March 13, 2016

Το πρωϊνό ενός "καλού" κοριτσιού

Έβγαινες από την τράπεζα και πήγαινες προς το ταχυδρομείο και σ' έπιασε η πρωϊνή μπόρα. Τα παπούτσια, το κολάν και η μπλούζα σου είχαν γίνει μούσκεμα. Πήγες στο ταχυδρομείο, αλλά δε μπορούσες να περιμένεις στην ουρά έτσι και είπες να με πάρεις τηλέφωνο, αν ήμουν σπίτι, να πεταγόσουν (μιας και ήταν κοντά), να τηλεφωνήσεις στον αντρούλη σου και να στεγνώσεις περιμένοντας μέχρι να έρθει να σε πάρει από τη γειτονιά. Ήσουν τυχερή… είχα ρεπό απ' τη δουλειά και σου απάντησα να περάσεις.

Χτυπούσες τη πόρτα μου σε 5 λεπτά. Σου άνοιξα. Ήσουν όντως μούσκεμα… Ρώτησες αν είχα κάτι να φορέσεις για την επόμενη ώρα μέχρι να έρθει ο άντρας σου να σε παραλάβει, από τον "παλιό σου συμμαθητή" όπως τον παραμύθιασες. Σου έδωσα ένα φορμάκι με φερμουάρ της Μ. που είχε ξεμείνει στη ντουλάπα μου και ένα αθλητικό σορτσάκι. Άλλαξες μέσα στο δωμάτιο και πήγες να καθίσεις μαζί μου στη κουζίνα. Μαγείρευα και προσφέρθηκες να με βοηθήσεις με το φαγητό αν χρειαζόμουν κάτι. Σου είπα να κόψεις την σαλάτα και ξεκίνησες. Ωστόσο το φορμάκι της Μ. ήταν στενό και πίεζε τα βυζιά σου… και προσπαθούσες να τα ζουλήξεις ώστε να χωρέσουν εκεί μέσα... και κάπως κατέβαζες το φερμουάρ. Όπως στεκόσουν δίπλα μου, παρατήρησες ότι ο πούτσος μου φούσκωνε μέσα στη φόρμα μου. Θα ήταν ευκαιρία να σε γαμούσα πάραυτα, αλλά κόντευε η ώρα που είχες πει στον άντρα σου να σε πάρει και προφανώς και δεν ήθελα να προκαλέσω τη τύχη μου κάνοντας κάποια τέτοια κίνηση, μιας και εκείνος δεν θ' αργούσε και αν υποψιάζονταν κάτι, θα ήταν εντελώς στοχοποιημένο και το σπίτι μου.

Εσένα όμως σου είχαν ξυπνήσει άλλες ορέξεις -πρωϊνές- και δεν ήθελες να χάσεις τη μοναδική αυτή ευκαιρία. Με μια κίνηση πετάς φορμάκι και σουτιέν και πριν καλά-καλά το συνειδητοποιήσω, μου κατεβάζεις το παντελόνι και μου παίρνεις το σηκωμένο πούτσο στο χέρι. Η επιθυμία σου ήταν προφανώς τόσο μεγάλη που το μόνο που σκεφτόσουνα ήταν να ξεκαυλώσεις. Εδώ και τώρα!

Ήμουν όρθιος στο πάγκο της κουζίνας μου και εσύ καθιστή στο σκαμπώ, μπροστά μου, χαϊδεύοντας το πούτσο μου που ήταν σκληρός και πονούσε από ερεθισμό. Τον πήρες απαλά στο στόμα και τον έγλειφες με απαλές κινήσεις σε όλο το μήκος. Έτσι όπως τσιμπούκωνες, έπιασες τα βυζιά σου και σηκώνοντάς τα, μου πίεζες από κάτω τ' αρχίδια. Τρελάθηκα! Το μόνο που έλεγα ήταν: «Τί κάνεις; Δεν έχουμε ώρα… Μην καταλάβει τίποτα ο άντρας σου…» και σχετικές μαλακίες, αναστενάζοντας και ξεφυσώντας από το εξιτάρισμα. Το παντελόνι είχε κατέβει μέχρι τα γόνατά μου και εσύ συνέχιζες... Μου απάντησες μπουκωμένη: «Δεν θα καταλάβει τίποτα… δεν θ΄αργήσω… μόνο θα σε πιπώσω για λίγο… εσύ δεν σε βλέπω να κρατιέσαι πολύ, είσαι τέρμα καυλωμένος...».

…Ούτε κατάλαβα πώς βρεθήκαμε στο σαλόνι και με έσπρωξες στον καναπέ. Μου έβγαλες το παντελόνι και ακολούθησε και το δικό σου σορτσάκι μαζί, ενώ τα βυζιά σου ακουμπούσαν στο στήθος μου. Κατέβηκες κάτω χαμηλά, και ξαναπήρες το πούτσο μου στο στόμα σου. Το τσιμπούκι που μου έκανες ήταν απίθανο. Τον έβλεπα να γυαλίζει από τα σάλια σου και καύλωνα περισσότερο. Κάποια στιγμή όπως ήμουν όρθιος με γύρισες να σκύψω πάνω στο μπράτσο του καναπέ και άρχισες να με φιλάς στα κωλομάγουλα. Με το χέρι σου χάιδευες το υγρό απ' τα σάλια καυλί μου και με τη γλώσσα έγλυφες το κώλο μου. Τρελάθηκα! Η ηδονή που ένιωθα όταν άρχισες να με γλείφεις από πίσω ήταν απίθανη... πέρναγες με τη γλώσσα σου όλο το μήκος της σχισμής του κώλου μου και κοντοστεκόσουν στην τρυπούλα μου. Στην αρχή την έγλειφες για να την μαλακώσει και μετά σ' ένιωθα να εισβάλλεις μέσα της, αργά, ηδονικά. Έλιωνα… μοναδική αίσθηση να το νοιώθεις από γυναίκα αυτό. Και ήσουν εκεί, η απόλυτη ερωμένη, να μου περιποιείται την ευαίσθητη τρυπούλα μου με τη γλώσσα σου και να λιώνω σαν χαμένος…

Απότομα με γύρισες και άρχισες να μου κάνεις ισπανικό. Ο πούτσος μου χανόταν μέσα στα βυζιά σου και μου έγλειφες γύρω-γύρω το πουτσοκέφαλο, όπως πετάγονταν έξω από τα στήθη σου. Εκεί που πήγαινα να τελειώσω, διέκοπτες, ξανα-ανέβαινες και μου έδινες τις βυζάρες σου στο στόμα να τις γλύψω… Η απόλυτη Θεά του σεξ! Ξαναπήρες το πούτσο μου στο στόμα σου. Είχες περάσει το χέρι σου κάτω από τα αρχίδια μου και μου έβαζες κωλοδάχτυλο κανονικό. Πόνος, καθόλου…. καύλα, ατελείωτη! Άρχισες πλέον να ανεβοκατεβάζεις το στόμα σου στο πούτσο μου. Το δάχτυλό σου μπαινόβγαινε πίσω μου. Δεν άντεχα άλλο...

«Θα χύσω μουνάρα μου», ψιθύρισα και μόνο ένα «μμμμμμμ... » ακούστηκε από το μπουκωμένο στόμα σου ενώ συνέχιζες το τσιμπούκι. Το δάχτυλό σου μπήκε πιο βαθιά μέσα μου. Δεν άργησα... άρχισα να αδειάζω όλα μου τα υγρά μέσα στο στόμα σου. Με δύναμη και αρκετή ώρα. Ποτάμια σπέρματος που είχα φυλαγμένο για σένα. Εσύ καθ΄ όλη τη διάρκεια του οργασμού μου, συνέχισες να με γλείφεις και να χώνεις όλον μου τον πούτσο στο στόμα και να γεύεσαι τη βρύση μου. Σου έρχονταν κατά κύματα το χύσι στο βάθος του λαιμού σου… Μέχρι τις τελευταίες σταγόνες... Τα ήπιες όλα χαϊδεύοντας τον πούτσο μου τρυφερά, και γέμισες το στόμα σου αντρίλα…

Κάποια στιγμή που τελείωσα, ανασηκώθηκες και με φίλησες για να πάρω τη μυρωδιά μου. Δεν κατάλαβα πως έγινε μέσα στην ένταση της καύλας μου, αλλά μου άρεσε που σε φιλούσα και το στόμα σου ήταν γεμάτο από τα υγρά μου... δεν τα είχες καταπιεί όλα και μου έδωσες να δοκιμάσω τα χύσια μου αναμεμιγμένα με τα σάλια σου και την μυρωδιά από το καυλί μου. Να την εξαφανίσουμε στα στόματά μας ώστε να μην τη γευτεί και ο κερατάς!

Ξεκίνησε γι' άλλα η μέρα σου και η μπόρα την πήγε αλλιώς… 


No comments:

Post a Comment