July 21, 2019

Σ' αρέσει που ξενογαμιέσαι;

Καύλα μου παραδέξου το! Κατά βάθος, σ' αρέσει να δίνεις το μουνάκι σου σε άλλους άνδρες εκτός από τον δικό σου. Σου αρέσει να απολαμβάνεις το σεξ, να γαμιέσαι με τον παράνομο εραστή σου με όποιο τρόπο εσύ επιθυμείς. Γιατί δυστυχώς ο τύπος που παντρεύτηκες δεν κατάφερε ποτέ να ξυπνήσει, να ικανοποιήσει πλήρως, τις ανεξέλεγκτες ορέξεις σου. Και είναι αυτή η ανεπάρκειά του που σε οδήγησε σε αυτό το άσβεστο πάθος που σε κυριεύει και σε μια ακόρεστη επιθυμία για το γαμήσι μου, που τώρα πια σε κυριαρχεί...

Την επόμενη φορά μωρό μου, θα σου βάλω το καυλί μου στο χέρι σου και θα σου πω να το βάλεις μόνη σου στο μουνί σου. Και μόλις ακουμπήσεις το πουτσοκέφαλο στη καυτή μουνάρα σου, θα σου το σπρώξω όλο μέσα, μέχρι να νοιώσεις τα αρχίδια μου να τρίβονται πάνω στα μουνόχειλά σου... Να πηδηχτείς, να γίνεις δική μου, να γλεντήσουμε τη καύλα μας, σα να 'μαι ο πιο έκφυλος γαμιάς μπροστά στη τσούλα του.

Έλα γαμιόλα μου, θέλω να γαμήσεις τον πούτσο μου με το καυλιάρικο μουνάκι σου, να μου δείξεις πόσο ανάγκη έχεις να κερατώσεις το μαλάκα σου. Πόσο γουστάρεις τη ψωλή μου. Ν' αρχίσω να χαστουκίζω τον κώλο σου ενώ σε ξεμουνιάζω και ταυτόχρονα εσύ να πιάνεις τα αρχίδια μου και να προσπαθείς να γαμηθείς όσο πιο σκληρά μπορείς. Μικρή μου πουτανίτσα, είμαι σίγουρος πως θα σε καυλώσω τόσο πολύ που θα σε κάνω να ξεχάσεις το όνομά σου από τους συνεχόμενους οργασμούς. Θα βάλω  φωτιά σ' ολόκληρο το σώμα σου, θα σε πηδάω σαν να μην υπήρξε άλλη πριν και όλη την ώρα θα  γαμιόμαστε σαν δύο τρελά ζώα. Όπως μόνο οι παράνομοι εραστές μπορούν! 

Μου αρέσει να σε βλέπω όταν αρπάζεις τη καυλωμένη ψωλή μου, τη μαλακίζεις, τη βάζεις στο στόμα και τη ρουφάς. Οταν η μεγάλη και σκληρή για πάρτη σου πούτσα μου εισχωρεί βαθιά στο θεσπέσιο μουνί σου και στο τορνευτό σου πισινό κι εσύ λειώνεις από την απερίγραπτη ηδονή που σου χαρίζει. Οταν εκσπερπατώνω στο στόμα, στο μουνί ή στο κώλο σου και σε γεμίζω με τα υγρά μου. Και σε φτιάχνει όταν σε  αποκαλώ: "πουτάνα, σκύλα, τσιμπουκλού, βρωμιάρα, ψωλέτα που θέλει μόνο πούτσο και γαμήσι", έχοντάς σε να παίζεις μπροστά μου το μουνί σου...

Με τρελλαίνει η μουνάρα σου, είναι πια το αγαπημένο λάφυρο του πούτσου μου και του ανήκει. Θέλω το τρελλό μουνάκι σου να είναι πάντα έτοιμο να σου το γαμήσω, να στο κάνω να εκραγεί σαν βόμβα, να μην έχεις ποτέ τόσο ισχυρούς οργασμούς στη ζωή σου. Τα χύσια σου να χύνονται έξω από τα μουνόχειλά σου σαν ένα φράγμα που έχει σπάσει, και εγώ να σε καρφώνω με το καυλί μου όσο πιο σκληρά μπορώ και να γεμίζω τη μήτρα σου με τον ζεστό μου πούτσο, κάνοντάς σε να ουρλιάζεις από καύλα!

Με ανεβάζει που ξενοπηδιέσαι! Και σε χαίρομαι όταν απολαμβάνεις τους οργασμούς που ο άντρας σου δεν κατάφερε πλήρως ποτέ του να σου δώσει. Γιατί σε γουστάρω για ερωμένη και θα ήθελα να σε βλέπω πάντα ευχαριστημένη από τα γαμήσια μου. Ακόμα κι αν το τίμημα για μια τέτοια χαρά είναι η δική σου ηθική ταπείνωση και ο εξευτελισμός ενός κερατά συζύγου που του πηδάνε τη γυναίκα όσο πιο πρόστυχα γίνεται...


No comments:

Post a Comment