June 30, 2019

Ξεσηκώνοντας το αχόρταγο κορμί σου...

Μωρό μου, όταν γνωριστήκαμε ήσουν πολύ, πολύ ανικανοποίητη. Είχες εμπειρίες με άντρες, έπαιξες πολλά παιχνίδια, αλλά δεν είχες ευχαριστηθεί μέχρι τώρα όσο θα ήθελες αφού πάντα τους άφηνες να κάνουν εκείνοι ό,τι ήθελαν. Εγώ επεδίωξα πρώτα να χαρτογραφήσω το κορμί σου, να γνωρίσω καλύτερα το πώς ανταποκρίνεται στις σκέψεις και τα συναισθήματά σου. Να ανακαλύψω τα κουμπιά που κάνουν το σώμα και τη ψυχή σου να αισθάνονται την ηδονή. Και να σε μάθω να την γλεντάς και να την επιδιώκεις.

Σ' έμαθα πως είναι στο χέρι σου να αποζητάς και να κατευθύνεις όπου θέλεις την απόλαυση, να μπορείς να απολαμβάνεις πραγματικά κάθε σκίρτημα του κορμιού σου, να μην διστάζεις να τρελλαίνεσαι από καύλα, να μου τα δίνεις όλα! Να μπορείς με το που σε φιλάω να έχεις την βεβαιότητα ότι τα μαλακά μου χείλη είναι υγρά και διαθέσιμα μόνο για σένα... μια υγρή γλώσσα να σ' εξερευνα, να σε ξεσηκώνει, να σε ξεκινάει με το να νοιώθεις ένα τίναγμα στις θηλές σου… τόσο ερεθιστικό και ωραίο.

Ο τρόπος που λατρεύω το κορμί σου, που σε γλείφω, που σε πηδάω… καυλώνει κάθε εκατοστό του σώματός σου, σε βυθίζει σ' έναν δικό σου κόσμο. Θέλεις την γλώσσα μου σε όλο σου το κορμί, να σε ταξιδεύει και συ να απολαμβάνεις μουγκρίζοντας με ευχαρίστηση. Και εγώ έχω πάντα για σένα, εκατό χείλη… χίλια φιλιά και τον πιο ερεθισμένο πούτσο, καύλα μου…

Από τη πρώτη μας μέρα, εκεί στο σπίτι μου, ταιριάξαμε σα γάντι. Το θυμάσαι; Το μισό σου σώμα έξω από τον καναπέ, τη λεκάνη ανασηκωμένη, τα πόδια σου ανοιγμένα διάπλατα και 'συ να γαμιέσαι προς τα πάνω, πολύ άγρια! Τόσο που τα ψηλά σου τακούνια χτυπούσαν στο πάτωμα, όπως σήκωνες και κατέβαζες τα πόδια σου σαν αλλοπαρμένη! Ούρλιαζες και έτρεμες καθώς σε χτύπησε η καύλα κατακέφαλα και άρχισες να έρχεσαι σε έντονο οργασμό πάνω στο πούτσο μου…

Πρωτόγνωρο για όσα είχες συνηθίσει μέχρι τότε μωρό μου.  Ενώ γαμιόσουνα σκληρά και έχυσες τρεις φορές απανωτά, ήσουν ακόμα ξαναμμένη και μου φώναζες για περισσότερο! Τη μία φαινόσουν χαλαρή και την άλλη άρχιζε η μεγάλη ένταση, Σείονταν ολόκληρο το σώμα σου. Σαν να γινόντουσαν μετασεισμικές δονήσεις. Υπέροχο, κολασμένο, απολαυστικό και τόσο απελευθερωτικό!

Πώς το έκανα να συμβεί αυτό σε σένα, αναρωτιέσαι; Εγώ δεν έκανα τίποτα να συμβεί, γλυκειά μου, εσύ το έκανες… Απλώς σε ώθησα να σε ανακαλύψεις. Μυαλό, κορμί, επιθυμίες. Ήμουν ο καταλύτης. Συντονίστηκα με τις κρυφές ορέξεις σου ώστε να βρεις το τέλειο σεξ που έχεις μέσα σου… Σου έδειξα πως η ομορφιά του σεξ μπορεί να προέλθει πρωτίστως από τη δική σου ομορφιά. Τώρα; Έχεις ένα κόσμο ολόκληρο ν' ανακαλύψεις στο σώμα σου. Και τη τέλεια χημεία μαζί μου. Και γι' αυτό κάθε φορά μας είναι και καλύτερη. Και ξέρε το. Κανείς δεν μπορεί να σου κάνει έρωτα εάν εσύ δεν του το επιτρέψεις και αφήσεις να μοιραστεί την ηδονή μαζί σου… Η κάθε γυναίκα είναι μια συμπαντική ομορφιά και μια πόρνη συνάμα… Σκέψου το αυτό! Όταν γίνεσαι πόρνη, θα πρέπει να απαιτείς! Να νοιώθεις όχι μόνο καύλα, αλλά να παίρνεις την ευχαρίστηση και να την ζεις όσο πιο έντονα μπορείς. Να δώσεις, να δεχτείς, να μοιράζεσαι τα πάντα στο σεξ, μαζί με τον εραστή που θα αποδειχτεί άξιος να απελευθερώνει το κορμί σου.

No comments:

Post a Comment