May 19, 2019

Πίπα - μούνος, εναλλάξ

Μωρό μου, χθες ήσουν απίστευτη μουνάρα με το ξέκωλο λευκό φορεματάκι που σου χάρισα. Ιδιαίτερα όταν γονάτισες μπροστά μου για τσιμπούκι... Σ' έβλεπα που πέρασες μια φορά την γλώσσα σου σε όλο το μήκος του καυλιού μου από τη ρίζα ως την αρχή και ήσουν μια οπτασία καύλας! Τον έπιασες, τον μαλάκισες λίγο, τον σήκωσες και έβαλες τη γλώσσα σου στ' αρχίδια μου.... έκανε κύκλους και έλιωνα. Όταν εκεί που μου τον έπαιζες και ξαφνικά τον έφτυσες και άρχισες να τον παίρνει σιγά σιγά με μανία στο στόμα σου... τον ρούφαγες τόσο βαθιά… τον εξαφάνιζες...

Με τρέλαινες έτσι που σήκωνες το βλέμμα σου και με κοιτούσες τσιμπουκωμένη, γονατισμένη μπροστά στο κρεββάτι, με τη κωλάρα σου να διαγράφεται ανάγλυφη κάτω από το στενό ύφασμα και ήθελα να χύσω. Τη βρίσκεις να με βασανίζεις και γι' αυτό με μια κίνηση έπιασα το κεφάλι σου και έσπρωξα το καυλί μου πιο βαθιά. Πνίγηκες νομίζω και πήγε να μου ξεφύγεις, όμως σ' έπιασα απ' τα μαλλιά και σε έσπρωξα πίσω. Ακούμπησες στον καθρέφτη… τώρα δεν μπορούσες να κάνεις τίποτα.

Άρχισα να γαμάω το στόμα σου κρατώντας σε με τα χέρια μου από τα μαλλιά και τα μάγουλα και το πηγούνι... ναι, τώρα σίγουρα πνιγόσουν κάθε φορά που έσπρωχνα τον πούτσο μου στο λαρύγγι σου μα σαν έμπειρη τσούλα που είσαι, ήξερες καλά τι έπρεπε να κάνεις... Όλο σου το κορμί στηρίζονταν πάνω στα γόνατα σου και το πούτσο μου. Με άφηνες να σου γαμάω το στόμα ασταμάτητα και όταν χαλάρωνα το ρυθμό έσφιγγες τα χείλια σου γύρω μόνο από το πουτσοκέφαλό μου και άρχιζες δυνατά να μαλακίζεις το παπάρι μου...

Η συνέχεια μας βρήκε πάνω στο κρεβάτι, εσύ ξαπλωμένη επάνω μου σε στάση 69, με την μουνάρα σου στο στόμα μου. Ρούφαγες ξανά το καυλί μου και το κράταγες... το έπαιζες και χούφτωνες τα αρχίδια μου. Εγώ ψαχούλευα με τη γλώσσα μου ξανά το μουνάκι και ξέσκιζα ταυτόχρονα την σούφρα σου με το δονητή. Μιλάμε για καυτή κωλοτρυπίδα... δεν μπορούσα να αντισταθώ έτσι όπως μου είχες στήσει την κωλάρα σου με τις στενές και αχόρταγες υγρές τρύπες σου μπροστά μου. Κάθε φορά που σε άγγιζα με την γλώσσα μου τιναζόσουν μα σ' έπιασα γερά από τα κωλομέρια και έσπρωχνα τη γλώσσα μου λίγο βαθύτερα μέσα σου…

Μπορούσα να ακούσω το λαχάνιασμα από τις ανάσες σου μέσα στο πάθος… Έχυσες στο στόμα μου με ορμή την ώρα που η πλαστική τάπα έσκαβε κυκλικά το πισινό σου. Όλο το όμορφο σώμα σου έτρεμε καθώς τελείωνες. Σαν μεθυσμένη. Άρχισες να φωνάζεις, όλο και πιο δυνατά, καθώς κορυφώνονταν οι απανωτοί οργασμοί σου… σχεδόν ούρλιαζες εκστασιασμένη αδειάζοντας τα ζουμιά σου πάνω στη μούρη μου. Και η γλώσσα μου επίμονη, την έπαιζα τώρα στη κωλοτρυπίδα σου και εσύ σχεδόν κατάπινες το καυλί μου... με είχε κάνει πέτρα!

Μ' είχες φτιάξει τρελλά μανάρα μου και έπρεπε το μουνάκι σου ν' αρπάξει πούτσο. Σ' έβαλα να κάτσεις στα τέσσερα στην άκρη του κρεββατιού και όρθιος άρχισα να σε παίρνω πισοκολλητά. Δυνατά, κρατώντας σε από τα μαλλιά σαν σκύλα. Σε πόναγα αρκετά... κρατώντας το καυλί μου σφημωνένο όλο μέσα σου, πιέζοντας πολύ δυνατά γιατί είχε βρει τον πάτο σου. Θυμάσαι μωρό μου, σε αυτό το κάρφωμά μου δάκρυσες και έκλεισες τα μάτια, καθώς αισθανόσουν τα τοιχώματα από το μουνάκι σου να έχουν ανοίξει διάπλατα, ενώ το πουτσοκέφαλό μου σου πίεζε πλέον την μήτρα αφόρητα. Ξεσκιζόμασταν τώρα άγρια και μούγκριζες μισοκλαίγοντας, εκλιπαρώντας για όλο και πιο έντονη συνέχεια.

Σε κάθε μου χτύπημα αισθανόμουνα ότι θα σε τρυπήσω τελείως και θα σου ξεριζώσω την μήτρα. Για να σε γλυκάνω, μαλάκισα το μουνί σου την ώρα που το γάμαγα. Σε λίγο αισθάνθηκα τον καινούριο σου οργασμό και έχυσες έντονα πάνω στο καυλί μου, δαγκώνοντας τα σεντόνια και μουγκρίζοντας εκστασιασμένη. Ένα χύσιμο μείξη πόνου, καύλας και και ηδονής...

Έμπηξα τον πούτσο μου τέρμα μέσα σου και τράβηξα τελείως πίσω τα μαλλιά σου όπως είχες στηθεί… δεν μπορούσες να κάνεις τίποτα τώρα... πίεζα τον πούτσο μου κυκλικά στη μουνάρα σου, ξεζουμίζοντάς την. Σε άφησα να συνηθίσεις. Και να με ξαναχύσεις! Η φωνή σου ίσα που έβγαινε... είχες ανοίξει πλέον στα δύο. Αισθάνθηκες ότι θα λιποθυμούσες στα χέρια μου, εγώ όμως συνέχισα να σε πηδάω μανιασμένα…

Ούτε που το κατάλαβες πως σε έβαλα να ξαπλώσεις ανάσκελα και σήκωσα τα πόδια σου ψηλά πινελάροντας τον πούτσο μου στα μουνόχειλά σου... ήταν υγρή η μουνάρα σου, έσταζε! Στον έσπρωξα μέσα σου ως την μέση και σ' έπιασα από τους αστράγαλους ανοίγοντας κι άλλο τα πόδια σου και άρχισα να σε γαμάω ως τον πάτο δυναμώνοντας συνέχεια τον ρυθμό.  Γαμιόμασταν τέλεια μωρό μου... έβλεπα το καυλί μου να μπαινοβγαίνει μέσα σου αυτήν την στάση, έβλεπα την απόλαυση ζωγραφισμένη στο πρόσωπό σου, μπορούσα να χαϊδεύω τις βυζάρες σου, ανεβοκατέβαζα τα χέρια μου στα μπούτια, στις γάμπες, στον κώλο σου... έπαιζα με την κλειτορίδα σου, έβαλα τα δάχτυλα των ποδιών σου στο στόμα μου και σε γαμούσα τώρα πολύ τρυφερά.

Φώναζες και έχυνες συνεχώς... δεν άντεχα όμως άλλο. Είχες χύσει πολλές φορές και ήταν η σειρά μου... σηκώθηκα όρθιος μπροστά σου και όπως ήσουν ξαπλωμένη πάνω στο κρεβάτι, άρχιζα να παίζω δυνατά το καυλί μου. Με κοίταζες λάγνα και το βλέμμα σου μου έλεγε να σε χύσω παντού... πως τώρα που σε ξεμούνιασα, τώρα που σ' έκανα να χύσεις σαν πουτάνα, έπρεπε να σου δώσω την καύλα μου... Να σε χύσει ο γαμιάς σου, ο ψωλαράς σου...

Η θέα σου… φρεσκογαμημένη, με το φόρεμα τσαλακωμένο, το στρινγκάκι παραμερισμένο και τα ψηλοτάκουνα… φώναζε να σε χύσω και ξαφνικά άρχισα ν' αδειάζω ποτάμια σπέρματος πάνω στο πρόσωπό σου, στα μάγουλα, στα μάτια, στα μαλλιά. Σε βρήκαν παντού… είχες μείνει με την γλώσσα έξω και ο πούτσος μου ακόμα πιτσιλούσε στα βυζιά σου και ολόγυρα... Έχυνα ασταμάτητα και με κοιτούσες. Καύλα μου ατελείωτη!

Σε πήρα αυτό το βράδυ σε κάθε στάση… Στα τέσσερα… ξαπλωμένη με τα γόνατα σου στους ώμους μου… να κάθεσαι πάνω μου και να μας βλέπεις στον καθρέφτη απέναντι… όρθια εκεί στο τοίχο… στο μπάνιο… παντού... Μόνο το κωλαράκι σου δεν απόλαυσε το καυλί μου αυτή τη φορά. Έτσι και αλλιώς δεν άντεχε άλλο ο λιωμένος από τα γαμήσια με σένα, πούτσος μου...

No comments:

Post a Comment