December 13, 2015

Ξαναζείς παράνομα...

Σε σκέφτομαι μωρό μου, τις μέρες που είναι να κάνουμε έρωτα, πόσο τελετουργικά ετοιμάζεσαι για μένα. Άσε με να σου πω, για να καταλάβεις πόσο καλά σε ξέρω. Διαλέγεις προσεκτικά το string σου, έχοντας στη σκέψη σου πόσο πολύ φτιάχνομαι να σε βλέπω στα sexy εσώρουχά σου. Το φοράς αργά, μόλις το ανεβάζεις ψηλά και το στερεώνεις στη λεκάνη σου νιώθεις μια περίεργη αίσθηση. Ίσως να φταίει η δαντέλλα, ίσως η σκέψη ότι σε λίγο θα συναντηθούμε, ίσως η προσμονή της ηδονής, αλλά αισθάνεσαι μια μικρή ζεστασιά ανάμεσα στα πόδια σου. Θέλεις να βάλεις τα δάχτυλά σου και να νιώσεις το ύφασμα και την όλη περιοχή, αλλά δεν το κάνεις σκεφτόμενη πως καλύτερα θα ήταν να περιμένεις. Σε λίγο τα δικά μου δάχτυλα θα βρίσκονται παντού… έξω, γύρω και μέσα από το κιλοτάκι σου.

Με τη σκέψη αυτή παίρνεις το ασορτί σουτιέν σου και το φοράς σχετικά γρήγορα. Στερεώνεις τις τιράντες και έπειτα κοιτάζεσαι στον καθρέφτη για να βεβαιωθείς ότι σου στρώνει καλά και αναδεικνύει τις βυζάρες σου. Αναρωτιέσαι πόσα δευτερόλεπτα θα χρειαστούν για να καυλώσω όταν θα σε δω με αυτά τα εσώρουχα. Και ίσως να χαμογελάς με την πιθανότητα ότι μάλλον έχω κάτι αντίστοιχο στο νου μου και είμαι ήδη καυλωμένος, ακόμη και αυτή τη στιγμή.

Φοράς γρήγορα το μαύρο εφαρμοστό παντελόνι σου και ισορροπείς πάνω στις μαύρες γόβες σου. Ο συνδυασμός τονίζει άψογα την υπέροχη κωλάρα σου! Ξέρεις ότι ο άντρας σου ποτέ πια δεν σου ζητάει να φοράς τις γόβες σου ολόγυμνη και εγώ σήμερα θα στο ζητήσω, αλλά σκέφτεσαι ότι όλα μαζί μου έτσι κι αλλιώς γίνονται πάλι πρωτόγνωρα, οπότε δε θα είναι άσχημο να ξαναθυμηθείς στη ζωή σου τι καυλωτικό πράγμα είναι τέλος πάντων το να πηδιέσαι φορώντας μόνο τα ψηλοτάκουνά σου….

Κοιτάς το ρολόι σου. Αν θέλεις να είσαι ακριβής, πρέπει σε πέντε λεπτά περίπου να φύγεις απ’ το σπίτι. Κοιτάζεσαι στον καθρέφτη άλλη μια φορά για επιβεβαίωση. Σκέτη καύλα είσαι! Να σε φάω ολόκληρη! Διορθώνεις λίγο το μαλλί σου, βάζεις λίγο άρωμα πίσω από τ’ αφτιά σου… είσαι έτοιμη πλέον. Κάνεις έναν μικρό έλεγχο για το αν έχεις βάλει στο μαύρο τσαντάκι σου ό,τι χρειάζεσαι και βγαίνεις γρήγορα στο δρόμο. Ένα ευχάριστο μούδιασμα χαϊδεύει όλο σου το σώμα... Είναι που γνωρίζει εξαρχής πόσο σε ποθώ. Που του λες με τον τρόπο σου πως είσαι πανέτοιμη να ξεσκιστείς! Να ξανανοιώσεις…


No comments:

Post a Comment