June 2, 2019

Το μουνάκι σου καίει για πούτσο…

Επιτέλους μωρό μου, καταφέραμε να βρεθούμε εκτός δουλειάς. Αναμμένος όσο δεν παίρνει από τη προσμονή των ημερών, είμαι έτοιμος να γονάτισω μπαίνοντας ανάμεσα στα μπούτια σου και ν' αρχίσω λυσσασμένος να σε γλύφω για να δοκιμάσω την γεύση της μουσκεμένης σου μουνάρας. Όπως ακριβώς επιθυμούσα προχθές! Να σε γλείψω ανάμεσα στα ροδαλά και γυαλιστερά σου μουνόχειλα, ρουφώντας κάθε σταγόνα της που βγαίνει από το άνοιγμά σου. Η γλώσσα μου να αιχμαλωτίσει την σκληρή σου κλειτορίδα και την περιτριγυρίζει αφήνοντας την ανάσα και το σάλιο μου επάνω της. Θέλω να σε φέρω στο ζενίθ της καύλας… να χύσεις φωνάζοντας, με τους γοφούς σου να σπρώχνουν ρυθμικά το στόμα μου και τα πόδια σου διάπλατα ανοιχτά, χωρίς την δύναμη να τα κλείσεις. Να νιώσω το ξέσπασμα από τα υγρά του μουνιού σου να μου βρέχουν το πρόσωπο...

Ξέρω πως και 'συ, με τη σειρά σου, λιγουρεύεσαι το καυλί μου. Και το θέλεις με πολλούς τρόπους. Να σου χαϊδεύει απαλά τα κωλομάγουλα. Ή να τρίβεται στο μουτράκι σου. Ή να σου χτυπάει τα βυζάκια δυνατά. Ή να το ρουφήξεις μέχρι να ξεθυμάνει στις χειλάρες σου. Αλλά πάνω απ' όλα θέλεις κάτι σκληρό μέσα σου. Να γιατρέψεις τις καύλες σου. Γιατί μόνο μ' αυτό μπορείς. Είναι αλήθεια ότι αυτή η μουνάρα είναι φτιαγμένη για τον πούτσο μου. Έτσι… στην αρχή το άνοιγμα της είναι στενό και αντιστέκεται στο πουτσοκέφαλο, αλλά σύντομα ανοίγει για να γλιστρήσει βαθιά μέσα, μέχρι το πάτο σου. Για να συνηθίσεις την πούτσα, αργά στην αρχή και στη συνέχεια όλο και πιο γρήγορα, καθώς η απόλαυση και η καύλα σου μεγαλώνουν… Γιατί μωρό μου, μόνο εγώ σε γαμάω κάθε φορά όπως δεν έχω γαμήσει ποτέ!

Μπορώ να σε γαμάω όσο σκληρά μου κάνει κέφι, κουκλάρα μου. Αντέχεις! Να γαμιέσαι σαν άλογο, να γεμίζεις πούτσο, να νιώθεις την ψωλή να σε ξεσκίζει με το μέγεθος της, να σε ξεπατώνει φτάνοντας μέχρι την κοιλία σου. Και γουστάρεις! Σου αρέσει να πηδιέσαι αντρίκια. Να καβαλιέσαι από επιβήτορα που σε υποτάσσει στη δύναμη της στύσης του. Να τρώς πούτσα που τη στιγμή που νομίζεις πως την έχεις απολαύσει ολόκληρη να σε ανοίγει κι άλλο. Να χορταίνεις γαμήσι! Από καυλί που να καίει τα πάντα στο πέρασμά του, που σε αφήνει ξέπνοη, μούσκεμα απ' τα χύσια.

Αναρωτιέμαι ποιος άλλος σε πηδάει έτσι απτόητος, ποιος σου έχει δώσει να  καταλάβεις τι εστί ξεμούνιασμα!



No comments:

Post a Comment