June 9, 2019

Η πιο καύλα ξεκωλιάρα!

Μωρό μου, χθες που είχες όλο το χρόνο να τη κοπανήσεις από τον άντρα σου φορτώνοντάς του τις Σαββατιάτικες σπιτικές υποχρεώσεις, ήσουν δολοφονικά σέξι και το ξέρεις. Με είχες συνέχεια να θέλω να το αγγίξω, ολόκληρο αυτό το κορμί από την κορυφή μέχρι τα νύχια και όχι μόνο… Κάθε επαφή μου με τη σάρκα σου, μ' έφερνε σε κατάσταση παροξυσμού. Ειδικά όταν το χέρι μου γλίστρησε κάτω από το στομάχι σου και πήγε στο ξυρισμένο σου μουνάκι. Μπήκε μέσα στο κυλοτάκι σου, το έτριβε πολύ ελαφρά και τα δάχτυλά μου έψαχναν την κλειτορίδα. Αυτό σε ερέθισε ακόμα περισσότερο, σου ξύπνησε μια ακατανίκητη όρεξη κι επιθυμία για δυνατό γαμήσι. Και σε μένα άρεσε που αισθανόμουν τον παλμό της καύλας σου να κορυφώνεται βαθιά μέσα στο μουνί σου.

Μετά, κατέβασα χαμηλά την κυλότα σου κι αποκάλυψα το στρογγυλό σου κώλο. Πάντα, μόλις τον αντικρίζω, θολώνω! Άρχισα να τρίβω το πρόσωπό μου πάνω στο γυμνό πισινό σου και να τον φιλώ με πάθος. Σιγά-σιγά, άνοιξα με τα δυο μου χέρια τη σχισμή σου και έχωσα τη γλώσσα μου μέσα στην κωλοτρυπίδα σου. Την έγλειψα δυνατά και επίμονα, ενώ με τα χέρια μου σήκωσα τη μπλούζα σου, παραμέρισα το σουτιέν κι έσφιξα γυμνά στα χέρια μου τα χυμώδη προκλητικά βυζιά σου. Η πούτσα μου ήταν πέτρινη από καύλα...

"Θέλω να σε πάρω από τον κώλο!", σου είπα προστακτικά. Και ξέρεις πως είμαι αρσενικό που όταν λέει ότι θέλει κάτι, δεν παίρνει εύκολα όχι! Στηρίχθηκες όρθια στο χέρι του καναπέ για να περάσω το πουτσοκέφαλο στο κωλοτρυπίδι σου. Ένιωσες το καυτό καυλί να σε ακουμπάει στην τρύπα  και πλέον ήταν αδύνατο να με αποτρέψεις. Ήδη το πουτσοκέφαλο και ο υπόλοιπος κορμός της πούτσας μου έσπρωχναν τον σφιχτήρα σου, και τότε συνειδητοποίησες ότι ένιωθες κάτι καυτό, ηδονικό, να ανοίγει δρόμο μέσα σου… στον κώλο. Έμπαινε αργά αλλά σταθερά, και λίγο πονούσε… από ανησυχία έβαλες το χέρι στα κωλομέρια σου. Να ρεγουλάρεις την ορμή μου.

"Σταμάτα λίγο μωρό μου", είπες… πιο πολύ καυλωτικά παρά αποφασιστικά. Και για απάντηση άρχισα να αυξάνω ταχύτητα. Σε λίγο ένιωθες όλο το σκληρό μου καυλί μέσα σου. Οι φλέβες τρίβονταν στα τοιχώματα της κωλάρας σου μέσα και σχεδόν ούρλιαζες, όχι γιατί πονούσες πλέον, αλλά επειδή ήθελες παραπάνω. Μου κουνούσες τα κωλομέρια σου και το ξεκώλιασμα δυνάμωνε με κάθε κίνηση. Τότε έδωσα μια δυνατή και μπήκα ολόκληρος μέσα… νόμιζες πως σταμάτησε η ανάσα σου, καθώς ένα καυτερό τσούξιμο διαπέρασε το σώμα σου και επικεντρώθηκε στην ερεθισμένη κωλοτρυπίδα σου...

Ένιωθες τα γόνατά σου να λύνονται, και τότε σου σήκωσα το ένα πόδι στον καναπέ και άρχισα πραγματικά να σε σκίζω από τον κώλο. Το τσούξιμο δεν ήταν τίποτα μπροστά στη ηδονή που ένιωθες όσο συνήθιζες το πουτσοτρύπανο… Εγώ έπιανα τα στήθη σου, τα ζούλαγα, ενώ σε γαμούσα ασύστολα… τρελά… Τέτοιο γαμήσι δεν είχες φάει ούτε καν σαν κοπέλα στα νιάτα σου, και τώρα στα 40 σου τον έπαιρνες σαν πορνίδιο. Το μουνάκι σου έσταζε… το ένιωθα… παραπονιόταν.

Παρακαλούσε και αυτό για λίγο από το καυλί μου… Σε πέταξα στον καναπέ, και σου άνοιξα τα πόδια πέφτοντας από πάνω σου, σπρώχνοντάς το στη μουνάρα σου η οποία το πήρε άνετα. Τόσο υγρή ήταν. Η αγαπημένη μου στάση: να γαμάω μουνί και να χτυπάνε τα αρχίδια στα κωλομάγουλα. Τώρα βογκούσες δυνατά από ευχαρίστηση, πλήρως και από παντού ικανοποιημένη, ενώ εγώ σου έδινα γλωσσόφιλα καθώς ο πούτσος μου λύσσαγε στο μουνάκι σου και τα βυζιά σου ανεβοκατέβαιναν από την φόρα που έδινα. Μέχρι που τραβήχτηκα και τελείωσα πάνω σου, ξεχύνοντας τα χύσια μου, όχι μόνο στη κοιλιά σου αλλά και ολόγυρα, λεκιάζοντας το μαξιλάρι του καναπέ… Κοιτάζοντας ο ένας τον άλλο σου ψιθύρισα ότι μπορεί να άντεχα για άλλον ένα γύρο. Και 'συ, σαν καλογαμημένο πουτανάκι μου, σίγουρα ήθελες κι άλλο. 


No comments:

Post a Comment