May 5, 2019

Θέλω να μοιραστώ τη λύσσα σου

Μωρό μου, μαζί σου πλέον ζω τα καλύτερα γαμήσια που έχω κάνει ποτέ! Και πόσο λατρεύω όταν  βγαίνουμε και καθόμαστε αγκαλιά ανάμεσα σε ανυποψίαστο κόσμο, να σου μιλάω πρόστυχα. Να σου λέω το πόσο είμαι σίγουρος που όσοι σε βλέπουν θαυμάζουν την κωλάρα σου και ότι ευχαρίστως θα την έσκιζαν... Ότι θα γουστάρανε τρελά να σε παίρνουν μάτι την ώρα που γαμιέσαι… Και σε κάθε μου λέξη η επιθυμία να μεγαλώνει… να στάζεις από καύλα.

Ξέρω πως θα μ' ανταμείψεις για τη προσπάθειά μου. Με το πιο τέλειο τσιμπούκι! Όποιος το έχει ζήσει μπορεί να καταλάβει. Άγριο, μαστόρικο τσιμπούκι, να νοιώθω πως με φτάνεις σε οργασμό με τη γλώσσα του, αλλά να μη καταφέρνω να χύνω... Να με κοιτάς με ένα βλέμμα που δεν το έχω ξαναδεί, λυσσασμένη για το πούτσο μου και απίστευτα καυλωμένη. Να σφίγγεις τα δάχτυλά σου πάνω στ' αρχίδια μου και να τρίβεις ελαφρά το πρόσωπό σου στη ψωλή μου. Στα τέσσερα και να συνεχίζεις να έχεις το καυλί μου στο στόμα σου κάνοντας τόσο έντονο τσιμπούκι, που να σε σταματάω συνέχεια για να μην εκσπερματώσω.

Το ξέρω πως δεν μπορείς να αντισταθείς στον πούτσο μου καυλιάρα μου. Και θα σε πηδήξει! Θα μου τον πιάσεις εσύ να τον οδηγήσεις μέσα σου. Χωρίς να βγάλεις καν το εσώρουχο, απλά θα το παραμερίσεις. Να σπρώξω μέχρι να μπει όλος μέσα. Στην αρχή θα σε γαμάω σιγά δοκιμάζοντας σε και όσο πιο πολύ υγραίνεσαι, τόσο θα ανέβαζε ρυθμό πηδώντας τη μουνάρα σου πιο δυνατά. Θα νιώσεις τον πούτσο να σε ξεσκίζει με το μέγεθος του, να φτάνει μέχρι την κοιλία σου! Μέχρι να σε οδηγήσει στον πρώτο λυτρωτικό οργασμό που σε κάνει να κραυγάζεις στο κρεβάτι…

Σε θέλω τόσο πολύ που είναι πάνω από τις δυνάμεις μου. Και θα συνεχίσω να σε γαμάω όπως κανείς άλλος δεν το έχει κάνει ποτέ. Να σε έχω διαρκώς σε παραλήρημα καύλας, να κουνάς έντονα το κεφάλι δεξιά και αριστερά σαν να σε διαπέρασε ρεύμα, τρελλαμένη από το πόθο του να μου δώσεις το κορμί σου το γεμίσω με τα σημάδια που θα σου θυμίζουν όλη την εβδομάδα πόσο εκτεθειμένη είσαι απόψε στις ορέξεις μου. Και δεν πρόκειται να σταματήσω μέχρι να χύσεις, περισσότερες φορές από όσες έχεις χύσει συνολικά τον τελευταίο χρόνο...

Πόσο λυσσασμένη για τον πούτσο μου είσαι κοπέλα μου; Με ξεσηκώνει αυτή σου η ακατάσχετη επιθυμία. Την επόμενη φορά που θα σε γαμάω πισωκολλητά θέλω να σε βλέπω στο καθρέφτη να τσιμπουκώνεις τον μεγάλο δονητή. Συναίσθημα απόλυτου ξεσαλώματος και καύλας, δημιουργεί ένα ανεπανάληπτο σκηνικό. Να με βλέπω να έχω χώσει το χοντρό καυλί μου στη μουνάρα σου, να σε καρφώνω όπως δεν είχα ξανακάνει στη ζωή μου και να ρουφάς το πλαστικό ομοίωμα χαμογελώντας. Ένα στο μουνάκι και ένα στο στόμα! Ένα ελιξίριο παράτασης χωρίς να χύνω, ένα νεύμα για να σε ξεπατώνω στο γαμήσι.

Για να συνεχίσουμε στον καναπέ. Να σε βάλω να κάτσεις πάνω στον έτοιμο να σπάσει από την καύλα πούτσο μου και εσύ να ψάχνεις κουνώντας το κωλαράκι σου με χίλιους τρόπους -όσο σε γαμάω- να γλυκάνεις τη φαγούρα του σφιχτήρα σου. Μέχρι που η σφήνα σε ανακουφίζει. Με τις δυο τρύπες γεμάτες, ζεις σε άλλο κόσμο μωρό μου. Το βλέπω στο βλέμμα σου… όταν δεν σου φτάνει το καυλί μου μέσα σου, φώναζει ότι θέλεις και από αλλού να γαμηθείς. Σαν την καλύτερη πουτάνα!

Πάρε και πάρε και πάρε, μέχρι όσο μέσα μπορώ! Είσαι τρελά καυλωμένη και δεν χορταίνεις να τρως πούτσο. Με κάθε τρόπο. Σε κάθε στάση. Από παντού! Και 'γω να 'χω την ευτυχία να γαμάω έναν από τους ωραιότερους κώλους. Μέχρι τελικής εξάντλησης, όπου επιτέλους ξεσπάω όλη τη καύλα ωρών και σου χύνω τη κοιλιά σου, τις βυζάρες σου, το λαιμό σου... όλο σου το κορμί…


No comments:

Post a Comment