May 25, 2019

Στο απροχώρητο!

Σου αρέσει το πως με κρατάς συνέχεια καυλωμένο μανάρα μου; Αααααχ... πες μου: πόσο καιρό το ήθελες αυτό; Έκανες τέτοιες πουτανιές και με τους άλλους γκόμενούς σου; Το ξέρανε πόσο μεγάλη καριόλα είσαι; Γουστάρεις που γίνεσαι για πάρτη μου, το μικρό μου πρόστυχο τσουλάκι;

Θέλω με τη σειρά μου, να σε κάνω να τρελαθείς από την καύλα... δεν με νοιάζει τίποτε άλλο αυτή τη στιγμή... μόνο να σε φέρω στο σημείο όπου ξεφεύγοντας από κάθε έλεγχο θα παρακαλάς για το καυλί μου. Oι πρωινές μου καύλες δεν έχουν σβήσει οριστικά και χρειάζομαι κάτι έντονο. Όπως το υπέροχο κωλαράκι σου για παράδειγμα... Το μεσημέρι. Κατ' ευθείαν μετά τη δουλειά! Δεν θα αργήσουμε, στο υπόσχομαι...

Δεν μπορείς να μου χαλάσεις το χατίρι και ούτε ήθελες βέβαια... Με το που βρισκόμαστε, σου κατεβάζω με μια κίνηση το κολάν φορμάκι σου, αποκαλύπτοντας επιτέλους το θεσπέσιο κωλαράκι σου. Γουστάρω να χουφτώνω με μανία τα κωλομέρια σου... Τι καυλερά που είναι! Υπέροχα, σφιχτά και στρουμπουλά… ό,τι πρέπει για πήδημα.

Σήμερα φοράς το καυλιάρικο μαύρο στρινγκ με τη πεταλούδα, το οποίο και δεν θα βγάλεις όσο σε γαμάω. Στο λέω… Θέλω να βλέπω τη δαντέλα μούσκεμα από το μουνί σου που θα το κάνω να στάζει συνεχώς υγρά. Μιλάω πρόστυχα, ωμά και ξάστερα ενόσω σου παιδεύω με μανία τη κλειτορίδα και την πίσω τρυπούλα σου, ενώ με το άλλο χέρι έχω πιάσει τον πούτσο μου και αρχίσει τα πουτσοσκάμπιλα στα κωλομέρια σου. Θες να σε κάνω να χύσεις έτσι, καύλα μου; Έτσι πρόστυχα, σαν φτηνή γαμιόλα;

Χύσε λοιπόν πουτάνα! Πριν σε γαμήσω! Το μουνόχυμά σου ποτάμι… κυλά στα μπούτια σου, γεμίζει το χέρι μου... Τα πόδια σου τρέμουν από την ένταση.  Ίσα που πρόλαβα να σου κλείσω το στόμα πριν μας ακούσει όλη η πολυκατοικία... το μόνο που καταφέρνεις να πεις με κλειστό το στόμα είναι ένα αργόσυρτο  «μμμμμμμμμ.....». Σ' έχω ξετινάξει στον έβδομο ουρανό και πίσω… και έχεις πάθει τη πλάκα σου από την ένταση που ζεις...   

Και που να δεις τώρα τι θα συμβεί... τι πάει να πει πήδημα! Σε πετάω πάνω στο κρεβάτι. Με μισοκατεβασμένο το στρινγκ και το ξεκούμπωτο σουτιέν να κρέμεται άτσαλα πάνω σου. Ξεφτυλισμένο θέαμα, βρώμικης, φτηνής τσούλας, έτοιμη να «υποστεί» τις πρόστυχες ορέξεις μου.

Παίξε τώρα λίγο με το μουνάκι σου, καύλα... θέλω να σε δω να μαλακίζεσαι για πάρτι μου... Είμαι σε παραλήρημα ερωτικού αυτοσχεδιασμού. Βαθιά μέσα σου ντρέπεσαι όμως… το υποσυνείδητό σου έχει ακόμα ψήγματα σεμνοτυφίας. Αργά και λίγο διστακτικά, φέρνεις τα δάχτυλα του δεξιού της χεριού στο μουνί σου και αρχίζεις δειλά να τρίβεις τη πρησμένη κλειτορίδα σου... Στη θέα του σηκωμένου πούτσου μου η πόρνη μέσα σου παίρνει το πάνω χέρι… αμέσως βρίσκοντας τελείως το θάρρος σου ανταποκρίνεσαι και συνεχίζεις να μαλακίζεσαι με περισσότερη ένταση και καύλα.

Η φάση με είχε στείλει τελείως... Το θέαμα μιας σοβαρής τραπεζικής υπαλλήλου που μαλακίζεται ξεδιάντροπα στο κρεβάτι μου για μένα, μ' έχει ερεθίσει αφάνταστα. Τώρα αυνανίζομαι και εγώ με το παλούκι μου μπροστά σου, έχοντας το βλέμμα σου καρφωμένο πάνω του... το λιγουρεύεσαι με πόθο και προσμονή. Είμαστε πλέον δύο ζώα σε έξαψη. Για κάνα δεκάλεπτο παιζόταν αυτό το παιχνίδι. Κόντευες να χύσει πάλι, αφού απολάμβανες αφάνταστα το αμοιβαίο αυνανισμό μας αλλά δεν έχω σκοπό να σ' αφήσω να ικανοποιηθείς μόνη σου...

Ορμάω στο κρεβάτι και το αντικαθιστώ το χέρι σου με το κεφάλι μου. Αρχίζω να τρώω το μουσκεμένο μουνί σου με μανία, σηκώνοντας με τα χέρια μου τα πόδια σου ψηλά για να αυξήσω την καύλα σου στο μέγιστο… Ρουφάω,  γλείφω,  δαγκώνω με πώρωση το υπέροχο μουνάκι, το σκάβω με τη γλώσσα μου όσο πιο πολύ γίνεται... Μυρίζει έντονα… υγρά και ιδρώτα. Σου αρέσει πουτανάκι μου που καταβροχθίζω το μουνάκι σου; Θα σε κάνω να τσιρίξεις από ηδονή. Να το… χύνει και πάλι! Ό,τι είχε μείνει από μουνο-υγρά... Στο στόμα μου. Θα στο τρελλάνω τελείως!

Έχω φτάσει και 'γω στο απροχώρητο. Μωρό μου δεν θα κάνεις το ίδιο και για μένα; Κοίτα πως σε περιμένει ολόρθος ο πούτσος μου... έλα να μου δείξεις πως κάνεις πίπα στον γαμιά σου... για να δω... είσαι καλό τσουλάκι;

Υπακούς αμέσως... Καθισμένη στα τέσσερα σαν σκύλα  πιάνεις το καυλί μου που καίει από ερεθισμό και το τρίβεις στο μουτράκι σου... Εγώ σε πιάνω από το κεφάλι ενθαρρύνοντας να κάνεις πιο πρόστυχα τη πράξη σου. Έτσι μωρό μου... έτσι το καλό πουτανάκι... Ρούφα τον τώρα! Κάνε τσιμπούκι όπως γουστάρει ο εραστής σου. Δείξε μου την τέχνη σου! Και με μια απότομη κίνηση στον μπουκώνω όλον στο στόμα σου...

Τον τσιμπουκώνεις όπως πάντα... Με περίσσια τέχνη. Καυλώνοντάς με συνεχώς! Μπράβο καριόλα, ωραία το κάνεις... Σου αξίζει που τρως αυτό τον πούτσο! Κάθε φορά που σ' ενθαρρύνω με βρωμόλογα και χουφτώνω πότε τα υπέροχα βυζάκια σου και πότε τα σφιχτά κωλομέρια σου, φτιάχνεσαι πολύ και σε κάνω να μου τον τρομπάρεις και να τον γλείφεις με μανία....

Δεν θα μπορούσα όμως να αντέξω πολύ μετά από τέτοιες καύλες και δεν θέλω να χύσω πριν ξεσκίσω το μουνάκι σου, οπότε σε διακόπτω από την αχόρταγη απασχόλησή σου. Ξαπλώνω ανάσκελα με την πούτσα μου όρθια και κατακόκκινη... Έλα έτσι μωρό μου... έλα να καθίσεις στο παλούκι μου να σε γαμήσω ιππασία, να δεις τι πάει να πει πούτσος. Ήρθε η ώρα να σε ξεσκίσω! Και φυσικά παίρνεις στάση αμέσως...

Έρχεσαι από πάνω μου, πιάνεις το παλούκι μου και αρχίζεις να τον τρίβεις στα μουνόχειλά σου, ψάχνοντας συγχρόνως να φωλιάσεις το πουτσοκέφαλο στη μουνότρυπά σου. Μόλις το στρώνεις, με μια κίνηση βυθίζεις τη λεκάνη σου και καρφώνεις τη πούτσα μου στα βάθη σου... Πόνεσα λίγο μόλις μπήκα αλλά ήμουν πολύ καυλωμένος για να δώσω περισσότερη σημασία. Εσύ ήδη ανεβοκατεβαίνεις ιππεύοντας το στητό καυλί με μανία ενώ εγώ σε υποβαστάζω από τα κωλομέρια και σε βοηθώ να τον καρφώνεις μέσα σου, όσο πιο άγρια και βαθιά γινόταν...

Καυλιάρα μου... έτσι... ξεσκίσου... Σου αρέσει που γαμιέσαι μαζί μου, ε; Σου αρέσει που στον καρφώνω μεσημεριάτικα; Το ξέρουν οι συνάδελφοί σου τι πουτανίτσα είσαι; Αχ και να 'ξεραν... σου λέω συνεχώς, καυλώνοντάς σε για να γαμηθείς ακόμα πιο άγρια… Έχουμε ιδρώσει και οι δύο πάρα πολύ, μουγκρίζουμε σαν ζώα και ξεσκιζόμαστε με μανία ενώ και το πράγμα είχε ξεφύγει τελείως. Παλαβός από πάθος χουφτώνω ότι βρω μπροστά μου από το υπέροχο κορμί σου. Πότε-πότε σηκώνομαι όσο μπορούσα για να δαγκώσω τα βυζάκια σου, ενώ άστατα και αγριεμένα σφίγγοντας τα κωλομέρια σου, έσπρωχνα το υγρό μουνάκι σου να χωνέψει όσο καλύτερα γίνεται το παλούκι μου. Εσύ χορεύεις πλέον πάνω στο καυλί μου με όση δύναμη της σου έχει απομείνει, με κλειστά τα μάτια, έχοντας κοκκινίσει ολόκληρη και παρακαλώντας με συνεχώς να σε ξεσκίζω όσο πιο πολύ μπορούσα.

Aνταποκρίνομαι στις καύλες σου όσο καλύτερα γίνεται, με αποτέλεσμα μετά από λίγο να αρχίσεις να χύνει και πάλι, με σπασμούς πάνω στο καυλί μου, σκούζοντας σαν ξαναμμένη γάτα. Πού να αντέξω και εγώ άλλο... Σε ξεκαβαλλάω από πάνω μου,  σηκώνομαι γονατιστός, σ' αρπάζω από τα μαλλιά και σπρώχνω μπροστά απ' τη μούρη σου το πουτσοκέφαλό μου. Κλείνεις τα μάτια και ανοίγεις λίγο το στόμα για να υποδεχτείς το αναπόφευκτο...

Λίγα μόνο δευτερόλεπτα. Οι πρώτες ριπές καυτού σπέρματος είναι γεγονός... "Πάρτα γαμιόλα!"... "Πάρτα στο μουτράκι σου ψωλέτα!"... "Βρωμιάρα, με στράγγιξες!"... Έχυνα... έχυνα... έχυνα... Οι πρωινές μου καύλες είχαν επιτέλους εκτονωθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο γεμίζοντας το πανέμορφο προσωπάκι σου καυτό ψωλόχυμα...

Σωριαζόμαστε και οι δύο εξαντλημένοι. Ήταν από τα καλύτερα γαμήσια της ζωής μου... 


No comments:

Post a Comment