June 25, 2016

Καύσωνος εξομολογήσεις...

Μωρό μου, έχουμε καιρό να τα πούμε και τώρα που έσφιξαν οι ζέστες, σε σκέφτομαι όταν ξαπλώνω στο κρεββάτι μου, αποχαυνωμένος. Τί σημαίνει να είμαστε fuck buddies και πόσα χρόνια το συνεχίζουμε με την ίδια καύλα! Με φτιάχνεις μ' ένα τρόπο υπνωτιστικό. Ερεθίζομαι χωρίς να μ' έχεις ακουμπήσει, μόνο με τα φιλιά και την ατμόσφαιρα, με το τρόπο που με κοιτάζεις, με το τρόπο που κουνιέται το κορμί σου πλάι μου. Και όταν βάζω τη γλώσσα μου ανάμεσα στα χείλη σου που τη ρουφάνε λαίμαργα και συνεχίζουμε ν ανταλλάσσουμε τη γεύση μας για ώρα μπαίνοντας ο ένας στο στόμα του άλλου, ο ερεθισμός μου είναι απόλυτος και με πιέζει ανυπόφορα μέσα στο παντελόνι.

Είσαι μια γλύκα μωρό μου. Με μαγνητίζεις να κολλήσω το σώμα μου στο δικό σου, και τα χέρια μου να χαϊδέψουν όλο το κορμί σου πάνω απ' τα ρούχα σου. Δεν είναι υπέροχα όταν το χέρι μου βρίσκει το στήθος σου και το μαλάζει; Όταν η ρώγα σου που σκληραίνει από καύλα έχει αρχίσει να διακρίνεται μέσα απ' το ύφασμα του σουτιέν και την τσιμπάω με τα δάχτυλά μου. Ή όταν πεταρίζω τη γλώσσα μου πάνω της ενώ μαλάζω το βυζί σου με το χέρι μου. Γουστάρω να στη γρατσουνίζω με τα δόντια και μετά να στη ρουφάω δυνατά και όπως είναι έτσι σκληρή, να τη δαγκώνω απαλά ακούγοντας το βογκητό σου…

Και το γλυκό μουνάκι σου, όταν το χαϊδεύω, μου ανοίγεται κι αυτό, σα λουλούδι ροζ και γυαλίζει απ' τα υγρά στο ημίφως. Και όταν επιμένω να τρίβω την κλειτορίδα σου και ταυτόχρονα κοιτάζω τις εκφράσεις στο πρόσωπό σου, ηδονίζομαι. Δεν μπορώ να συγκρατηθώ και οδηγώ το δάχτυλό μου ανάμεσα στα μουνόχειλα σου, βαθιά, επιμένοντας να φτάσω μέχρι τον πάτο σου. Γέρνεις προς τα πίσω το κεφάλι σου να το απολαύσεις και η λεκάνη σου ανασηκώνεται προσπαθώντας να μη χάσει την επαφή. Έτσι, σφίγγοντας τα δάχτυλα μου καθώς σε γαμάνε πλημμυρισμένα από υγρά και μου τεντώνεσαι ολόκληρη φωνάζοντας «μωρό μου χύνωωω....» και μετά χαλαρώνεις λαχανιασμένη στην αγκαλιά μου.

Και πόσο πολύ απολαμβάνω να κατεβαίνω προς το μουνάκι σου, ανοίγοντάς σου διάπλατα τα πόδια και να το θαυμάζω. Να φυσάω ζεστό αέρα πάνω στην κλειτορίδα σου και ταυτόχρονα κοιτάζω το πρόσωπό σου. Να σπρώχνω τη γλώσσα μου ανάμεσα στα μουνοχειλάκια και να την ανεβάζω προς τα πάνω σπατουλάρωντας τα ζουμιά σου. Να παίρνω τη κλειτορίδα σου ανάμεσα στα χείλη μου ρουφώντας την δυνατά ενώ η γλώσσα μου χορεύει πάνω της. Καύλα μου, μωρό μου, πόσο λατρεύω να σε κάνω να χύνεις το νέκταρ σου στο στόμα μου.

Και πόσο υπέροχη είσαι όταν απλώνεις το χέρι σου και με την παλάμη σου χαϊδεύεις τον σκληρό μου πούτσο. Που τραβάς τη ζώνη και με ξεκουμπώνεις και εγώ σπρώχνω το παντελόνι στα γόνατα μένοντας με το σλιπάκι μου. Χαϊδεύεις τότε το εσωτερικό των μηρών μου, περνάς το χέρι μέσα από το εσώρουχο και τρίβεις απαλά τα μπαλάκια μου. Και μετά, βλέπεις πως τινάζομαι από καύλα μόλις τα δάχτυλά σου ανεβαίνουν στο πούτσο μου και νοιώθω το ζεστό άγγιγμα του χεριού σου... σχεδόν σταματάω ν' αναπνέω για μια στιγμή. Και τότε μου τον βγάζεις έξω και τον οδηγείς στο στόμα σου…

Τι αξέχαστα τσιμπούκια μου κάνεις! Τον ρουφάς σχεδόν σε όλο του το μήκος ενώ μέσα στο στόμα σου η γλώσσα σου τον χαϊδεύει παντού. Πασαλείβεις τον πούτσο μου με σάλιο και τον τρίβεις στο μουτράκι σου. Και σου τον προσφέρω και πάλι, τραβώντας σε απαλά απ' τα μαλλιά. Τον παίρνεις λαίμαργα στο στόμα σου μωρό μου και τον καθαρίζεις παίρνοντας όλα τα υγρά μέσα σου ενώ ακούω μικρά βογκητά να βγαίνουν απ' το λαιμό της και να δονούν τον πούτσο μου, κάνοντας με να καυλώσω ακόμη πιο πολύ.

Με κοιτάς στα μάτια και σου ψιθυρίζω ότι με τρελαίνεις και ότι η γλωσσίτσα σου με καυλώνει αφόρητα. «Θέλω να σε γαμήσω!» σου λέω συχνά, σχεδόν άφωνα απ' τη πολύ καύλα. Και σαν απάντηση εσύ αναστενάζεις παίρνοντας ακόμα πιο βαθιά το πούτσο μου στο στόμα σου. Να απολαύσω όλη την καύλα που μου δίνει το ζεστό, υγρό, βελούδινο στοματάκι σου. Μέχρι, που ο πούτσος μου να ξεσπάσει με σπασμούς μέσα του πλημμυρίζοντάς το σπέρμα και 'συ να τον βυζαίνεις ρυθμικά για να στραγγίξει. Είσαι όνειρο λατρεία μου.


No comments:

Post a Comment