May 12, 2019

Τόσο γλυκιά και πρόστυχη καύλα μου βγάζεις

Όλα σου μωρό μου, όλα σου με φτιάχνουν! Ολόκληρη στάζεις καύλα! Το πρόσωπό σου όταν με κοιτάς και με προκαλείς να παίξω με το κορμί σου είναι τόσο μα τόσο πρόστυχα όμορφο και προκλητικό... τόσο καυλωμένο... Για μένα, είσαι ένας άγγελος με πολύ ξεσηκωτικό μυαλό. Ένας άγγελος που άλλες στιγμές διαλέγει να είναι το πιο γλυκό πλάσμα του κόσμου, και άλλοτε διαλέγει να είναι ένα πρόστυχο πουτανάκι. Και πάντα μπροστά μου, είσαι και τα δύο.

Θέλω να βάλεις τακούνια και να ξαπλώσεις στο κρεββάτι να σε δω να χαϊδεύεσαι. Τις μαύρες τις γόβες, τις 10ποντες! Να με καυλώσεις και να χάσω τα λογικά μου. Σε βρώμικες στάσεις που ξέρεις ότι μ' αγριεύουν. Γιατί και εσύ γουστάρεις μωρό μου να μ' έχεις πάντα με τις καύλες στο κόκκινο. Με διέλυσες σαν άντρα με τα πρόστυχα καυλοκαμώματά σου, με απογείωσες! Τέτοια γυναίκα με τα όλα της δεν έχω ξανααισθανθεί δίπλα μου!

O πούτσος μου σήμερα, είναι χοντρός και στιβαρός, ακριβώς όπως τον θέλεις. Σχεδόν αμέσως το σκληρό καυλί μου θα γεμίσει το στόμα σου... δεν θα κουραστείς να με φτιάξεις, θα σου δίνω ρυθμό και εσύ απλά θα απολαμβάνεις. Θα στον τρίβω πάνω στα μάγουλα θα πιέζεις τα χείλη σου πάνω του. Θα νιώθεις τον πούτσο να φτάνει μέχρι τον λαιμό σου. Τόσο καυλωμένο που σχεδόν το θα τον δαγκώνεις και θα ζορίζονται τα χείλη σου…

Σκέψου μωρό μου πώς θα πάλλεται μέσα στο στόμα σου και πόσο πολύ θα σε καυλώνει να τον κρατάς από τη βάση του και που και που να τον βγάζεις από το στόμα σου για να τον γλύψεις από πάνω μέχρι κάτω και μετά να τον ξαναχώνεις μέσα. Και την ώρα που το καυλί θα μπαινοβγαίνει στο στόμα σου να έχεις χώσει το δάχτυλό σου βαθειά μέσα στη μουνάρα σου και να τη γαμάς, στην αρχή αργά, μετά πιο γρήγορα…
 
Γουστάρεις να μάθεις τι άλλο θα ΄θελα να σου κάνω; Θα σε γάμαγα με τα δάκτυλα μου στον κώλο σου και μετά θα έγλυφα την ουράνια γεύση σου! Θα έγλυφα όλο το κορμί σου, από τα δάκτυλα τον ποδιών μέχρι τα πανέμορφα μεταξένια μαλλιά σου! Θα δάγκωνα τις ρώγες των βυζιών σου και θα σ' έκανα να βογκήξεις από γλυκό πόνο! Θα σ' έστηνα μπροστά μου στα τέσσερα να σου σκίσω τον κώλο και το μουνί σου! Θα στον έχωνα και θα έκλαιγες από καύλα! Θα έπαιζα τη τεράστια πούτσα μου μπροστά σου μέχρι να φύγουν με δύναμη τα χύσια μου στον αέρα και να σε λούσουν παντού!

Εσένα τη καυλιάρα! Σε θέλω ερωμένη μου! Σε θέλω πολύ! Με τρελαίνεις! Θέλω να σε κυκλοφορώ και να στα δίνω για πάρτη σου! Θέλω να σ' έχω δική μου, σε όλα μου τα βίτσια! Θέλω να σου γλύφω το μουνί χίλιες φορές και συ το πούτσο μου κάθε μέρα! Στόχος; Να νιώσεις όλη τη γκάμα της απόλαυσης… Από καλογαμημένη γυναικάρα μέχρι ξεσκισμένο πορνίδιο… Εμείς μωρό μου, είμαστε σα δυο σταγόνες νερό. Τρυφεροί εραστές και πρόστυχοι καυλιάρηδες μαζί. Και να θυμάσαι… δεν υπάρχει πιο ωραίος συνδυασμός!


No comments:

Post a Comment