June 1, 2019

Τα πρόστυχα τα εσώρουχά σου…

Θα θελα κάποια μέρα να τη κοπανήσουμε παρέα από τη δουλειά για ν' αφιερώσουμε μερικές ώρες, σε... τι; Μαντέψτε..! Σε κάτι που με καυλώνει και που σου αρέσει και σένα πολύ! Στο να δοκιμάζεις και να αγοράζεις εσώρουχα· sexy εσώρουχα πολυτελείας... Μεταξωτά σλιπάκια, strings, thongs με το αντίστοιχο σουτιέν, αλλά και κορμάκια... Όταν σε βλέπω με αυτά, η φαντασία μου αρχίζει να δουλεύει σαν τρελή!  Η καύλα μου για σένα είναι αυτομάτως ολοφάνερη και διάχυτη παντού.

Το μουνί σου είναι ένα όνειρο! Δεν έχω ξαναδεί πιο όμορφο, πιο sexy, πιο τρυφερό, πιο καυλιάρικο, πιο νόστιμο μουνάκι... Φαντάζομαι να μου φοράς αυτά τα  αυτά τα εσώρουχα και τα χείλη μου να έχουν φυλακίσει την κλειτορίδα σου και την γλώσσα μου να σε τρελλαίνει στα παιχνίδια. Να δαγκώνω και να ρουφάω και να παίζω με τα μουνόχειλά σου! Φανταζόμουν να είσαι πεσμένη μπρούμυτα, με το κώλο σου σηκωμένο ψηλά την κοιλιά σου χαμηλά όσο γίνεται και τα χείλη μου να ρουφάνε και να φιλάνε την πανέμορφη ροζ τρυπούλα του κώλου σου...

Τι απίθανη είναι η θέα του ορθάνοιχτου κώλου σου και του καυλωμένου μουνιού σου, από πίσω! Ξέρω ότι με θέλεις και συ μωρό μου, νοιώθω τη κλειτορίδα σου έτοιμη να εκραγεί και τον κώλο σου να καίει. Θέλω από εκεί σήμερα… Μουσκεύω το καυλί μου με το σάλιο μου και βυθίζω τον πύρκαυλο πούτσο μου με την μία· ολόκληρο μέσα στον πρωκτό σου. Βαθιά! Μουγκρίζω από καύλα, ενώ ρίγη ηδονής αρχίζουν να διαπερνούν το κορμί σου σαν ηλεκτρικό ρεύμα όπως σοδομίζεσαι!

Σ' αρέσει να γαμιέσαι έτσι, σαν τρελλή... Το ίδιο και σε εμένα! Έτριβες το μουνάκι σου με πάθος όσο άνοιγα την τρυπούλα του κώλου σου, έγλυφες τα δάχτυλά σου, τα έχωνε λίγο μέσα και μετά τα ρούφαγες... Πηδιόσουνα σαν πουτάνα, σκύλα και ταυτόχρονα έχυνες παίζοντας με την υπέροχη μουνάρα σου. Ο οργασμός σου, όπως πάντα μια μοναδική εμπειρία, μια έκρηξη γυναικείας καύλας και πάθους… Μακάρι να έχυνες στο στόμα μου... Στα χείλη μου... Θα τα κατάπινα και θα τα έγλυφα όλα!

Σε αντάλλαγμα εκείνης της βραδυάς μου έδωσες το μουσκεμένο από τα υγρά του μουνιού σου και αρωματισμένο από το άρωμα του κώλου σου, σλιπάκι σου για να το έχω... Λάφυρο! Να το μυρίζω, να το γλύφω και να το πιπιλάω! Να μαλακίζω το πούτσο μου με μανία την ίδια στιγμή που τρώω το βρακί σου! Να δώ να ξεχύνονται στο μαύρο σατέν ύφασμα τα χύσια μου και να το ασπρίζουν, και να είναι σα να είχα γύρω από το καυλί μου τα μαλακά σου χείλη. Υπέροχο χύσιμο… κολασμένο και τόσο όμορφο!


No comments:

Post a Comment