November 10, 2021

Πώς ήταν ή πώς θα είναι;

Θυμήσου λίγο τα παλιά μωρό μου...

Πώς ήταν να ξυπνάς το πρωί και να ξέρεις ότι το βράδυ θα βρεθούμε στο ξενοδοχείο; Ξυπνούσες και ένιωθες υγρή; Καυλωμένη; Έπαιζεις με το μουνάκι σου ή κρατούσες τις καύλες σου για το βράδυ; Και αν κατά τύχη περνούσες μπροστά από το ξενοδοχείο, τι σκεφτόσουν; Λίγες ώρες αργότερα, λίγο πριν μπεις θα μου χτύπαγες κλήση ότι ανεβαίνεις… Όταν περνούσες την πόρτα, θυμάσαι που άφηνες τα πάντα πίσω σου και γινόσουν μια πουτάνα; Η δικιά μου πουτάνα! Έμπαινες, έκλεινες την πόρτα, με έβλεπες, αναστέναζες, μέχρι να βγάλεις τα ρούχα σου γευόσουν λίγο από το κορμί μου… Κάποιες φορές φορούσες κάλτσες… Κάθε εκατοστό που ανεβαίνε το χάδι μου στα πόδια σου τι σκεφτόσουν; Κυρίως τι ένιωθες, πώς αισθανόσουν; Όταν φορούσες τις γόβες;

Πώς ήταν τότε που γαμηθήκαμε στο αμάξι στα Καλύβια; Όταν οδηγούσα ψάχνοντας το κατάλληλο μέρος, τί σκεφτόσουν; Σε φανταζόσουν στο κάθισμα με τον πούτσο μου στο στόμα σου -όπως όλες τις άλλες φορές- ή με τον πούτσο μου στο μουνί σου; Όταν γαμιώμασταν κάθε φορά που τα φώτα των αυτοκινήτων περνούσαν κοντά από το δικό μας, τι ένιωθες; Ντροπή; Φόβο μη μας δουν; Ή όλο αυτό σε καύλωνε ακόμη περισσότερο; Όταν μου έπαιρνες τσιμπούκι τόσες φορές στην άκρη του δρόμου κι έχυνα στο στόμα σου; Όταν φορούσες εκείνο το εσώρουχο με τον μικρό τηλεκατευθυνόμενο δονητή πιπώνοντάς με κι εγώ έχυσα πάλι στο στοματάκι σου;

Πώς ήταν όταν βγαίναμε για το ποτάκι μας; Στο δρόμο τι σκεφτόσουν; Τί θα μου κάνεις; Ένιωθες το μουνάκι σου να μουσκεύει το εσώρουχό σου; Σκέφτηκες ποτέ έτσι μούσκεμα που είναι να μου το δόσεις σε μια σκοτεινή πυλοτή πολυκατοικίας; Όπως στη δουλειά που σ' επισκέφτηκα, τότε που πήγες στην τουαλέτα και βγάζοντας το string που φορούσες, βγήκες, επέστρεψες στο γραφείο σου και μου το έδωσες κρυφά… Πώς αισθάνθηκες δουλεύοντας όλη την υπόλοιπη μέρα και στα meetings, με το μουνάκι σου χωρίς εσώρουχο; Ένιωθες τα υγρά σου να κυλάνε στα πόδια σου; Και μετά όταν με έγδυσες στο ξενοδοχείο -πριν γαμηθούμε- και διαπίστωσες ότι φορούσα το string σου λάφυρο; Τι πρόστυχη έκπληξη, καυλιάρα μου!

Πώς ήταν όταν για πρώτη φορά μετά από καιρό η γλώσσα σου ταξιδεύε στον πούτσο μου; Η γεύση της πρώτης σταγόνας; Όταν τον έβαζες στο στόμα σου, όταν μου έγλυφες τ’ αρχίδια και τον έπαίζες, όταν τον έβαζες στο μουνάκι σου; Όταν η γλώσσα σου έπαιζε με τη τρυπούλα μου; Όταν το δαχτυλάκι σου έμπαινε μέσα της; Όταν σου έβαζα τον δονητή μέσα σου και σου έπαιζα την κλειτορίδα ενώ τον έσπρωχνα βαθύτερα μέσα σου;

Πώς ήταν όταν έπαιζα με τις ρώγες σου; Όταν σε έγλυφα, ποια η αίσθηση της γλώσσας μου στο μουνάκι σου; Το δάχτυλό μου μέσα του; Να χύνεις και να συνεχίζω, να σε κρατάω καρφωμένη στη θέση σου, με τη κλειτορίδα σου ευαίσθητη κι εγώ να συνεχίζω; Τα χέρια σου στα μαλλιά μου μόνο και μόνο για να μη ξεκολλήσω το στόμα μου από το μουνάκι σου… Ή όταν σου έκανα ένα από τ’ αγαπημένα σου, να τρίβω τον πούτσο μου στο μουνάκι σου και να χύνεις… Ή τότε που κάναμε 69 κι ένιωσες παράλληλα τον μεγάλο δονητή στο μουνάκι σου;

Πώς ήταν όταν έχυνες απανωτά με τον πούτσο μου μέσα σου; Όταν έχυνες γαμώντας το μουνί σου με τα δάχτυλα και τον πούτσο μου στο στόμα σου; Όταν ένιωθες να χύνω πάνω σου; Όταν έχυνα στο στόμα σου; Όταν έχυνες στο δικό μου; Όταν σε γαμούσα με τα πόδια σου γύρω μου και πάλι έχυνες; Όταν μου τον έπαιζες μέχρι να χύσω; Όταν έχυνα στις ρώγες σου και τα έγλυφες; Όταν με έβλεπες να τον παίζω και να χύνω πάνω σου; Όταν με άκουγες από το τηλέφωνο να χύνω;

Πώς σε καύλωνε όταν σε πηδούσα και σου έβαζα και ένα δονητή σε όποια τρύπα είχες ελεύθερη εκείνη την ώρα; Πόσο τρομερή απόλαυση ήταν να νιώθεις γεμάτη παντού; Όταν σου έβγαζα τις γόβες και έτριβα τον πρησμένο μου πούτσο στις πατούσες σου; Όταν ξεκίναγε το δυνατό γαμήσι, βάζοντας σου και τον αντίχειρα στην κωλοτρυπίδα σου ή ρίχνοντάς σου σκαμπίλια στο κωλαράκι, σαν ζέσταμα για όσα ακολουθήσουν; Όταν δεν κρατιόσουν και έχυνες απανωτά...

Θα μπορούσα να το πάω παραπέρα… Αλλά σκέψου μόνο αυτό: "Πώς θα είναι;"… Ξανά οι δυο μας, παρέα στο κρεββάτι… Κολασμένα!

Γιατί λατρεύω να το κάνω μαζί σου και θέλω να το ξαναζήσουμε!

Άλλη φορά θα σου πω πόσο γουστάρω να μ' ανάβεις πριν σε ξεσκίσω, μωρό…


No comments:

Post a Comment