October 31, 2015

Στην τραπεζαρία της Μ.

Αυτό που θα περιγράψω έγινε στο προηγούμενο ραντεβού μας, το πρώτο απ' όταν ξαναβρεθήκαμε, και επειδή ήταν υπέροχο γαμίσι μου έχει μείνει αξέχαστο. Είμασταν σπίτι σου. Εγώ καθισμένος στον καναπέ του καθιστικού σου. Εσύ, έρχεσαι δίπλα μου, ρίχνουμε λίγα σχετικά χουφτώματα, σ' αρπάζω και σ' οδηγώ να ξαπλώσεις πάνω στο τραπέζι της τραπεζαρίας, φάτσα μου. Τράβηξα την μπλούζα σου και ξεχύθηκαν έξω τα πλούσια βυζιά σου. Βύζαινα το ένα, έπιανα τη ρώγα του άλλου… "πιο δυνατά" με παρότρυνες... Την πίεζα περισσότερο, "κι άλλο" μου έλεγες... Τη δάγκωνα εγώ… Ένας διαγωνισμός του ποιος θα πάει τον άλλο παραπέρα... πιο μακρυά!

Είχα καυλώσει και δεν κρατιόμουν, σου ξεκούμπωσα το παντελόνι: τράβηξα απότομα κάτω μαζί και παντελόνι και κυλοτάκι... Μπροστά μου ενα λαχταριστό, πανέμορφο ξυρισμένο μουνάκι. Το άγγιξα... Μούσκεμα. Άρχισα να το τρίβω… λίμνη. Με στέλνει που άκουγα τα υγρά σου να πλατσουρίζουν με τα μουνόχειλά σου. Τα ζουμιά του είχαν πλημμυρίσει τη χούφτα μου! Σε συνδυασμό με τα πολλά υγρά του, εγώ έβαλα γρήγορα μέσα σου το πρώτο δάχτυλο και μετά το δεύτερο, μετά και τρίτο… τα ζούλαγα όσο μπορούσα, έτριβα τα τοιχώματα και τη κλειτορίδα και σε καύλωνα απίστευτα! Δυστυχώς, αν και το 'θελα, δεν μπορούσα να βάλω το χέρι μου μέσα σου, αλλά όσο έβαζα ήταν ήδη αρκετό για να σε φέρει στα πρόθυρα του οργασμού. Δεν έχυσες εκείνη τη στιγμή, αλλά σίγουρα σου άρεσε, καύλωνες, βογκούσες, πίεζες με τη σειρά σου, προσπαθώντας να κάτσεις επάνω τους. Πλέον, εκλιπαρούσες για τον πούτσο μου…
 
Είχε έρθει όμως η στιγμή να ξεκινήσει το γλείψιμο. Αυτό που με τρελαίνει μαζί σου είναι ότι για σένα το τσιμπούκι είναι μια ιεροτελεστία. Αρχίζεις να με γλύφεις από το λαιμό, το στήθος, τη κοιλιά, γύρω στα πόδια και σιγά-σιγά πλησιάζεις χαμηλότερα και τα κάνεις όλα μούσκεμα με το σάλιο σου. Μ' εξιτάρεις περισσότερο απ' όσο αντέχω. Βάζω τα χέρια μου να σε περιορίσω προς το επίκεντρο του ερεθισμού μου, αλλά εσύ εκεί.. Η γλώσσα σου παντού. Όταν πια με παίρνεις ανάμεσα στα χείλη σου, τον σαλιώνεις κατεβάζοντάς τον βαθιά στον ουρανίσκο σου. Είμαι ήδη σκληρός όσο δεν παίρνει κι εσύ μου μουσκεύεις τον πούτσο με τη γλώσσα, ρουφάς τ' αρχίδια μου, γλύφεις κατά μήκος καυλί και πουτσοκέφαλο, σαν να ήταν το καλύτερο γλυκό. Όλα για να μου μείνουν αξέχαστες οι πίπες σου, μωρό μου.
 
Ήρθε και η ώρα για γαμίσι. Όπως ήσουν ξαπλωμένη ανάσκελα στο τραπέζι σε ξεκίνησα μ' ενα ωραίο κλασσικό ιεραποστολικό. Σε λίγο είχε τόσο δύναμη το κάρφωμα που τ' αρχίδια μου τρίβονταν στο ξύλο και πονούσαν! Ενώ ξεκινήσαμε με 'σένα να έχεις απόσταση 1-2 μέτρα απο τις καρέκλες, μετά απο λίγο προσπαθούσες να βάλεις το χέρι σου για να μη χτυπάς το κεφάλι σου η να μην βρεθείς στο πάτωμα. Εγώ δεν χαμπάριαζα, σε γαμούσα σαν να μην υπάρχει αύριο. Δυνατά αλλά χωρίς να βιάζομαι. Με είχε πιάσει και αυτό που με πιάνει καμία φορά να μην τελειώνω με τίποτα. Έτσι με τόσο βάλε-βγάλε είχε αρχίσει να πλησιάζει ο οργασμός σου. Τελείωσες δυνατά και δεν το πίστευες. Πριν απο εμένα μου είχες πει ότι σχεδόν ποτέ δεν τελείωνες με γαμήσι και πάντα οι σύντροφοί σου αδιαφορούσαν για τις καύλες σου μετά, και γι' αυτό λατρεύεις το ότι σε κάνω και χύνεις κάθε φορά που πηδιόμαστε.
 
Έφτασε και η δική μου σειρά να τελειώσω και θέλησα το χύσιμο αυτό να είναι για πάρτη σου! Έτσι όπως ήσουν ανάσκελα στο τραπέζι, ήρθα απέναντί και κάθισα απο πίσω σου με τα αρχίδια μου πάνω στο μέτωπο σου και το καυλί μπροστά στα μάτια σου, πιέζοντας την πούτσα μου προς το στόμα σου, αφού είχε ελαφρώς μαλακώσει, όχι πολύ, αρκετά όμως για να μπαίνει μέσα με άνεση. Εσύ ξεκίνησες να τον πιπιλάς με δύναμη, ενώ εγώ σου έστριβα τις ρώγες και έσφιγγα τις βυζάρες σου. Μπουκωμένη μούγκριζες και με διέταζες "πιο δυνατά", ενώ με το άλλο μου χέρι μαλάκιζα το μουνί σου με ένταση. Όπως το έτριβα και είχε γίνει σαν λίμνη, άκουγα τα πλατς-πλουτς από τα δάχτυλά μου που έπαιζαν με τα μουνόχειλά σου και την κλειτορίδα σου και τρελαινόμουν.

Σε μαλάκιζα με δύναμη και ταυτόχρονα γαμούσα το στόμα σου και το όλο θέαμα με καύλωνε πλέον απίστευτα. Σε συνδυασμό με το τσιμπούκι σου βέβαια, μου έρχονταν να σου στολίσω το πρόσωπο με τα χύσια μου. Όταν κατάλαβα ότι θα ξαναέχυνες και εσύ, αφέθηκα και εγώ για να τελειώσουμε μαζί και έβγαλα ενα ποτάμι σπέρμα. Τα χύσια μου ξεχείλισαν απο το στόμα σου και έτρεχαν απο τα μάγουλά σου. Τα ήπιες κανονικότατα ενώ τιναζόσουν απο τον δικό σου οργασμό. Πάντα θα θυμάμαι εκείνο τον απίστευτο έρωτα που κάναμε, πρώτη φορά, στη τραπεζαρία σου!


No comments:

Post a Comment