June 23, 2019

Πριν την επίσκεψη στις φίλες σου

Στο αυτοκίνητο μωρό μου… στη σύντομη αυτή απόδρασή μας για καφέ στη παραλία, λίγο πριν σε αφήσω στο σπίτι όπου σε περίμεναν οι φίλες σου. Οι δυο μας σε ένα απομονωμένο οικοπεδάκι που δεν περνούσε ψυχή. Σε αρπάζω από το λαιμό και αρχίζω να σε φιλάω στο στόμα παθιασμένα. Σου χαϊδεύω το στήθος πάνω από το σουτιέν και οι ρώγες σου είναι πέτρες. Ό,τι πρέπει για ν' αρχίσω να τις πιπιλάω, να τις φιλάω και να τις δαγκώνω με λαχτάρα.

Βλέπεις πώς, μέσα από το παντελόνι μου, διαγράφεται ο καλοσχηματισμένος πούτσος μου έτσι όπως τον έχεις καυλώσει; Ξέρω πως σου τρέχουν τα σάλια για να τον γευτείς ολόκληρο. Δεν καθυστερείς και πολύ…  η καύλα που ποτίζει το κορμί σου, έχει διεγείρει τις αισθήσεις σου για ένα τρελό τσιμπούκι.

Χαϊδεύεις πάνω από το σλιπ μου την ψωλή μου και την προετοιμάζεις για αυτό που θα ακολουθήσει. Σου προτείνω να μου την παίξεις για να καυλώσουμε γερά κι άλλο. Κατεβάζω όπως-όπως το παντελόνι και μου την αρπάζεις με μανία. Ξεκινάς να την κουνάς στη χούφτα σου πάνω-κάτω, με απίστευτο ρυθμό και εγώ βογκάω από καύλα και ηδονή. Με κοιτάς ξελιγωμένη συνεχίζοντας να μου τραβάς μαλακία ενώ ανασαίνω σπασμωδικά και με δυσκολία από την υπερβολική αίσθηση ικανοποίησης που μου προσφέρει το χέρι σου και το όλο σκηνικό. Μ' έχεις φέρει σε νιρβάνα.

Ταυτόχρονα, ενώ με μαλακίζεις, με φιλάς στο στόμα. Μου τον παίζεις βάζοντας όλη σου τη μαεστρία και μου δίνεις την αίσθηση ότι το χέρι σου που μπαινοβγαίνει ο πούτσος μου, είναι η καυτή σου τρύπα που τόσο πολύ λατρεύω να γαμάω…  Οι παλινδρομικές κινήσεις του χεριού σου έχουν εκτινάξει το καυλί μου στα ουράνια. Δε γίνεται να μου σηκωθεί άλλο. Έχει γίνει σαν ξύλο: ηφαίστειο έτοιμο να εκραγεί...

Το όμορφο προσωπάκι σου έχει κατέβει χαμηλά, κοντά στο πουτσοκέφαλο. Έρχεται η στιγμή να χαρώ ένα ακόμα από τα θεϊκά σου τσιμπούκια… Έχω το προνόμιο να είμαι ίσως το μόνο αρσενικό που του έχεις κάνεις τέτοιο δώρο: κάθε φορά που βγαίνουμε, ακόμα και αν δεν γαμιόμαστε, να έχει πουτσορούφηγμα. Εγώ όμως, το ξεκαύλωμα στο στόμα σου, το 'χω κερδίσει με την αξία μου: το αξίζω και με το παραπάνω όπως έχει αποδειχτεί.

Μόλις βλέπεις ότι χαλαρώνω, σκύβεις χαμηλότερα για να με πιπώσεις ενώ οδηγώ το κεφάλι σου ανάμεσα στα πόδια μου. Ανοίγεις το στοματάκι σου και τον παίρνεις μέσα, σχεδόν μέχρι τη μέση, ξεκινώντας ένα αργό, βασανιστικό ρούφηγμα ασύγκριτου αισθησιασμού. Ό,τι απολαυστικότερο είχα βιώσει εκείνη την ημέρα. Κάπου ζοριζόσουν άλλα δεν σταματούσες: η δυσκολία του να με καταπιείς ολόκληρο, αναπληρώνεται από τον ενθουσιώδη ρυθμό που σου δίνει η καύλα σου. Το χέρι μου κρατάει σφιχτά τα μαλλιά σου και σε καθοδήγω απαλά κατά μήκος του πέους μου καθώς ρουφάς και γλείφεις ασταμάτητα όσο καλύτερα μπορείς. Το γλυκό σου στοματάκι είναι θεϊκό δώρο και το τελευταίο πράγμα που θέλω να κάνω είναι να τελειώσω και να διακόψω πρόωρα αυτή την υπέροχη αίσθηση...

Τί πιο καυλωτικό μωρό μου, από το να έχεις το χέρι σου πάνω στον πούτσο μου και να ρουφάς και να γλύφεις; Να σε βλέπω με τα μάτια ανοιχτά να τσιμπουκώνεις ξεδιάντροπα και να με παρακαλάς να χύσω. Να μου λες πόσο πρόστυχη πουτανίτσα νιώθεις και πόσο σου αρέσει να με κάνεις να σε χύνω δημοσίως. Έτσι στον δρόμο, με το στόμα σου ανοιχτό και τη γλώσσα σου να περιμένει, πάνω από τον πούτσο μου…

Δε στο 'χα σήμερα που είχες ραντεβού με τις φίλες σου, ήρθες όμως αποφασισμένη... Μικρή μου καυλίτσα, είσαι το πιο καυτό θηλυκό που έχω συναντήσει. Και έχει περάσει από πολλά στόματα η ψωλή μου. Με ηδονίζεις, με καυλώνεις, με τρελλαίνεις… Με στέλνεις κανονικότατα στην κόλαση! Και απροειδοποίητα βυθίζεις το πέος μου βαθιά μέσα στο στόμα σου μαλάζοντας τα αρχίδια μου με μαεστρία. Σαστίζω, μια βρισιά ξεφεύγει μαζί με ένα βαθύ αναστεναγμό από τα χείλη μου καθώς προσπαθείς να το πάρεις βαθιά και γρήγορα μέσα στο προπονημένο λαρύγγι σου. Είχες έρθει προετοιμασμένη να με τρελλάνεις και το κατορθώνεις με μεγάλη επιτυχία. Σύντομα σπατουλάρεις με τη γλώσσα σου και πιπιλάς λαίμαργα τα αρχίδια μου ενώ παίζεις την πρησμένη από τον ερεθισμό στύση μου που ετοιμάζεται να εκραγεί... Η υγρή σου γλώσσα απλώνει σάλια παντού και 'συ κατά καιρούς ρίχνεις κλεφτές ματιές στο πρόσωπό μου για να δεις αν το ευχαριστιέμαι. "Καριολόσκυλο, του τα ξαναφόρεσες του μαλάκα σου"... πιάνω τον εαυτό μου να σκέφτεται καθώς πλησιάζω σύντομα στα όριά μου και πριν προλάβω καν να το σκεφτώ σου τραβάω το κεφάλι πίσω ορμητικά.

Χύνω για πάρτη σου δυνατά και τα καυτά μου χύσια πετάγονται προς την πλευρά του τιμονιού. Γεμίζω παντού το χώρο με υγρά. Το στόμα σου, το πρόσωπό σου, το ταμπλώ. Όλα πιτσιλισμένα από τον οργασμό μου. Η θέα του χυμένου προσώπου σου ήταν απίστευτα ερωτική και η ξαφνική μου απροειδοποίητη έκρηξη έκανε το θέαμα ακόμα πιο ερεθιστικό. Και όσην ώρα σκουπίζεσαι και μακιγιάρεσαι στο καθρέφτη, χαμογελώ με νόημα. Έφτασε η ώρα της αψεγάδιαστης κυρίας. Πού να φανταστεί κάποιος εκεί που θα πας, ότι είσαι ένα πουτανάκι που πριν λίγο ρούφαγε πούτσο στο αυτοκίνητο.


No comments:

Post a Comment