September 1, 2018

Παράνομος γαμιάς

Σιγά-σιγά θα σου μετατρέψω την επιθυμία σου, σε μανία να πηδηχτείς! Μέχρι που καυλωμένη αδίστακτα απ' τον πόθο σου και τις θηλυκές ορμόνες σου που βράζουν μέσα στο κορμί σου, να αφεθείς ολόγυμνη στην αγκαλιά μου και να οργιάσεις μαζί μου... Ανυπομονείς να μου δωθείς... Μάλιστα σκέφτεσαι να με τιμήσεις μ' ένα "προνόμιο" που δεν τόχεις δώσεις ποτέ στον αντρούλη σου, να μ' αφήσεις να σε πάρω μόνο από πίσω. Καθόλου μουνί αυτή τη φορά! 'Εχεις σκοπό να με ξετρελάνειςξέρεις να με καυλώνεις και αυτό πιάνει πάντα… Απ' την ώρα που διάβασες τα sms μου (απάντηση στα mms που μου έστειλες με τη τουρλωμένη σου κωλάρα πρώτη θέα), είμαι σίγουρος πως σκέφτεσαι συνέχεια το καυλί μου να βυθίζεται -αργά και αισθησιακά- μέσα στον κώλο σου.

Μωρό μου, έχεις μια πατούρα με πολύ ταλέντο! Μια πανέμορφη κωλάρα για τρελά γαμήσια. Με το που θα σπρώξω την πρησμένη ψωλή μου μέσα στην κωλοτρυπίδα σου θα τιναχτείς από καύλα, καθώς θα αισθανθείς τον θεόρατο πούτσο να βυθίζεται με δύναμη μέσα στα σπλάχνα σου. Σκυμμένη μπροστά, με τα πόδια σου να βρίσκονται σχεδόν στον αέρα θα νιώθεις κυριολεκτικά κρεμασμένη πάνω στο μακρύ καυλί που σου ανοίγει τη σούφρα. Που σε γαμάει. Που σε ηδονίζει. Που σου παίρνει το κορμί, για να γλυκαθεί. Που σε κάνετε να νιώθεις πολύ γυναίκα. Που φροντίζει να σε ικανοποιήσει πολύ, γιατί το αξίζεις!

Έχεις πέσει στα χέρια μάστορα του είδους. Που με τη πούτσα του στον κώλο σου, σε ανεβάζει στα ουράνια του ερεθισμού και χύνεις ασταμάτητα. Ειδικά κάτι στιγμές, όταν έχω μπήξει ολόκληρο τον πούτσο μου μέσα στον πρωκτό σου καρφώνοντάς σε στον καναπέ, και εσύ αισθάνθηκε το ογκώδες όργανό μου να σε ξεκωλώνει. Μέχρι που χώνομαι με όλη μου τη δύναμη μέσα σου και σε πλακώνω τελείως, ενώ ταυτόχρονα χουφτώνω με τα χέρια μου τα δυο βυζιά σου, τσιμπώντας τις καυλωμένες ρώγες τους, και δαγκώνοντας με μανία την πλάτη σου και το λαιμό σου.

Και όταν σε φέρω στα πρόθυρα του οργασμού, θα περάσω το ένα μου χέρι απο μπροστά και θ' αρχίσω να σου χαϊδεύω τα μουνόχειλα και την κλειτορίδα και με το άλλο θα σου μπατσίζω με δύναμη τα παχουλά κωλομέρια. Χύσε ξεκωλιάρα μου, έλα μωρό μου… να σ' αισθανθώ να τα δίνεις όλα, ν' αδειάσεις μουνόχυμα με τον πούτσο μέσα στη κωλάρα σου! Η κωλοτρυπίδα σου έχει ανοίξει και θα αισθάνεται για μέρες ότι είχε μέσα της την τεράστια ψωλή του εραστή σου. Το γαμήσι αυτό θα της μείνει αξέχαστο.

Θα σε παίρνω έτσι παθιασμένα από πίσω, όσο γουστάρω. Και γουστάρω πολύ, μωρό μου. Είσαι από τις πιο φλογερές γυναίκες που έχω πάρει από τον κώλο και θέλω να σου μείνω αξέχαστος. Κάτσε λοιπόν καυλιάρα πάνω στον πούτσο μου. Λυώσ'τονε μέσα στη κωλάρα σου! Θέλω να σε κωλομπαρεύσω, να σε διαλύσω στο γαμήσι, να σε ξεκωλιάσω, να οργιάσω πάνω στο κορμί σου, ν' αδειάσω πάνω στη κωλάρα σου όλα μου τα χύσια! Να σε γαμήσω όπως δεν έχω γαμήσει άλλη γυναίκα. Να με θυμάσαι για πάντα. Να είμαι ο παράνομος γαμιάς της ζωής σου!


No comments:

Post a Comment