November 14, 2012

Με κέρδισες με το μουνί σου!

Το μουνί σου μωράκι μου, είναι το πιο γλυκό μουνάκι που έχω δει ποτέ μου. Τρελαίνομαι να το φιλάω απαλά και να το κοιτάζω επίμονα με αγάπη, να ανοιγοκλείνει τα τρυφερά του μουνόχειλα. Και να μοιράζω τα φιλιά μου ανάμεσά τους. Πότε στο ένα και πότε στο άλλο και μετά να δαγκώνω απαλά και να γλύφω το μαλακό κεφάλι της κλειτορίδας σου και κάνω κύκλους με την γλώσσα μου γύρω από τη τρυπούλα του…

Ο πούτσος μου πάντα γίνεται σληρός σα πέτρα όταν γλύφω και να τρίβω το ροζ μικρό, γλυκό μουνάκι σου. Η γεύση του με οδηγεί σχεδόν στην απόλυτη καύλα. Δεν έχω ποτέ μου δοκιμάσει κάτι που να το θέλω τόσο πολύ και να με ανεβάζει τόσο πολύ ηδονικά. Ιδιαίτερα όταν εσύ μου ζητάς το γλυφομούνι να γίνεται πιο έντονα και στην ουσία αρχίζεις να γαμιέσαι επάνω στην γλώσσα μου.

Διεγείρομαι τότε ακόμα πιο πολύ γλυκειά μου και αναζητώ να σε γαμώ πιο έντονα, βάζοντας βαθιά μέσα σου την γλώσσα μου, τα δάχτυλά μου ή τους δονητές. Μέχρι να νιώσω την ανάσα σου να γίνεται ένα με τα κουνήματά σου καθώς γαμάς πλέον το πρόσωπό μου άγρια. Τότε είναι που αρπάζω τον κώλο σου με τα δυο μου χέρια  και σε οδηγώ να χύσεις, πάνω στη γλώσσα μου και πιο δυνατά ώστε το μουνόχυμά σου να μου πιτσιλίσει το πρόσωπο...


No comments:

Post a Comment