June 16, 2019

Τον θέλεις... όλο και πιο πολύ!

Βλέπω ότι σ’ αρέσουν πολύ αυτά που συζητάμε προετοιμάζοντας τη φάση για να γαμηθούμε. Μεταμορφώνεσαι και γίνεσαι άλλος άνθρωπος. Η καύλα σου φτάνει στο τέρμα… ανάβει όλο σου το είναι μ' αυτές τις φαντασιώσεις και διαπιστώνω ότι κάνουμε όλο και πιο "καυτό" έρωτα. Και είσαι πανέτοιμη και αποφασισμένη, αυτές τις λίγες ώρες που θα ξεφύγεις απ' τον άντρα σου, να τα δώσεις όλα γι' αυτή την απόλαυση! Μέχρι σημείου ξεθεώματος…

Έτσι και τις προάλλες, σε είχα τόσο πολύ ανάψει με τα τηλέφωνα και τα sms που αμέσως μόλις βρεθήκαμε στο δωμάτιο, βγάλαμε τα ρούχα μας. Εσύ έμεινες με το σουτιέν και το στρινγκ, ενώ η πρώτη κίνηση που έκανα εγώ ήταν να γδυθώ εντελώς και να ζητήσω να μου πάρεις γονατιστή, ένα βαθύ, αισθησιακό τσιμπούκι μέχρι που η πούτσα μου έγινε δυνατή και μεγάλη σαν κατάρτι...

Μετά ήρθε η σειρά σου να σε γαμήσω. Αφού έβγαλες το σουτιέν σου, στάθηκες στα τέσσερα και εγώ παραμέρισα το στρινγκάκι σου, χωρίς να σου το βγάλω, και σου έμπηξα με άγριο και δυνατό τρόπο την ψωλή μου μέσα στο μουνί σου. Σε πήδηξα  μανιασμένα για περισσότερο από ένα δεκάλεπτο, με τη ψυχή μου να συμμετέχει ολόκληρη στο πάρσιμό σου και στην κυριολεξία σε ξεθέωσα με την πούτσα-μαχαίρι που έσκιζε ανελέητα το μουνάκι σου.

Είχες παραδοθεί ολόκληρη στην καύλα και δεν μπορούσες να συγκρατήσεις τις φωνές σου. Όσην ώρα σε ψωλοκάρφωνα είχα σκύψει μπροστά και σου χάιδευα τα βυζιά σου, ενώ πότε-πότε έγλυφα και την πλάτη σου. Αυτά τα χάδια σε άναβαν περισσότερο και μας έκαναν να γαμιόμαστε με μεγαλύτερο πάθος. Σε άναβε ιδιαίτερα όταν σε τράβαγα από τα μαλλιά βρίζοντας πρόστυχα την ώρα που έμπηγα με δύναμη την πούτσα μου μέσα στο διψασμένο μουνάκι σου.

Ήταν σαν να σε ενθάρρυνα να με πάρεις όσο περισσότερο γίνονταν και σαν απάντηση, ο πούτσος μου σε ξέσκισε αλύπητα. Το μουνάκι σου ήταν σα να είχε πάρει φωτιά. Αποτέλεσμα ήταν να σε διαλύσει ένας υπέροχος οργασμός που γέμισε το μουνί σου χύμα. Οι συνεχόμενες κραυγές της ηδονής που έβγαζες καθώς έχυνες με καύλωναν και λύσσαγα ακόμα περισσότερο. Είχες κυριολεκτικά ξεπατωθεί από το γαμήσι που σου έκανα, όταν έφτασε η στιγμή να χύσω με τη σειρά μου...

Τράβηξα τον πούτσο μου από το μουνί σου και απαίτησα να την πάρεις στο στόμα σου για να μου κάνεις πίπα. Πριν όμως προλάβεις να την τσιμπουκώσεις καλά-καλά, τα χύσια μου εκσφενδονίστηκαν στο πρόσωπό σου και στα μαλλιά σου. Παρόλα αυτά, δεν έδειξες να ενοχλείσαι καθόλου και μου πήρες ένα δυνατό τσιμπούκι, γλείφοντας και την τελευταία σταγόνα που υπήρχε πάνω στην ψωλή μου.

Τα κατάφερες καλά μωρό μου, αν και ήσουν ξεθεωμένη από τον πούτσο που είχες φάει προηγουμένως και δεν μπορούσες να πάρεις τα πόδια σου. Αφού τελείωσες το τσιμπούκι πήγες στο μπάνιο και έπλυνες το πρόσωπο και τα μαλλιά σου. Το θέαμα με ξανακαύλωσε. Και κέρδισες πάλι. Αποχαιρέτησες τον αγαπημένο σου πούτσο μ' ένα ακόμα τσιμπούκι, πιο επίμονο αυτή τη φορά, που τον έκανε να χύσει στο στόμα σου όλα του τα χύσια… Αφιερωμένα στη παντρεμένη τσουλάρα μου!

Για μια ακόμα φορά καύλα μου, ξεθεώθηκες στο γαμήσι από μένα. Σε ξεπάτωσα γαμιόλα! Σε ξεμούνιασα! Μέχρι του σημείου να μην μπορείς να πια να περπατήσεις… 

No comments:

Post a Comment