December 12, 2015

MMS #0033

Το πιο σημαντικό, ερεθιστικό, ερωτικά διεγερτικό είναι το καλοξυρισμένο μουνάκι σου, μωρό μου. Να το αισθάνομαι στα δάκτυλά μου όταν το χαϊδεύω, να το νοιώθω ακόμη και πάνω από το εσώρουχο να φουσκώνει, να υγραίνεται και να καίει. Να στο φροντίζω και να το απολαμβάνω. Έτσι, στολισμένο με το μαργαριταρένιο κολιέ που σου χάρισε η πεθερά σου όταν παντρεύτηκες.




Τόσο υγρό που το μουνόχυμα να τρέχει στα μπούτια σου καθώς σπρώχνεις τις πέρλες μέσα στη καυτή μουνότρυπα. Το κολιέ μπαίνει όλο και πιο βαθιά και εσύ ανοίγεις τα πόδια σου για να το δεχτείς με ευχαρίστηση. Ένα πουτανάκι που ζητά να γαμηθεί άγρια.   

 


Kι όταν μπαίνω μέσα του να με κατακλύζει μια παλίρροια θαλπωρής και γλυκειάς υγρής ηδονής. Και στη κορύφωση το οργασμού να το νιώθω να "σφίγγεται" παλλόμενο, απελπισμένα θαρρείς πάνω στον πούτσο μου, όπως σφίγγεται και το κορμί σου πάνω στο σώμα μου και να με κάνει κι εμένα να εκρήγνυμαι ανεξέλεγκτα…

Με έχεις καυλώσει απίστευτα και θέλω να σε γαμήσω σαν τρελός.



No comments:

Post a Comment