October 23, 2021

Μια συνάδελφος όλο καύλα!

Εμείς οι δύο μωρό μου, γράφουμε ιστορία στο κρεββάτι. Έχουμε κάνει και κάνουμε πολλά. Γενικά, από την αρχή ήσουν πολύ άνετη και πρόθυμη να πειραματιστείς στο σεξ. Δεν μου πήρε και πολύ το να σε φέρνω συνέχεια σε οργασμό και να κάνουμε όλο και πιο τολμηρά πράγματα. Σεξ στο δρόμο, σε πάρκινγκ, στην παραλία, σε ερημιές, σε μπαράκια· όλα τα παραπάνω που ενώ στην αρχή περιορίζονταν σε ένα χάδι στο πούτσο μου, μετά σιγά-σιγά εξελίχτηκαν σε απολαυστικά τσιμπούκια ενώ με το καιρό και με λίγη δουλειά σε κατάφερα να χύνεις και σε δημόσιους χώρους. Βάζοντάς σου χέρι, όλο και πιο προκλητικά, αλλά προσέχοντας πάντα ώστε να μη φαίνονται και πολλά στο μισοσκόταδο.

Δεν σου κρύβω ότι είμαι οπτικός τύπος και με καυλώνει η ιδέα να σε βλέπω. Ντυμένη με ξέκωλα εσώρουχα… να μαλακίζεσαι πρόστυχα μπροστά μου… μπροστά σε καθρέφτες να πηδιέσαι σε στάσεις πορνοστάρ. Να παίρνεις στάσεις υποταγής περιμένοντας να γευτείς τη ψωλάρα μου. Και ελπίζω και σένα να σε καυλώνει αυτή μου η προστυχιά και όχι να τα κάνεις μόνο για χατίρι μου.

Παντού αξίζεις να χαίρεσαι το πούτσο -όχι μόνο στο μουνί, στο στόμα ή στο κώλο. Στα χέρια, στα κωλομάγουλα, στο μουτράκι, στα μπουτάκια, στη πλάτη, στο στήθος, στο λαιμό, στα μαλλιά, πάνω στις ρώγες... Μακάρι να μπορούσα να σε πηδήξω μπροστά σε όλο το κόσμο, να δούνε όλοι πόσο καλά γαμιέσαι… να παραδώσεις σεμινάριο…

Τι καύλα ατελείωτη… όταν μου ανοίγεις λίγο τα πόδια και στον βάζω αργά, μαλακά, και σιγά στη μουνάρα σου. Πόσο με ανεβάζεις όταν πια ο πούτσος μου είναι όλος μέσα σου και μονολογείς ανάμεσα στα βογκητά ότι είναι πολύ καλός, ότι σ' αρέσει τρελλά, ότι σε πηδάω τέλεια, ότι τον θέλεις συνέχεια και άλλα τέτοια. Και πόσο με τρελλαίνει να σε βλέπω να με χύνεις, εκείνη την υπέροχη στιγμή που τεντώνεις το κεφάλι με κλειστά μάτια προς τα πάνω σε μια κατάσταση έκστασης και αφήνεσαι να το απολαύσεις… ενώ εγώ σε κρατάω σφιχτά και σου χαϊδεύω τα μαλλιά, χωρίς να σταματήσω να σε παίρνω, ούτε λεπτό.

Με ξεσηκώνεις και με οδηγείς να σε πηδάω όλο και καλύτερα. Και την έχω την ικανότητα. Και έχω μάθει όλα τα κουμπιά σου, και είμαι δυνατός στις αντοχές μου, και έμπειρος επιβήτορας, και προικισμένος με μεγάλο εργαλείο που κάνει τη διάφορα. Το αντιλαμβάνομαι στο τρόπο που ακούγονται τα βογγητά σου. Με κανέναν δεν έχεις φωνάξει τόσο δυνατά πάνω στο γαμήσι, όσο με μένα. Η ηδονή σου ξεχειλίζει μωρό μου. Και μ' αρέσεις… Έτσι όπως σε κορυφώνω όταν σου ανοίγω τα πόδια και σε πηδάω με ρυθμό και βίαια, ψιθυρίζοντας διάφορες προστυχιές όπως… “γουστάρω να σε πηδάω σα πουτάνα”, “εγώ σε γαμάω καλύτερα από κάθε μαλάκα που 'χεις βάλει στο μουνί σου”, “είσαι η μεγαλύτερη καυλιάρα όταν ξεπατώνεσαι δημόσια”, “ποιος είναι ο καλύτερος που σ΄έχει ξεκωλιάσει;”, “σε ξεμουνιάζει ο πιο έμπειρος πούτσος της Αθήνας” κλπ...

Μόνο σκέψου, για πόσην ώρα σε βάζω κάτω και σε πηδάω στο κρεββάτι. Πόσο συχνά σε γυρίζω και πόσα πολλά κόλπα και στάσεις σου κάνω… Όταν στα τέσσερα σου βάζω δάχτυλο ή δονητή από πίσω, δεν μου καυλώνεις σαν εικοσάχρονο; Και πόσο παλιοπούστης είμαι όταν εκεί που πηγαίνω κοντά σου και με γλείφεις τρυφερά, ενώ δεν το περιμένεις σε μπουκώνω με τον πούτσο μου τόσο δυνατά που δεν μπορείς να κρατήσεις το καυλί μου μέσα στο στόμα σου χωρίς να πνιγείς… Επίσης, πόσο έμπειρα σε παίρνω από τον κώλο που όταν μπαίνω μέσα σου έχεις ανοίξει τόσο που ούτε καν καταλαβαίνεις ότι σε κωλομπαρεύουν 18 πόντοι κρεατόβεργας. Επιπλέον, όση δύναμη και να σου βάζω εσύ ούτε καν δυσανασχετείς. Σαν να 'ναι η κωλάρα σου πιο ερωτογενής ζώνη από το μουνί σου...

Στόχος μου, το κάθε γαμήσι που σου κάνω να έχει τόση επιτυχία (όπως και τα προηγούμενα), που θα 'χεις το πούτσο μου για θεό σου. Θα τον ακουμπάς και αυτόματα θα 'σαι έτοιμη να του χύσεις. Απολαμβάνοντας την κάθε στιγμή, κάνοντας το ένα σημαντικό ερωτικό βήμα μετά το άλλο. Δείχνοντάς μου ότι έχεις παραδοθεί και θα είσαι υπάκουη στις όποιες ερωτικές φαντασιώσεις μας. Ενδίδοντας σε όλο και περισσότερες καύλες. 

Ελάχιστες έχουν φτάσει σε τελειότητα αυτό που μου προσφέρεις σε κάθε μας γαμήσι. Και μου δίνεις αυτό που ακριβώς θέλω να πάρω, για να πορωθώ ακόμη περισσότερο μαζί σου. Πλέον από όσες έχω πηδήξει από 16 χρονών που πρωτοξεκίνησα το σεξ, εσύ μ' έχεις κάνει να σπάσω όλα μου τα ρεκόρ και να πετύχω τις καλύτερες επιδόσεις μου.

Είσαι μοναδικά καυλιάρα!


2 comments:

  1. πως θα γίνει να περιγράψω και εγώ μια παρόμοια εμπειρία με το αφεντικό μου; μπορώ να γράψω στο blog σου;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μπορείς να τη γράψεις εδώ, στα σχόλια. Θα απαντήσω καταλλήλως...

      Ή πατώντας στο "about me" προφιλ, να μου στείλεις ένα mail και να το συνεννοηθούμε από εκεί...

      Delete