October 20, 2019

Καύλα, ηδονή και προστυχιά…

Αυτό που εγώ γουστάρω πάνω σου αυτές τις μέρες, είναι αυτό το φοβερό λάγνο βλέμμα που σε κάνει ταυτόχρονα ακαταμάχητα γλυκιά γατούλα και απόλυτα σέξυ. Σε συνδυασμό με τον τρόπο που το ντύσιμό σου τονίζει στα υπέροχα οπίσθιά σου τα όσα ακριβώς πιασίματα χρειάζεται ένας άντρας, με κάνουν να σκέφτομαι πως σε γλείφω από πάνω μέχρι κάτω… να θέλω να χαρώ κάθε σημείο του κορμιού σου. Και να μην μπορώ να συγκρατήσω το βλέμμα μου από το τέλειο κωλαράκι σου.

Με το που έβγαλες το παλτό σου στη καφετέρια, μου ήρθε αυτή η μαγευτική γυναικεία μυρωδιά του συνδυασμού αρώματος και φρεσκοπλυμένου δέρματος… τόσο ερωτικά σαγηνευτική που ένας σεξομανής σαν και μενα δεν σκέφτεται τίποτε άλλο παρά πότε θα έχει το απόλυτο σεξουαλικό ξεφάντωμα με μια τέτοια μουνάρα. Όσην ώρα συζητούσαμε, είχα αρχίσει να ανάβω και το τζιν μου να φουσκώνει, κάτι που παρατήρησες και καθώς μιλούσες όλο κάτι έκανες και με ακουμπούσες μια ψηλά στο χέρι, μια στο στήθος και μια στο μπούτι. Ήταν φανερό ότι κάτι έψηνες… Πριν προλάβω να ολοκληρώσω την σκέψη μου και καθώς γύριζα το κεφάλι μου να φωνάξω τη σερβιτόρα, ένοιωσα την καυτή σου ανάσα πάνω στα χείλη μου και οι γλώσσες μας να άρχισαν να χορεύουν αμέσως. Για να ακολουθήσει το χέρι σου που απλώνεται πάνω στα αρχίδια μου και μου τα σφίγγει.

Είχε έρθει η ώρα να σου πετάξω τα μάτια έξω! Φύγαμε σφαίρα για το σπίτι σου. Όπως περπατάγαμε και προχωρούσε να προς το αμάξι, χάζευα τα λαχταριστά σου κωλομέρια όπως ζωγραφίζονταν στο κολάν και σε συνδυασμό με τον ήχο από τις γόβες σου στα πλακάκια του πεζοδρομίου ήταν κάτι που με καύλωσε απίστευτα. Και μάλλον το κατάλαβες από τον τρόπο που χαμογέλαγες πονηρά. Δεν πολυμιλήσαμε στη διαδρομή, περιοριστήκαμε να χαϊδευόμαστε στο αυτοκίνητο. Περισσότερο το χέρι σου που μου έτριβε την πρησμένη μου πούτσα πάνω από το παντελόνι. Είχα αρχίσει να χάνομαι καθώς σκεφτόμουνα πως να σε σκίσω, να σε κάνω να χαρείς το καλύτερο γαμήσι, ώσπου επιτέλους φτάσαμε κάτω από το σπίτι σου. Ευτυχώς ήταν κοντά…

Σ' άρπαξα ανυπόμονα και φύγαμε για το διαμέρισμα. Μέσα στο ασανσέρ τυλίχτηκες πάνω μου κι εγώ πιάνοντάς-σε από τα κωλομέρια σε κόλλησα στον καθρέφτη του θαλάμου. Φιλιόμασταν σαν τρελοί και σε χούφτωνα όπου και όσο μπορούσα. Έχεις τα πιο τέλεια χείλη που έχω φιλήσει. Δε χορταίνω να τα δαγκώνω και να τα ρουφάω. Τα χέρια μου ήταν συνέχεια στο κωλαράκι σου. Σου χάιδευα τα καπούλια και τις μπουτάρες… Ατελείωτες! Φτάσαμε στον όροφο και τραβώντας με από το μπουφάν, με οδήγησες μέσα στο διαμέρισμα σα λυσσασμένη. Μόλις μπήκαμε μ' έβαλες να κάτσω στον καναπέ και εξαφανίστηκες στο μπάνιο…

…Τώρα επιστρέφεις πλησιάζοντας παιχνιδιάρικα. Το θέαμα είναι μαγικό. Φοράς μόνο εσώρουχα και ψηλές μαύρες κάλτσες… είσαι ο πιο επιθυμητός, πρόστυχος άγγελος που μπορεί ένα αρσενικό να επιθυμήσει. Σηκώνομαι, σε αρπάζω άπληστα φιλώντας το στόμα σου άγρια και με τις δυο μου παλάμες τρίβω τα σφιχτά σου κωλομάγουλα με όλη μου την δύναμη. Τα ανασηκώνω, τα σφίγγω, τα χωρίζω όσο μπορώ περισσότερο… Σε γυρίζω απότομα και σκύβοντας τα δαγκώνω σα μανιακός ενώ την ίδια ώρα ξεκούμπωνα και κατέβασα το τζιν μαζί με το εσώρουχο. Αμέσως πετάγεται ο πούτσος μου, πρησμένος από την καύλα, μπροστά σου. Δεν χάνεις χρόνο και κλείνοντας τον στη χούφτα σου τον σφίγγεις δυνατά για να διαπιστώσεις τις αντοχές του. Σου κάνει τέτοιος ψώλαρος… το βλέπω στα μάτια σου· με πόση ικανοποίηση τον κοιτάς…

Είσαι μια κόλαση λαγνείας κι επιθυμίας όταν με πετάς πίσω στον καναπέ και γονατίζεις κοιτώντας με στα μάτια ενώ έχεις ακόμα στα χέρια σου το καυλί μου το οποίο το ένοιωθα τόσο σκληρό όσο λίγες φορές. Αργά και τελετουργικά, παίρνεις την πούτσα μου και σφίγγεις γερά πάνω της τα χείλη σου, ξεκινώντας το αγαπημένο σου σπορ. Πιπιλάς και ρουφάς με γλύκα για λίγο το πουτσοκέφαλο και συνεχίζεις καταπίνοντας την πρησμένη μου ψωλή αργά-αργά, για να το ευχαριστηθείς περισσότερο και να με καυλώσεις ανυπόφορα.

Ηδονιζόμαστε και οι δυο. Εγώ μουγκρίζω από καύλα σαν τρελός. Άλλη η αίσθηση να έχει τσιμπουκόχειλα η γυναίκα και να γουστάρει αυτό που κάνει… και 'συ, κάθε φορά που με ρουφάς, νομίζω πως κάνω έρωτα με το στόμα σου. Είσαι τόσο καυλιάρα που αφιονίζομαι.  Σε κρατάω από το μαλλί και σ' αναγκάζω να πάρεις το καυλί μου μέχρι τέρμα. Ακούω τα σάλια στο στόμα σου να μαζεύονται, αλλά εσύ πεισματικά με ρουφάς κοιτώντας με στα μάτια. Αναστενάζουμε και οι δυο από ηδονή…

Σηκώνομαι όρθιος μπροστά σου και κρατώντας το κεφάλι σου αρχίζω να σου γαμάω το στόμα. Δεν διαμαρτύρεσαι καθόλου... ίσα- ίσα γουστάρεις κιόλας. Επιτέλους μια σκληρή πούτσα! Όλη για σένα καύλα μου! Και ένας εραστής που πύρκαυλος από σένα, τα δίνει όλα για πάρτη σου και μόνο. Να σε ξεσηκώνει, να σε ανάβει μέχρι τρέλλας, σε κάνει να γουστάρεις να είσαι συνέχεια μπουκωμένη με την ψωλή του.

Σε πιάνω από τα μαλλιά και σ' αναγκάζω να έρθεις από πάνω μου. Παίζω με το χέρι μου λίγο το μουνάκι σου… δεν είσαι απλά μούσκεμα, στάζεις μωρό μου. Σου βγάζω το στρινγκ και το σουτιέν και χάνομαι στα κάλλη σου… γλείφω και δαγκώνω τις ρώγες σου. Μικρές και ροζ.. είναι καύλα! Τον θέλεις όσο τίποτα τώρα! Ανοίγεις τα πόδια σου και με μανία έρχεσαι αμέσως πάνω μου και με ένα φιλί κάθεσαι ολόκληρη πάνω στον πούτσο μου… Φιλιόμαστε αγκαλιασμένοι ενώ μπαίνω όσο πιο βαθιά μέσα σου γίνεται. Τόσο καυλωμένη ήσουν μωρό μου που δεν μ' άφησες να σου γλύψω το μουνάκι πρώτα; Είμαστε και οι δύο μάλλον. Νιώθω το μουνί σου να κατεβάζει συνέχεια υγρά και σένα να σπαρταράς. Είναι απολύτως εθιστικό να σε πηδάω… Να ξεχνιέμαι μέσα σου, με τα χέρια μου μόνιμα γαντζωμένα στον υπέροχο κώλο σου, να τον ζουλάω και να τον σπρώχνω πάνω στην καυλωμένη μου πούτσα. Να σε κάνω να φωνάζεις πολύ δυνατά καθώς χοροπηδάς πάνω στο καυλί μου με δύναμη. Να στα δίνω όλα…

Δεν θα μου χύσεις πριν σε στήσω στα τέσσερα! Και έτσι έγινε, σε βάζω να γονατίσεις στον καναπέ με τα χέρια να ακουμπάνε στην πλάτη του και αρχίζω να τρώω και να ρουφάω με μανία τη κωλάρα σου. Σε νοιώθω… θέλεις κι άλλο πούτσο! Κάθομαι από πίσω σου και σου τρίβω το πουτσοκέφαλο στα πρησμένα μουνόχειλά σου. Σου τραβάω μια σφαλιάρα στο κωλομέρι που δεν την περίμενες -γιατί πετάχτηκες ολόκληρη- αλλά ήταν φανερό ότι σου άρεσε. Κρατώντας τα μαλλιά σου κόντρα, χώνω απότομα και βίαια την καυλωμένη μου πούτσα μέσα στο μουνάκι σου που γλίστραγε από το μουνόχυμα. Αρχίζω να σε πηδάω αργά, αλλά επίμονα και δυνατά, κρατώντας σε από τα μαλλιά. Έχω αρχίσει να τρελαίνομαι. Συνεχίζω το σφυροκόπημα, πιάνοντάς-σε από την μέση, χουφτώνοντας το τέλειο κωλαράκι σου. Δεν καθυστερείς να έρθεις σε έναν πάρα πολύ δυνατό οργασμό. Που διπλώνει το κορμί σου και το κάνει να τρέμει από καύλα, λες και τέλειωνες για πρώτη φορά…

Εγώ δεν ήθελα και πολύ... έκατσα στον καναπέ, σ' αρπάζω από το μαλλί και σου λέω: «Όσο θα σε χύνω θα με κοιτάς, καυλιάρα!». Μετά από ένα σύντομο αλλά περιποιημένο τσιμπούκι, σηκώνομαι όρθιος ώστε να με βλέπεις καλύτερα και κρατώντας-σε από τα μαλλιά, χύνω μια απίστευτα μεγάλη ποσότητα καυτού σπέρματος πάνω στα χείλη και μέσα στο στόμα σου. Απίστευτο! Ίσως ένα από τα καλύτερα τελειώματα που έχω κάνει ποτέ μου. Υπέροχο σεξ όπου το πάθος παραμένει άσβεστο και αγωνιζόμαστε ποιος θα ξεπεράσει τον άλλο, σε καύλα, ηδονή και προστυχιά...

Τι καλό πουτανάκι που έχεις γίνει μαζί μου, εσύ μωρό μου!

 

No comments:

Post a Comment