November 4, 2019

Πούτσα με αξεσουάρ

Τώρα που ξεκινάω να γράψω την ανάμνησή μου, είμαι μόνος, μπροστά στον υπολογιστή κι από το ανοιχτό παράθυρο χαζεύω το τοπίο έξω. Στο μυαλό μου ήρθε η Προηγούμενη Παρασκευή, σε ένα sex shop να αγοράζουμε νέα σέξυ εσώρουχα και αξεσουάρ, και μετά καρφί στο ξενοδοχείο στο πιο μεγάλο κι ευρύχωρο δωμάτιο.

Γδύθηκες μπροστά μου και μόλις έβγαλες το φόρεμα επιδοκίμασα τα εσώρουχά σου. Ωραία επιλογή μωρό μου, να μείνεις μ' αυτά για την ώρα. Σε κάθισα στη μοναδική πολυθρόνα του δωματίου και γονάτισα ανάμεσα στα πόδια σου παραμερίζοντας το δαντελένιο στρινγκάκι. Δε χόρταινα να κοιτάζω το ξυρισμένο σου μουνάκι, μισάνοιχτο μπροστά μου… Λαχταριστό!

Άρχισα να γλύφω. Απαλά και τρυφερά, πρώτα τα χειλάκια του μουνιού σου, τη κλειτορίδα σου, και πάλι κάτω. Δειλά-δειλά άρχισα να βάζω τη γλώσσα μου μέσα σου, κι όσο έβλεπα πως την δεχόσουν τόσο συνέχιζα. Σε λίγο, τα βογκητά σου και οι κινήσει του κορμιού σου με οδηγούσαν και ρούφαγα πια άπληστα τα υγρά σου, τα έπινα και σε γάμαγα με τη γλώσσα μου. Δεν άργησες να κλείσεις σφιχτά το κεφάλι μου ανάμεσα στα πόδια σου και με δυνατούς σπασμούς να χύσεις στο στόμα μου. Δε χόρταινα το άρωμά σου, τη γεύση σου… σ' έπινα και δε θα σταματούσα αν δε μ' έσπρωχνες μακρυά σου, προσπαθώντας να ηρεμήσεις.

Είχε έρθει όμως και η δική μου σειρά να ανταμειφθώ για την ηδονή που σου χάρισα. Σηκώθηκα και γδύθηκα, ο πούτσος μου ήταν μέσα στη καύλα. Τότε θυμήθηκα να πάρω ένα αξεσουάρ που είχαμε αγοράσει στο sex shop, ένα μεταλλικό κρίκο στήριξης πέους (ώστε να μένει πάντα τέντα καυλωμένος) σε μια δερμάτινη βάση που έδενε στη μέση μου. Το φόρεσα μπροστά σου ενώ μαλάκιζα επιδεικτικά το καυλί μου, ξεδιάντροπα, σα να ήμουν ο πιο έκφυλος γαμιάς μπροστά στη τσούλα του.

Πήρα λιπαντική κρέμα κι αφού άλειψα καλά καλά το παλούκι μου, ανέβηκα στη πολυθρόνα και σου άνοιξα τα πόδια σου. Τώρα θα γνώριζες τη γλύκα της πούτσας σε όλο της το μεγαλείο! Σου σήκωσα τα πόδια σου ψηλά και σ΄έβαλα να πιάσεις το στρινγκάκι σου και να μου το κρατάς στην άκρη. Ήσουν έτοιμη πουτάνα μου…  Για σκληρό γαμήσι!

Άρχισα να σου το χώνω... Ευτυχώς απ' τη μία το λιπαντικό, απ' την άλλη το πρόσφατο γλυφομούνι, σε είχε ανοίξει αρκετά κι έτσι το χοντρό πουτσοκέφαλο χώθηκε με ευκολία μέσα σου. Σ' έκανα πλέον την πραγματική γυναίκα που γουστάρω, δική μου γυναίκα, κι ανεβάζοντας τα πόδια σου στους ώμους σου, σε κάρφωσα με ολόκληρο το βάρος του κορμιού μου.

Τί σκίσιμο ήταν εκείνο, μωρό μου… σου έμπηξα ολόκληρο το παλούκι μου με τη μία κι έμεινα ακίνητος να απολαμβάνω τις εκφράσεις σου. Ζοριζόσουνα, σε άνοιγα, καύλωνες, ένοιωθες πουτάνα, ξεσκισμένη κι ορθάνοιχτη, τρελαινόσουν, σφιγκόσουν να μην ουρλιάξεις… όλα ανάκατα, τόσο ερεθιστικά, τόσο ηδονικά.

Και τότε ξεκίνησε το γαμήσι! Αυτή τη φορά ήθελα πιο έντονα, πιο γρήγορα πιο δυνατά.  Όπως το φαντασιωνόμουν: νομίζω πως αντάξιο δεν είχες φάει ποτέ ως τότε… Σε κάρφωνα δυνατά και βαθιά, σε όργωνα, σε ξεμούνιαζα και το απολαμβάναμε. Κάποια στιγμή σε διέταξα να μαλακιστείς, να παίξεις τη μικρή σου κλειτορίδα όσο σου έσκιζα το μουνάκι. Ήταν πέρα από όσο μπορούσες ν' αντέξεις… Απ' τη μία το υπέροχο πήδημα, απ' την άλλη η τόση μαζεμένη καύλα σου, σ' έκαναν να ξαναχύσεις ακαριαία…

Είχες χάσει το χρόνο, δεν ήξερες πόση ώρα με ξέσκιζα. Το μόνο που σ' ένοιαζε πια ήταν πως είχες ανοίξει υπέροχα κι απολάμβανες το γαμήσι που σου έριχνα. Όπως γαμάνε οι πραγματικά παθιασμένοι άντρες… Απόλυτα, ολοκληρωτικά, λυσσασμένα, με το καυλί όλο μέσα, πάλι και πάλι, γρήγορα και δυνατά! Θυμάμαι, σα μέσα σε όνειρο, να με παρακαλάς να σε ξεσκίσω… πιο άγρια… πιο δυνατά… Να σε κάνω πουτάνα και σκύλα μου.

Εγώ γελώντας, σταμάτησα το πήδημα και βγήκα από μέσα σου, χύνοντας με τη σειρά μου το πηχτό μου σπέρμα πάνω σου. Ποτάμια! Εσύ μάζευες με τα δάχτυλά σου τα χύσια μου από το στέρνο και την κοιλιά σου και μου τα τάιζες… έγλυφα τα δάχτυλά σου και ρούφαγα τα ίδια μου τα χύσια. Αυτά που εσύ γέννησες τόσο καυτά. Για πάρτη σου! Όταν πια ήπια και τη τελευταία σταγόνα, ξάπλωσα δίπλα σου ευτυχισμένος για την υπέροχη εμπειρία που για μια ακόμα φορά μου χάρισες…

No comments:

Post a Comment