October 18, 2012

Πανέτοιμος!

Βλέπω μωρό μου με χαρά, ότι επιμένεις να με συναντήσεις και να γίνει αύριο… Τρείς μέρες τώρα και προετοιμάζω το έδαφος για να σου μείνει και αυτό το σεξ ανεπανάληπτο. Γιατί μόνο έτσι αξίζει τον κόπο. Θα υπακούσεις σε όλες τις διαταγές μου σαν πειθήνια σκλάβα μου… Γιατί από μέρες τώρα θέλεις γαμήσι! Θέλεις άγρια τον πούτσο μου μέσα στο μουνί σου… Θέλεις να νοιώσεις γυναίκα. Η δική μου, καλογαμημένη γυναίκα!

Πανέτοιμος για σένα, σε περιμένω! Να γαμηθείς πάνω στο πούτσο μου σαν τσούλα. Να μου τον χύσεις ατελείωτα. Να μου ζητήσεις να πέσω στα γόνατα να γλύψω το μουνί σου. Να με τσιμπουκώσεις και να βογκάς με το στόμα μπουκωμένο απ' το καυλί μου. Να με πάρεις μέσα στο κώλο σου· ασάλιωτο, αν το απαιτήσω. Να σε πλημμυρίσω με τα ψωλοχύματά μου όπου μου καυλώσει. Να σφραγίσω με το σπέρμα μου ότι: μόνο εγώ είμαι ο αφέντης του κορμιού σου και 'συ η πουτανίτσα μου που δεν χορταίνει πούτσο και θέλει συνέχεια να γαμιέται άγρια… Χωρίς οίκτο!!!
 

No comments:

Post a Comment