November 13, 2012

Χημεία

Μωρό μου, σκέφτομαι ότι μαζί σου η πραγματοποίηση κάθε φαντασίωσης, μου γεννά περισσότερο πόθο για να σε κατακτήσω.

Χαίρομαι επίσης ότι με τον τρόπο μου, σου κατάργησα πολλά ταμπού γύρω από τον έρωτα… σ' έκανα πλέον απελευθερωμένη. Όταν γουστάρουμε πολύ κάποιον δυσκολευόμαστε να είμαστε ο εαυτός μας. Με μας όμως είναι το αντίθετο. Μας ανεβάζει η σπίθα… ο μαγνητισμός που εκπέμπουμε. Τα γαμήσια μας είναι τόσο θεϊκά, σε βαθμό που να αναρωτιέμαι πώς είναι δυνατόν κάθε φορά να είναι και καλύτερη, κάθε ηδονή να μ' ανεβάζει και πιο ψηλά…

Αν δεν είναι κατάλληλος για σχέση ένας άντρας που το σεξ μαζί του γίνεται μέχρι λιποθυμίας, τότε ποιος είναι; Σε κάθε άγγιγμά σου τρέμω από τη καύλα. Σε κάθε άγγιγμά μου τρελαίνεσαι. Αυτή τη σεξουαλική χημεία, απλώς δεν πιστεύεις ότι υπάρχει μέχρι να τη ζήσεις. Και 'μεις οι δύο την έχουμε, γλυκούλα μου.

No comments:

Post a Comment