτερο για έναν ηδονολάτρη σαν και μένα που κάθε μορφή επαφής μαζί σου που με κάνει να χύνω, είναι ταξίδι στο παράδεισο.

Σε θέλω μωρό μου… Να οδηγήσω το στόμα σου να ρουφήξει το καυλί μου που σε περιμένει τέρμα σηκωμένο. Να βλέπω το παπάρι μου να ζαχαρώνεται στο στόμα σου και να καυλώνω όλο και περισσότερο… Να νιώσω το χέρι σου στον πούτσο μου και χαμηλότερα, να χαϊδεύει το καβάλο μου. Να ανατριχιάσω όταν η γλώσσα σου έρχεται σε επαφή με τη κωλοτρυπίδα μου… Να σου δώσω το γυμνό και ζεστό κρέας του πουτσοκέφαλου βαθιά, μέχρι το λαρύγγι και να τρελαθώ από την καύλα… Να βγάλεις την γλώσσα σου και ν' αρχίσεις να σκουπίζεις τα' αρχίδια μου τρελαίνοντάς με από ηδονή. Να στον παίζω με δύναμη μπροστά από το προσωπάκι σου, τραβώντας τον δυνατά για να βγάλει όλα τα ζουμιά του πάνω σου…

Θυμήσου την εικόνα μωρό μου! Ο πούτσος μου από την πρωτόγνωρη καύλα ν' αρχίζει να στάζει πάνω στη γλώσσα σου και μετά με ορμή το ψωλόχυμα να πετάγεται στο λαρύγγι σου. Ρούφα τα όλα μωρό μου… ρούφα τα! Πιες τα έτσι που τον καύλωσες και τον έκανες να χύνει χωρίς σταμάτημα... Για πάρτη σου και μόνο για σένα!


No comments:

Post a Comment