October 20, 2018

Μια έκτακτη επίσκεψη

Εγώ έχω στοιχειώσει το μυαλό σου, καύλα μου… Σε φαντάζομαι ότι με σκέφτεσαι και έχεις μαλακιστεί τις τελευταίες μέρες, για πάρτη μου, αρκετές φορές και έχεις χύσει ξανά και ξανά στο ζεστό μουνί σου. Ότι κάθε φορά που το κάνεις, φαντασιώνεσαι πως γαμιέσαι μαζί μου. Συνήθως, όταν χαλαρώνεις στο σπίτι το βραδάκι και ξανά πάλι την ίδια ώρα, την επόμενη μέρα. Αλλά μερικές φορές και το πρωί, πριν πας στη δουλειά σου. Τότε, το κάνεις στα γρήγορα στο σπίτι σου, όπου βρεις και όπου σταθείς, και μετά φεύγεις κατευθείαν για το γραφείο μόλις γεμίσει το μουνί σου με τα χύματά του. Έτσι… για μια προσωρινή έντονη εκτόνωση.

Μπορείς να μου τηλεφωνήσεις για να έρθω, βέβαια. Όποτε βρεις την ευκαιρία και λείπει ο μαλάκας σου. Θα μου ανοίξεις την πόρτα και θα σκύψεις για να φτάσεις και να αρπάξεις το παντελόνι μου και να βγάλεις έξω το καυλί μου. Εγώ θα στηρίζομαι με το ένα γόνατο στον καναπέ για να έχω σταθερή ισορροπία και θ' αρχίσω να σε χαϊδεύω και να  σε φιλάω παθιασμένα. Μπορώ αμέσως να γευτώ τον ερεθισμό σου στα χείλια σου και η μυρωδιά καυλωμένης γυναίκας στο δωμάτιο, κάνει -όπως πάντα- το κεφάλι μου να πάει να σπάσει...

Σύντομα παραμερίζω το στρινγκάκι σου για να τσεκάρω το πόσο έτοιμη είσαι! Αποκαλύπτω το υγρό και γυμνό μουνί σου και οδηγώ το χέρι μου να το αγγίξει. Βάζω το δάχτυλό μου εύκολα ανάμεσα στα χείλια του μουνιού σου και αισθάνομαι ότι είσαι μούσκεμα. Είσαι γεμάτη από μουνοζουμιά για μένα, μωρό μου… είναι ακριβώς αυτό που περίμενα. Ζεστά, λαχταριστά υγρά να γεμίζουν τη τρύπα σου και να καίει…

Θα βάλω τα δάχτυλά μου στην κλειτορίδα σου και θα τ' αφήσω να κυλήσουν μέσα σου. Να μουσκέψουν καλά, μέχρι να βγάλω το χέρι μου και σου βάλω τα δυο δάχτυλά μου στα χείλη σου. Θα ζωγραφίσω με τα ζουμιά σου τα χείλη σου και θα σε φιλήσω και πάλι. Οι γλώσσες μας θα χορεύουν μαζί και εγώ θα σου γλύφω το μουνόχυμα από το πρόσωπο... Μοναδική αίσθηση λαγνείας!

Το χέρι μου έχει επιστρέψει πίσω στο μουνί σου και ξαναβάζω τα δάχτυλα μου στα υγρά σου χείλη. Αυτή τη φορά, φέρνω τα δάχτυλά μου πάνω στο στόμα μου και ενώ τα βάζω μέσα βαθειά, τα γλύφω ταυτόχρονα. Τρέχω τη γλώσσα μου πάνω τους και τελειώνω τη διαδρομή με μία κίνηση στην άκρη της γλώσσας μου. Θέλεις τόσο πολύ να σου γλύψω το μουνί σου, που σε λίγο θα γαμηθεί τρελλά… Να το πάρω στο στόμα, να το νιώσεις βεντουζωμένο στο πρόσωπό μου και τη γλώσσα μου να σκαλίζει τα βάθη του. Τόσο βαθειά, που δεν θα μπορώ να αναπνεύσω καλά.

Χωρίς να πω ούτε μια λέξη, κατεβαίνω κάτω από το στήθος σου, το στομάχι σου και τώρα είμαι μόλις λίγα εκατοστά μακριά από το καυλωμένο σου μουνί. Ανασαίνω την οσμή του βαθειά και απολαμβάνω την εκπληκτική μυρωδιά του. Χωρίς δισταγμό πια, βάζω την άκρη της γλώσσας μου και στο κάτω μέρος του ανοίγματος σου και γλείφω προς τα πάνω την κλειτορίδα σου. Η γλώσσα μου γεμίζει μουνόχυμα και το καταπίνω σαν να είναι το καλύτερο πράγμα που έχω γευτεί ποτέ…

Καύλα μου, τώρα θα γαμήσω το πρησμένο μουνί σου που είναι γεμάτο από τα ζουμιά του. Ο πούτσος μου μπαίνει μέχρι το πάτο στη μουνάρα σου και τα χύσια της πραγματικά τον έχουν κάνει μούσκεμα. Όπως είσαι ξαπλωμένη σου ανοίγω με τα δάχτυλά μου τα  μουνόχειλα και ενώ τραβιέμαι προς τα έξω, σου τον χώνω με πολύ δύναμη στο μικρό και μουσκεμένο σου μουνάκι. Τον πούτσο μου στο μουνί σου συναντούν μαζί και τα δύο δάχτυλα μου, που όση ώρα σου τον έχω μέσα, τα βγάζω και τα βάζουμε εναλλάξ στο στόμα μας και μετά σου τα ξαναβάζω γιατί τα θέλεις και αυτά μέσα σου. Δεν σου φτάνει μόνο το καυλί!

Είσαι τόσο λιγωμένη από καύλα, που εκείνη τη στιγμή τελειώνεις! Το κεφάλι του πούτσου μου θα κάνει κύκλους μέσα στο μουνάκι σου όσο θα χύνεις. Και πράγματι, χύνεις τόνους πάνω στο καυλί μου. Δεν μπορώ να πιστέψω πως τα βγάζεις όλα αυτά τα υγρά από μέσα σου, μωρό μου. Και μόλις χύσεις και σφιχτείς επάνω μου, θα τον βγάλω από την πεινασμένη τρύπα σου και χωρίς να περιμένω πια, θα σκύψω και θα σου ρουφήξω όλα όσα έχεις βγάλει για μένα. Να τα πιω ζεστά. Η γεύση σου είναι σκέτο νέκταρ… το πιο γλυκό επιδόρπιο!

No comments:

Post a Comment