May 27, 2019

Στα τέσσερα, σα σκύλα!

Eίσαι μια απέραντα καυλιάρα γκόμενα, με ιδιαίτερα σέξυ παρουσιαστικό, με υπέροχες καμπύλες, καυλοχειλάρες για φίλημα και για τσιμπούκια, στητά και φουσκωτά βυζόμπαλα, σκληρές ρωγίτσες που διαγράφουν, ένα υπέροχο τουρλωτό κωλαράκι που κρύβει στενούς... θησαυρούς, μα κυρίως με ένα μονίμως ζουμερό μουνάκι που αναζητά διαρκώς να το ταΐζεις και απαιτεί να το ικανοποιείς συνέχεια.

Φαντασιώνομαι να σου κάνω γλυφομούνι και να σου βασανίζω την κωλοτρυπίδα σου με κωλοδαχτυλο. Η να παίζω μαζί σου με τις κινέζικες μπάλες… 2-3 φορές μέχρι που οι τρυπούλες σου ανοίξουν και περιμένουν να τις γεμίσω με κάτι ακόμα πιο μεγάλο και χοντρό. Όπως με το δονητή με τον οποίο σου μπουκώνω τον κώλο όταν ταυτόχρονα σου φοράω το πούτσο μου στη μούνα, τόσο βαθιά, που σχεδόν δεν τον βλέπω. Και με φαντάζομαι να τον βάζω να δονείται στο τέρμα, ενόσω νοιώθω τα ζουμιά σου να πλημμυρίζουν τη μουνάρα σου και να στάζουν πάνω στα σεντόνια.

Η καύλα μου είναι ανυπόφορη. Θέλω, έτσι όπως είμαι καθισμένος στο γραφείο, να πετάξω το πούτσο μου έξω και ν' αρχίσω να τον παίζω με σένα στο μυαλό. Να σε σκέφτομαι ότι μου τον γλύφεις καυλιάρικα και πόσο σ΄αρέσει την ώρα που με πιπώνεις να δίνω μπατσάκια στο μουνί σου. Και αποφεύγοντας συστηματικά να χύσω, να σ' έχω να με τσιμπουκώνεις αδιάκοπα, όλο και πιο βαθιά, όλο και πιο γρήγορα μέχρι να πιαστεί το σβέρκο σου και να μουδιάσουν τα σαγόνια σου από τη προσπάθεια.

Να σ' είχα μωρό μου τώρα στημένη, σαν σκύλα στα τέσσερα και σου τον έμπηγα από πίσω… να γαμήσω σταθερά τη μουνάρα σου και αν σου κάνει κέφι και τη σούφρα σου.  Σιγά-σιγά να σε φέρω στη κατάσταση του να αναρωτιέσαι από πού είναι προτιμότερο να ξεσκιστείς, από μπρος ή από πίσω. Να σε κρατάω από τη στρινγκάρα σου όπως κρατάει ο καβαλάρης τα γκέμια του αλόγου. Άλογο είσαι πουτάνα και μάλιστα καθαρόαιμο όταν καβαλάς το πούτσο... όταν βογκάς και να χλιμιντρίζεις σα φοράδα, φωνάζοντάς μου ότι το γλεντάς αυτό το πήδημα. Tόσο καυλωμένη θα σ΄έχω: να ξέρεις ότι όλα γίνονται για πάρτη σου και όσο περνάει η ώρα να γίνεσαι όλο και πιο έκφυλη.

Μωρό μου, γουστάρω τη μουνότρυπά σου ανοιγμένη, τότε που μόλις ακουμπάω πάνω της το πουτσοκέφαλό μου είναι τόσο έτοιμη για γαμήσι, που αρχίζει σαν μαγνήτης να το ρουφά και να το καταβροχθίζει. Μου μιλάει από καύλα και θέλει απεγνωσμένα να χύσει. Φαίνεται πως γουστάρει γαμήσι, από μακριά! Όπως και η κωλοτρυπίδα σου η οποία πλέον από το δονητή είναι ορθάνοιχτη κι ολοστρόγγυλη, έτοιμη να δεχτεί και το πιο σκληρό ξεκώλιασμα…

Σαν πουτάνα λοιπόν θα σε πηδάω και θα σφαδάζεις από την καύλα και την απόλαυση. Θα νιώθεις ότι ο κώλος σου ξεσκίζεται και τον πούτσο μου να έχει φτάσει μόνο στη μέση και να 'χει άλλο τόσο. Και θα παρακαλάς για πιο πολύ. Γιατί μόνο όταν τον φτάνω μέχρι τον πάτο της κωλάρας σου και στον σφηνώνω κυκλικά καταλαβαίνεις πραγματικά τι θα πει να τον παίρνεις από πίσω. Και όσο στον πηδάω δυνατά με τα αρχίδια μου να χτυπάνε από πίσω, μαζί μου, χύνεις και 'συ παράλληλα από τη μουνάρα σου κατεβάζοντας ποτάμια τα υγρά. Γιατί μόνο εγώ γλυκιά μου σου χαρίζω την απόλυτη ηδονή, με τον τρόπο που ξεκαυλώνω τη μουνάρα σου και ξεπατώνω την κωλάρα σου...


No comments:

Post a Comment