September 15, 2019

Yπό την ομηρία της καύλας…

Μωρό μου, μ' έχεις ανάψει τόσο που κοντεύω να χύσω μέσα στο παντελόνι μου. Eίσαι μεγάλη καυλιάρα, να το ξέρεις! Δεν φαντάζεσαι τι εικόνες έχω στο μυαλό μου… Να σε ξεσκίζω! Aπό παντού! Να χύνεις ασταμάτητα. Να σε βάζω να μου κάνεις τσιμπούκι, κάθε φορά που συναντιόμαστε και να χύνω κατευθείαν στο λαρύγγι σου! Να σε κάνω να μη θυμάμαι πόσες φορές σου 'χω γαμήσει το μουνάκι σου! Να 'χεις χάσει το λογαριασμό από πού έχεις πηδηχτεί περισσότερο, στο στόμα, στο μουνί ή στον κώλο! Να σου χαρίσω συνεχόμενους, ατελείωτους οργασμούς! Να σ' ακούει να ουρλιάζεις από ηδονή όλη η γειτονιά! Να γαμιόμαστε ασταμάτητα! Στο κρεββάτι, στις πολυθρόνες και τους καναπέδες, στο πάτωμα, στο μπάνιο, στα όρθια, στο αυτοκίνητο, σ' ερημικά δρομάκια, σε παραλία κάτω από τα' αστέρια, παντού!

Mε τρέλλανες! Θέλω ν' αδειάσω τ' αρχίδια μου για χατήρι σου! Oφείλεις να επανορθώσεις... Από τότε που πρωτοβγάλαμε τα μάτια μας, είσαι μια από τις πιο γλυκιές σεξουαλικές μου εμπειρίες. Έχεις εξελιχθεί σε μια γυναίκα-εισιτήριο για την κόλαση. Αφάνταστα ποθητή!  Θα σε έπαιρνα τώρα στο ξενοδοχείο να σε τρελλάνω στο γαμήσι, για να δεις τι χάνεις. Mπορείς να γίνεις μεγάλη πουτάνα αν χρειαστεί, και πάντα θα 'σαι η δική μου λατρεμένη πουτάνα! Η πουτάνα του κάθε πηδήματος που θα απολαμβάνεις! Η πουτάνα που κερατώνει το μαλάκα που δεν της δίνει σημασία και αφήνει απότιστη τέτοια κορμάρα. Η πουτάνα που τρελλαίνεσαι να δίνεται στον εραστή που θα νοιαστεί πρωταρχικά για τις καταπιεσμένες ανάγκες της. Η πουτάνα που αφήνεται στην ακολασία δίχως αύριο. Η πουτάνα που προσκυνά το διαχρονικό φαλλικό σύμβολο του σάτυρου γαμιά της σαν λυσσασμένη μαινάδα σε διονυσιακό όργιο. Η πουτάνα που είσαι εσύ για μένα!

Τελώ υπό την ομηρία της καύλας μου για σένα! Το παντελόνι μου μοιάζει ξαφνικά με φυλακή. Νοιώθω πάλι εκείνο το γνώριμο σφίξιμο στ' αρχίδια μου! Καυλώνεις και συ μωρό μου, τώρα που διαβάζεις, ε; Το στρινγκάκι που φοράς έχει στριμωχτεί ανάμεσα στα ήδη μουσκεμένα μουνόχειλά σου, δεν το νοιώθεις; Aνάφτρα του κερατά! Θεά της καύλας μου... Σκέψου ότι θα παίξω μαζί σου με τους δονητές, πως θα κυκλοφορείς με τα παιχνιδάκια μου στο μουνί σου, εκτός αν στην πορεία αποφασίσω να στο αντικαταστήσω με κάτι από σάρκα και φλέβες. Έτσι και αλλοιώς ξέρω ότι σ' αρέσει να περιφέρεσαι με το μουνί γεμάτο! Και με τη σκέψη ότι θα γαμηθείς τόσο καλά, όσο δεν έχεις ξαναγαμηθεί όλα αυτά τα χρόνια!

Tί θα κάνεις μ' αυτό το παλούκι που μου 'χεις φτιάξει σήμερα, κακό κορίτσι; Θα ρουφήξεις τον πούτσο μου στο στόμα σου και θα τον καταπιείς; Θα μου γλύψεις τ' αρχίδια; Θα τρίψεις τις βυζάρες σου πάνω στο καυλί μου; Θα το χώσεις με δύναμη στο μουνί σου και θα ξεμουνιαστείς στο πήδημα; Θα μου ζητήσεις να στο καρφώσω στον κώλο με την πρώτη ευκαιρία; Θα κάνεις τα χύσια μου να εκσφενδονιστούν στο πρόσωπό σου; Θα γλύψεις το σπέρμα μου απ' όπου έχει χυθεί; Στα μάτια μου πάντως τώρα, θα μπορούσες να διαβάσεις πολλές διαφορετικές έκφυλες σκέψεις. Όλες με πρωταγωνίστρια εσένα!
 

No comments:

Post a Comment