September 29, 2018

Υπερωρίες για να γίνει απογραφή

Θυμήσου καύλα μου τις στιγμές… Όταν σε πιάνω από την μέση και σε κολλάω πάνω στο σώμα μου. Το πόσο ανατριχιάζεις και συντονίζεσαι με τα ζωώδη σου ένστικτα. Όπως τη τελευταία φορά που βρεθήκαμε στην αποθήκη με τα αναλώσιμα όπου έκανες απογραφή. Τα χείλη μας ενώθηκαν και η γλώσσα μου βρισκόταν μέσα στο στόμα σου και έπαιζε με την δικιά σου. Ένιωσες κάτι σκληρό να σου πιέζει τη κοιλιά. Ήταν ο πούτσος μου. Χοντρός και μεγάλος. Βασικά, αυτές οι δύο λέξεις -χοντρός, μεγάλος- είναι πολύ λίγες για να περιγράψεις το πόσο χοντρός και μεγάλος φαινόταν ο πούτσος μου μέσα από το παντελόνι μου. Δε λέει να μου πέσει μαζί σου! Καύλωσες αυτόματα. Ήθελες να μου ζητήσεις να σε ξεσκίσω εκείνη ακριβώς τη στιγμή. Τόσο μούσκεμα ένοιωθες το μουνάκι σου...

Είχα όμως άλλες προτεραιότητες και σε λίγο ρουφούσα τις ρώγες σου με μανία. Προσπαθούσα να βάλω ολόκληρο το στήθος σου στο στόμα μου κι αυτό σε τρέλαινε. Είχες θολώσει: παραδοθεί εντελώς. Δεν σκεφτόσουν πλέον να μείνεις αγάμητη. Ό,τι κι αν σου ζητούσα εκείνη τη στιγμή θα το έκανες. Η γλώσσα μου έπαιζε με τις ρώγες σου και με το χέρι μου έτριβα το μουνάκι σου πάνω από το κυλοτάκι σου μου. Το παραμέρισα στην άκρη και ένιωσες το δάχτυλό μου να μπαίνει μέσα σου. Ήταν τα πιο μακριά δάχτυλα που έχεις ποτέ νιώσει από άντρα. Δεν έχεις ιδέα αν έβαλα και δεύτερο μέσα στο μουνί σου αλλά ένιωθες να σε γαμάει πούτσος κανονικός και όχι δάχτυλα. Τα είχα τερματίσει μέσα σου ενώ ρουφούσα πλέον το ένα σου βυζί, δαγκώνοντας τη ρώγα του. Πότε ρούφηγμα και πότε δάγκωμα... Δεν υπήρχε περίπτωση να σ' αφήσω χωρίς να τελειώσεις. Δαχτυλιάζοντάς σου το μουνί και θηλάζοντάς σου το στήθος, σ' ανάγκασα να μουγκρίσεις από καύλα και να αφεθείς. Σε συνδυασμό με την γλώσσα μου που έγλειφε τις ρώγες σου, τέλειωσες γρήγορα και δυνατά! Χύνοντας τα ζουμιά σου πάνω στο χέρι μου...

Στη συνέχεια πέρασες τη παλάμη σου πάνω από τον πούτσο μου, έξω από το σλιπάκι. Ήθελες να διαπιστώσεις και με την χούφτα σου πόσο μεγάλος και χοντρός ήταν. Και ήταν πολύ! Άρχισες να μου παίζεις το καυλί πάνω από το σλιπ και ανά διαστήματα πείραζες και τα αρχίδια μου. Πέρασες το χέρι σου μέσα από το μποξεράκι μου και μου τον έπαιξες αργά. Κατέβασες το κεφάλι σου προς τα κάτω. Μου έγλειψες τ' αρχίδια και η γλώσσα σου σπατουλάρισε το πουτσοκορμό από το κάτω μέρος του, προς τα πάνω. Το πουτσοκέφαλό μου ήταν τεράστιο. Δίστασες για μια στιγμή αλλά τελικά το έβαλες στο στόμα σου. Μόνο το κεφαλάκι μου γέμισε σχεδόν όλη τη στοματική σου κοιλότητα. Χωρίς να το καταλάβω, ο πούτσος μου βρισκόταν ήδη στο στόμα σου και είχες ξεκινήσει να μου τον ρουφάς αργά... Είχα κλείσει τα μάτια και απολάμβανα ότι συνέβαινε. Προσπάθησες να βάλεις τον πούτσο μου όσο πιο βαθιά μπορούσες στο στόμα σου. Πνιγόσουν συνεχώς αλλά επέμενες, πιέζοντας για να φτάσεις στη ρίζα. Τα σάλια σου έβρεχαν το πηγούνι σου και έσταζαν από το πούτσο μου στο πάτωμα. Εναλλάσοντας ρυθμούς, μου τον έπαιζες με τα χείλη σου και η γλώσσα σου παίδευε το καυλί μου, μέχρι που κόντευα να χύσω μέσα στο λαιμό σου. Όλη αυτή την ώρα, τα μάτια σου ήταν καρφωμένα στα δικά μου και τα χέρια σου χάιδευαν τα αρχίδια μου. Δεν άντεχα άλλο, έπρεπε να σε γαμήσω!

Λίγο πριν χύσω το κατάλαβες και σταμάτησες. Σηκώθηκες και βρήκα την αυτοσυγκράτηση να σου ανοίξω τα πόδια και να έρθω ανάμεσα τους. Ήθελα να σε καρφώσω μέχρι τη μήτρα, να σε λειώσω στο γαμήσι, μα ταυτόχρονα να σε τυραννήσω ακόμα. Να σε ζορίσω άγρια, να σε κάνω να παρακαλέσεις για το καυλί μου. Με κάποιο τρόπο να εκμεταλλευτώ την καύλα σου. Σου χτυπούσα λοιπόν τον πούτσο πάνω στο μουνί σου, σου έτριβα με αυτόν την κλειτορίδα αλλά δε τον έβαζα μέσα. Είχα σκοπό να σε παιδέψω πολύ. Ο ψώλαρος χάιδευε το μουνάκι σου γύρω-γύρω. Έπαιζε με τα μουνόχειλα σου, ακουμπούσε την κλειτορίδα σου. Είχες πάρει φωτιά. Εκλιπαρούσες πλέον να σε πηδήξω! Είχε έρθει η ώρα σου. Σου ζήτησα να γoνατίσεις στα τέσσερα και αμέσως σφήνωσα τον πούτσο μου μέσα στο μουνί σου. Σε κάρφωσα με όση δύναμη είχα. Προσπάθησες να μην φωνάξεις πολύ δυνατά, αλλά ήδη ένιωθες τον πούτσο να μπαινοβγαίνει γρήγορα μέσα στο μουνάκι σου και τρελαινόσουν από καύλα. Φώναζες χωρίς να σε νοιάζει τι υπάρχει τριγύρω μας και πού βρισκόμαστε...

Επιτέλους, μετά από τόση αναμονή, ένιωθες αυτό το καυλί μου για τα καλά μέσα σου. Απότομα και άγρια, όσο δεν έπαιρνε άλλο. Είχα σηκωθεί και σε είχα καβαλήσει από πίσω και αισθανόσουνα τον πούτσο μου να μπαίνει μέσα στο μουνί σου πιο βαθιά από ποτέ. Σου έσφιγγα τον κώλο ανοίγοντάς σου τα κωλομέρια και πότε-πότε σου έδινα και μπατσάκια στα κωλομάγουλα. Η καύλα μας είχε χτυπήσει κόκκινο. Έχυνες κάθε δυο λεπτά όσο απίστευτο και αν σου φαίνονταν αυτό. Εγώ έβλεπα πόσο σου άρεσε, καταλάβαινα την ζωώδη επιρροή που ασκούσα πάνω σου και το είχα εκμεταλλευτεί σε όλο το γαμήσι. Και αυτό σε καύλωνε ακόμα περισσότερο. Ένιωθες εξαντλημένη. Δεν θυμόσουν καν πόσες φορές είχες τελειώσει όσο σε πήδαγα. Εκτός του ότι έχω μεγάλο πούτσο και ξέρω να τον χειρίζομαι πολύ καλά, είσαι και 'συ που με φτιάχνεις απίστευτα μουνάρα μου! 

Για το μεγάλο φινάλε, έπεσες πάνω στον πούτσο μου σα λυσσασμένη. Τον ρουφούσες, τον δάγκωνες, τον πιπιλούσες. Όταν ένιωθες ότι πλησίαζα στο να τελειώσω, σταματούσες και απλά μου έγλειφες το πουτσοκέφαλο και μου τον έπαιζες βασανιστικά αργά. Όταν ηρεμούσα τον ξαναέβαζες μέσα στο στόμα σου και μου τον έσφιγγες σφιχτά με τα χείλη σου καθώς τον μπαινόβγαζες γρήγορα ανάμεσά τους. Λίγο πριν χύσω σταματούσες πάλι και τον χτυπούσες απαλά στα μάγουλά σου και στις τσιμπουκοχειλάρες σου. Μ’ έφτασες στο χείλος του οργασμού και με σταμάτησες αρκετές φορές μέχρι που με λυπήθηκες και μ’ άφησες να χύσω μέσα στο στόμα σου, γευόμενη τα χύσια μου μαζί με τα σάλια σου που είχαν τρέξει πρωτύτερα. Στον κυκλώνα ενός οργασμού που μου τίναξε τα μυαλά και τις ορμές σε ουράνια ύψη.

No comments:

Post a Comment