October 18, 2012

Προετοιμάζοντας τη καύλα σου…

Όλο "άσε με" λες, αλλά το ύφος σου μου λέει: "Πάρε με, γαμιά μου! Πήδα με! Θέλω τον πούτσο σου! Χώσου μέσα μου όσο πιο βαθιά μπορείς!". Από τον τόνο της φωνής σου στο τηλέφωνο, νοιώθω τη ζεστή υγρασία στο μουνάκι σου. Γι αυτό θέλω να πας στη τουαλέτα και να βάλεις το χέρι μέσα στο κυλοτάκι σου και να χαϊδέψεις την απαλή σχισμή ανάμεσα στα μουνόχειλά σου. Ν' αγγίξεις απαλά τη κλειτορίδα σου και μετά να σπρώξεις το δάχτυλό σου βαθιά μέσα στον κόλπο σου, φαντασιώνοντας ότι είναι ο πούτσος μου που σε ανοίγει. Θα 'μαι και εγώ νοερά μαζί σου, προετοιμάζοντας τη καύλα σου για αύριο. Μετά θέλω το δάχτυλο, έτσι μούσκεμα από τα ζουμιά σου να το γλύψεις για μένα. Είσαι τόσο ερεθισμένη, που μόλις δοκιμάζεις τη γεύση σου είσαι έτοιμη να τελειώσεις. Τέτοιο μουνάκι θα τρώω όλη την ώρα αύριο! Σε βλέπω στο μυαλό μου· δεν άντεχεις άλλο! Με θέλεις σαν τρελή. Όλο σου το σώμα έχει ανάψει. Θέλεις να γλύψεις τον πούτσο μου (που σωστά φαντάζεσαι πόσο καυλωμένος είναι -μόνο για σένα) και να μου τον πάρεις από παντού. Να σε ξεσκίσει και να δοκιμάσεις μαζί του όλες σου τις φαντασιώσεις.

Το αποφάσισες! Αύριο μου ζήτησες να σε πάρω εδώ και τώρα. Στο κρεβάτι, στο πάτωμα, στο τραπέζι, όρθια. Θέλεις να σε κάνω να νιώσεις γυναίκα. Και το μπορώ! Όπως σε λίγο που θα σου τηλεφωνήσω να μου περιγράψεις τι γεύση κρύβει η μουνάρα σου για μένα.
 

2 comments:

  1. Τι έγινε; Δεν τον ξαλάφρωσες καθόλου όσο έλειπα; Με φτιαχνει να σου κάνω τη δύσκολη. Αυριο βράδυ θα γινω πάλι η πουτάνα και η σκύλα σου όσο θα με πηδας. Και μετά πάλι το μωρό σου...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έτσι είναι αυτά, τα καλύτερα έρχονται όταν δεν τα περιμένεις. Βλέπω πως είσαι και φανατική αναγνώστριά μου, μωρό μου... Ο ερωτισμός μας είναι τρομερός. Μου βγήκες ιέρεια του σεξ και ξέρε πως τα πηδήματα θα πέφτουν βροχή. Και αυτή την φορά θέλω να σε ξεσκίσω. Να σου βγάλω την πουτανιά από μέσα σου. Το έχεις ανάγκη! όπως και 'γω. Και θα γίνει... Θα σε γαμάω στην κάθε ευκαιρία. Και να ξέρεις ότι θα τα γράφω για να καυλώνεις περισσότερο. Ανάμενε και νέα, βραδυνή ανάρτηση λοιπόν...

      Delete