July 28, 2019

Καιρός να ξαναμπεί στο στοματάκι σου…

Ξέρω τι θα γίνει απόψε γλυκιά μου, μόλις βρεθούμε για τη βραδυνή μας έξοδο… Θα μου δώσεις ένα βαθύ γλωσσόφιλο και θα σκύψεις μπροστά μου ξεκουμπώνοντας το παντελόνι μου. Δεν θα σ' έχω καν αγγίξει ακόμη, σχεδόν δεν θα 'χουμε μιλήσει… Απλά, θα επικοινωνούμε πνευματικά και σωματικά όσο ποτέ. Εγώ να σε θαυμάζω και εσύ να μου χαϊδεύεις τον πούτσο με τρυφερότητα…

Θα ξεκινήσει μια βαθιά και υγρή πίπα. Με το γνωστό σου πεινασμένο ύφος. Έχεις οκτώ μέρες να γευτείς τον πούτσο μου, τον θέλεις! Σα να το βλέπω μπροστά μου… τον γλείφεις με τόση όρεξη… ''Σου έλειψα'' είναι το πρώτο πράγμα που μου λες κοιτάζοντάς με στα μάτια, με τον πούτσο μου στο στόμα σου. Και η αίσθηση για μένα είναι ονειρική…

Πάνω απ' όλα είναι μια αίσθηση γνώριμη. Μια αίσθηση που μέρες τώρα ποθώ να νιώσω, μια αίσθηση που δεν γίνεται να ζήσω με άλλη γυναίκα. Με σένα τα τσιμπούκια ήταν πάντα διαφορετικά. Το κάθε της άγγιγμα, το κάθε σου γλείψιμο, το ρούφηγμα, τα βαθύ λαρύγγι… όλα είναι μαγικά. Τα χείλια σου είναι λες και φτιάχτηκαν για μένα. Είσαι ολόκληρη για τον πούτσο μου. Είσαι δική μου!

Μαζί σου δεν μπορώ να μην κάνω τα προκαταρκτικά ρουτίνα. Γιατί λατρεύω τις πίπες σου, έχεις μάθει να το κάνεις τελεία. Όπως μ΄αρέσει, απαλά στην αρχή και χρησιμοποιώντας πολύ σάλιο, και βαθύτερα στη συνέχεια χωρίς να ξεχνάς σε τακτικά διαλείμματα να μου τον παίζεις έντονα. Όταν μου παίρνεις πίπα, άλλες φόρες μου τον παίζεις παράλληλα, άλλες φόρες χωρίς χέρια αφοσιώνεσαι στο πουτσοκέφαλο. Συχνά και με το δάχτυλό σου να εισχωρεί ταυτόχρονα στη κωλοτρυπίδα μου, στέλνοντάς με στα πρόθυρα της τρέλλας…

Το αγαπημένο μου είναι όταν γλείφεις τα αρχίδια μου και μου τον παίζεις ταυτόχρονα. Η άνεση που νιώθεις μαζί μου σε μεταμορφώνει σε σκέτο τσουλάκι. Χώνεις το πρόσωπό σου μέσα στα αρχίδια μου, με γλείφεις δυνατά, μου τα ρουφάς ένα-ένα στο στόμα ενώ παράλληλα μου τον μαλακίζεις αργά αλλά έντονα. Ή με κωλοδαχτυλιάζεις στέλνοντας ανατριχίλες στη σπονδυλική μου στήλη, από τον πισινό μου μέχρι ψηλά στο κεφάλι.

Κάνα δυο φόρες καταφέρνεις και τον παίρνεις όλο μέσα. Δεν το αντέχεις όμως για πολύ, βήχεις και λίγο. Με κάνεις και νιώθω Θεός εκείνη την στιγμή. Σταδιακά φεύγει η γλυκύτητα και η διάθεση για προστυχιά αρχίζει να γίνεται πιο έντονη και επιτακτική. Έρχεται η στιγμή να σου γαμήσω το στοματάκι… είναι ένα συχνό μας παιχνίδι. Σε καυλώνει αφάνταστα, αν και στην αρχή κάπως ξεπερνούσα τα όρια. Τώρα το σταματάω που και που για να πάρεις ανάσα…

Νιώθεις πλήρως υποταγμένη όταν σε ταϊζω καυλί με αυτό τον τρόπο και το διαβάζω στο βλέμμα σου. Εγώ πάλι μωρό μου από πλευράς μου, νιώθω ότι είμαι υποταγμένος σε ό,τι κι αν μου κάνεις ή μου πεις να κάνω. Πίπα  με ορμή! Ρούφηγμα πούτσας και συγχρόνως να μου την παίζεις με το χέρι. Αυτή η αίσθηση με τρελαίνει. Το χέρι ν' ακουμπάει στην βάση του πούτσου μου, οι χειλάρες σου να βεντουζώνουν από πάνω… σαν σύνολο είναι το τέλειο.

Είναι μοναδικό να με τελειώνεις έτσι... Γονατιστή μπροστά μου, να με γλείφεις, και να μου τον παίζεις με το χέρι ή να μου χαϊδεύεις τ' αρχίδια ή να ψαχουλεύεις το κωλαράκι μου. Κάποτε σου είχα πει ότι αυτό είναι το πιο τέλειο που μπορείς να μου κάνεις. Το πιο πλήρες. Που με ξεζουμίζει κυριολεκτικά. Που με κάνει και χύνω τόσο δυνατά… Που ζητάς ν' αδειάσω το σπέρμα μου στο στόμα σου και με βλέπεις να χάνομαι σε άλλο κόσμο.

Αυτό θα κάνεις και σήμερα μωρό μου. Θα καταπιείς και την τελευταία σταγόνα με λαιμαργία, δίχως να με βγάλεις στιγμή από το στόμα σου. Ξέρω, σε πολλές γυναίκες δεν αρέσει, δεν το θεωρούν καν απαραίτητη ερωτική πρακτική. Όμως η καύλα μας, ή ακατανίκητη έλξη του ενός για τον άλλο, η προστυχιά μου αλλά και η πουτανιά σου, σε κάνουν να το λατρεύεις…


No comments:

Post a Comment